اتصال دانشگاه ها به اینترنت بین الملل برقرار شد
🔹 در بیستمین روز قطع اینترنت بینالملل در ایران، همزمان با تهاجم نظامی آمریکایی - صهیونیستی به کشورمان، از ساعاتی پیش دسترسی عموم دانشگاههای کشور به اینترنت بینالملل دوباره برقرار شده است
🔹با بازگشت تدریجی دسترسی، انتظار میرود فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاهها به حالت عادی نزدیک شود
پ.ن: دانشگاه ها طبق روال عادی خودشون جدا از شرایط جنگی،مگه از این دقیقه تا شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ تعطیل نیست؟ما چه فعالیت آموزشی و پژوهشی و ارتباطات علمی در روزهای تعطیل داریم که باید حتما با اینترنت بین الملل اونم در این روزها انجام بشه؟غیر اینه که فضای دانشگاه ها قبل از جنگ ملتهب بود ؟
امیدوارم هدف فقط آموزش و پژوهش باشه!
دال.فاء
اتصال دانشگاه ها به اینترنت بین الملل برقرار شد 🔹 در بیستمین روز قطع اینترنت بینالملل در ایران، هم
بسم الله..
این پیام را الان دیدم..
چند روزی هست که تعدادی از رفقا میگن دسترسی به نت بین الملل دارند..!😒
آقایون مسئول!
خائنین کف خیابون با مردم..
خائنین توی ادارات و پستهای رسمی با شما!
لطفا..
اما غم و داغ فعلا بماند کنج دلمون..
آماده ایم برای قیام آخرالزمانی؟
خدایا قلب ما را
نفس ما را
جان ما را
در راه ظهور و قیام منجی عالم، پاک و خالص بگردان..
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم برای آخر سالی پی سفر
من هم به فکر اینکه مرا کربلا بری
من زیر خرج زندگیم مانده ام حسین
ما بچه رعیتیم تو اما توانگری..
@dalfaa