بسم الله..
امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف):
فَما یَحْبِسُنا عَنْهُمْ اِلاّ ما یَتَّصِلُ بِنا مِمّا نَکْرَهُهُ وَلا نُؤْثِرُهُ مِنْهُمْ..
چیزی ما را از آنان [شیعیان] پوشیده نمیدارد، مگر آنچه [رفتاری که] از ایشان به ما میرسد که ناخوش داریم و برای ایشان نمیپسندیم..
📗مکیالالمکارم، ج٢، ص٣۶١
✍یا أبانا أستغفرلنا...🥺
🇮🇷@dalfaa
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️جیگر دار اونیکه وسط دعوا لوکیشن میفرسته..
@dalfaa