دال .
هیچوقت نتونستم آدما رو درک کنم خیلی عجیبن (:
هیچوقت نتونستم آدما رو درک کنم
خیلی عجیبن (:
دال .
تو مهم بود بمانی ، که نماندی رفتی جان که باید برود ، سفت به من چسبیده .. (: - آقایشهیدم ((:
ـ روندارم که بگویم صنم و عشق منی ؛
مذهبی بودن ما دردسری شد که نگو .
دال .
ـ روندارم که بگویم صنم و عشق منی ؛ مذهبی بودن ما دردسری شد که نگو .
مخاطب نداره ، خیلی قشنگ بود 😭 !
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بترسید از وقتی ک مردامون گریه میکنن ..
چه صبری دارید اقامیلاد (((: