اتصال دانشگاه ها به اینترنت بین الملل برقرار شد
🔹 در بیستمین روز قطع اینترنت بینالملل در ایران، همزمان با تهاجم نظامی آمریکایی - صهیونیستی به کشورمان، از ساعاتی پیش دسترسی عموم دانشگاههای کشور به اینترنت بینالملل دوباره برقرار شده است
🔹با بازگشت تدریجی دسترسی، انتظار میرود فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاهها به حالت عادی نزدیک شود
پ.ن: دانشگاه ها طبق روال عادی خودشون جدا از شرایط جنگی،مگه از این دقیقه تا شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ تعطیل نیست؟ما چه فعالیت آموزشی و پژوهشی و ارتباطات علمی در روزهای تعطیل داریم که باید حتما با اینترنت بین الملل اونم در این روزها انجام بشه؟غیر اینه که فضای دانشگاه ها قبل از جنگ ملتهب بود ؟
امیدوارم هدف فقط آموزش و پژوهش باشه!
دال.فاء
اتصال دانشگاه ها به اینترنت بین الملل برقرار شد 🔹 در بیستمین روز قطع اینترنت بینالملل در ایران، هم
بسم الله..
این پیام را الان دیدم..
چند روزی هست که تعدادی از رفقا میگن دسترسی به نت بین الملل دارند..!😒
آقایون مسئول!
خائنین کف خیابون با مردم..
خائنین توی ادارات و پستهای رسمی با شما!
لطفا..