امیدوارم همش خواب باشه .
بیدار شم ب همه بگم :
[ حاجیییی ...
خواب دیدم جنگ شده بوددد !
آقا رو زدنننن ! باورتون میشه ؟
همون اول ی مدرسه رو زدن ، ۱۶۸ نفر شهید شدن .
بعد کلی درگیری شد ،
تنگه هرمز رو بستن !
هیچکس نمیتونست رد شه
یهو ، عراقچی و تیم مذاکره تصمیم گرفتن بازش کنن *
داشتیم توافق میکردیمااااا
واعییی
وای حاجی چ کابوسی بود (((((: ]
5466354856144936705_600718423631703.mp3
زمان:
حجم:
505.2K
۱۰ ِاسفند ک خبر شهادت آقا رسما اعلام شد ،
چقدر این ویس آرومم کرد و باهاش اشک ریختم ! (:
همهمون معترضیما ..
همهمون دلمون میخواد انتقام خون آقا جور ِدیگهای گرفته بشه !
اما ، لطفا مراقب حرفامون باشیم .
فحاشی ب مقاماتِ دولتی ، باعث آشوب ِداخلی میشه .
بین اینهمه بدبختی ، هیچکس حوصله نداره باز اتفاقای ۱۸ و ۱۹ دی بیفته .
جوونا رو بندازن ب جون هم ، بکشنشون ، آخرم بیان بهشون بگن تلفات جنگی !
اون وقت تو کشورِ خودمون تفرقهاندازی میشه (:
دال .
دل دل مکن دلا ، دو دلم یک دلم نما ؛ این دل دلی به دلبر دیگر نداده است !(:
من حسودم ؟ نه به ولله فقط دوست ندارم ،
سر بر تن هر کس که تو را خواست بماند .
دال .
اگر قرار بود دنیا ، به کسی وفا کند... حسینبنعلی ؛ به مراتب از همه بالاتر بود🚶🏼♀ :)
اگر قرار بود دنیا ،
به کسی وفا کند...
حسینبنعلی ؛
به مراتب از همه
بالاتر بود🚶🏼♀ :)