https://eitaa.com/dakedel/9153
پیام قبلی نصفه ارسال شد
ببین شاید از هم جنس کمی ذهنت جای بد رفت ولی منظورم کار هایی که خودت میدونی نیست
مثلاً رفاقت به قول امروزی ها روش کراش زدن حالا روی جنس مخالف نه
..
یعنی شما دختری و از یک دختر خوشت اومده؟
https://eitaa.com/dakedel/9160
دختر و پسرش مهم نیست
ولی خب بدون دنبال یک دوستی حرام و ... نیستم فقط نمیدونم چجوری بهش نشون بدم خودمو
و البته از لحاظ اعتقاد شبیه هستیم
..
مهم هست که میپرسم ..
خب بهش علاقه داری؟
یا دنبال رفاقتی؟
https://eitaa.com/seyedebram/12756
برای من نیامد تو مورد شفاعت من قرار میگیری 😔
اگه امام حسین و اهل بیت منو شفاعت نکنند چی؟
..
این چه حرفیه..
این فقط ی چالش بود جهت دلگرمی... !
https://eitaa.com/dakedel/9161
خب حقیقتش نمیدونم علاقه و رفاقت فرقی داره یا نه
خب اون علاقه تبدیل به رفاقت میشه
در کل خب قطعاً با کسی که هم جنست هست که از ازدواج نمیکنی پس باهاش دوستی میکنی
..
احسنت!
پس فکرت روشن و بازه ..
خب این علاقه هم داستان خودشو داره ...
چقدر علاقه داری؟
https://eitaa.com/dakedel/9162
آخه من نماز رو سبک میشمارم ( یعنی از روی تنبلی نماز رو اول وقت نمیخونم یک زمان خیلی مهم بود الان بیخیال شدم ) یکی از امام ها هم گفته بود هرکس نماز را سبک بشمارد شفاعت ما شامل حال او نمیشود
قلبم درد گرفته وقتی رفتم عواقبش رو خوندم
حتی میگه هنگام مرگ تشنه هستی یعنی توی همین دنیا
..
خب فدای قلب قشنگت بشم :)
از همین الان شروع کن ..
به عشق آقا امام حسین !
https://eitaa.com/dakedel/9163
زیاد
حتی خوابشو دیدم واقعاً اگه دوستی بشیم تلاشمو میکنم صدمو بذار براش ( البته دوستی یک رابطه دو نفره هست که هر دو طرف باید به هم احترام بگذارند )
..
احسنت...
خب حالا چیشد که فکر کردی اشتباهه؟