دال .
ذوالفقارمو گذاشتم ک فردا رفتنی بندازم گردنم ، مثل دفعه قبلی یادم نره . ( :
[ دفعه قبل ک رفتیم زنجان ، همونروزی بود ک جنگ شد ، در واقع شبش راه افتادیم ب سمت خانه و کاشانه ..
گفتیم چیزی شد پیش ِهم باشیم 🥲
واونقدررر هول هولکی شد ، ک من بُرسم رو هم یادم رفت حتی ، چ برسه ب گردنبند ِذوالفقار ( :
اما ایندفعه ، ذوقی ک برا رفتن ب هیئت حاجمهدی دارم ستووودنیه ((( : [میترسم از ذوقم یادم بره 😭😂 ]
دال .
بهمنِ 1404 . #مآهنگار *
واییییممصچچ (( :
بچها درست کردنن اینوو😭😂
من اصلاا شبیه خودِ واقعیم نیستممم
دال .
میدونید چیه ؟ برام مهم نیست توافق میشه یا نمیشه چه کسی داره توافق میکنه ولی خاک بر سرتون اگر برخ
بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم.
- برشی از متن بیانیهی حضرت آقا .
اینکه اول نظرت مخالف باشه ولی فقط بخوای اجازهبدی ، ...
چیه ؟ نمیدونم ، واقعا نمیدونم ...
هدایت شده از نُوڪَرِشَہید³³³
قشنگی پیام امشب آقا به این بود که خودشون و مردم رو «ما» خطاب کردن :)))
دال .
مادرمگفتحسینتکهکلامتباشد .. هروقتشدیمسترخششیرمحلالتباشد ( :
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادیتِ دیگهم ، ابنبار محرمی ❤️🩹(:
ایران به محرم رسید ! ..
#ادیتِدلی🖤 *