دال .
برای من ، شهادتت مهم تر از تولدته ! چونکه اگهشهید نمیشدی ، نمیشناختمت (: اگه شهید نمیشدی ، نجا
و ...
بووووم ! 🚀
دقیقا یک سالِ پیش ،
چنین لحظهای ،
۷ نفر از خانوادهی ریحانهسادات آسمونی شدن (:
- بیچاره خواهید شد !
امیدوارم همش خواب باشه .
بیدار شم ب همه بگم :
[ حاجیییی ...
خواب دیدم جنگ شده بوددد !
آقا رو زدنننن ! باورتون میشه ؟
همون اول ی مدرسه رو زدن ، ۱۶۸ نفر شهید شدن .
بعد کلی درگیری شد ،
تنگه هرمز رو بستن !
هیچکس نمیتونست رد شه
یهو ، عراقچی و تیم مذاکره تصمیم گرفتن بازش کنن *
داشتیم توافق میکردیمااااا
واعییی
وای حاجی چ کابوسی بود (((((: ]
5466354856144936705_600718423631703.mp3
زمان:
حجم:
505.2K
۱۰ ِاسفند ک خبر شهادت آقا رسما اعلام شد ،
چقدر این ویس آرومم کرد و باهاش اشک ریختم ! (:
همهمون معترضیما ..
همهمون دلمون میخواد انتقام خون آقا جور ِدیگهای گرفته بشه !
اما ، لطفا مراقب حرفامون باشیم .
فحاشی ب مقاماتِ دولتی ، باعث آشوب ِداخلی میشه .
بین اینهمه بدبختی ، هیچکس حوصله نداره باز اتفاقای ۱۸ و ۱۹ دی بیفته .
جوونا رو بندازن ب جون هم ، بکشنشون ، آخرم بیان بهشون بگن تلفات جنگی !
اون وقت تو کشورِ خودمون تفرقهاندازی میشه (: