eitaa logo
دال.فاء
240 دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
677 ویدیو
33 فایل
زندگی کنیم مثل شهدا کارکنیم مثل شهدا گمنام باشیم مثل شهدا اخلاص داشته باشیم مثل شهدا بمیریم مثل شهدا... #قیام_لله #حلقه_های_میانی (دستنوشته های سربازکوچک انقلاب) ✍دال.فاء https://eitaa.com/joinchat/542375946C88dd550ded
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله.. وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ.. زمانی شنهای صحرا جنود خدا می شوند و زمانی آب دریا.. از آسمان و زمین بر سرتان آوار خواهیم شد ای قوم ستمکار.. @dalfaa
الهی روی بنما تا در روی کسی ننگریم و دری بگشای تا بر در کس نگذریم. پیوسته دلم دم از رضای تو زند جان در تن من نفس برای تو زند گر بر سر خاک من گیاهی روید از هر برگی بوی وفای تو زند خواجه عبدالله انصاری @dalfaa
بسم الله.. ما از لشگر لشگر نیروی آمریکایی و اسرائیلی و از ناو هواپیمابر و هواپیمای b2 و .. جا نزدیم.. حالا ما را از خیانت یه عده خائن وطن فروش به اسم ارتش گارد جاویدان می ترسونید😒😏😐 @dalfaa
بسم الله.. بفرمودهٔ امام شهید: مردم ما مبعوث شدن..🌱👌 @dalfaa
اتصال دانشگاه ها به اینترنت بین الملل برقرار شد 🔹 در بیستمین روز قطع اینترنت بین‌الملل در ایران، هم‌زمان با تهاجم نظامی آمریکایی - صهیونیستی به کشورمان، از ساعاتی پیش دسترسی عموم دانشگاه‌های کشور به اینترنت بین‌الملل دوباره برقرار شده است 🔹با بازگشت تدریجی دسترسی، انتظار می‌رود فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه‌ها به حالت عادی نزدیک شود پ.ن: دانشگاه ها طبق روال عادی خودشون جدا از شرایط جنگی،مگه از این دقیقه تا شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ تعطیل نیست؟ما چه فعالیت آموزشی و پژوهشی و ارتباطات علمی در روزهای تعطیل داریم که باید حتما با اینترنت بین الملل اونم در این روزها انجام بشه؟غیر اینه که فضای دانشگاه ها قبل از جنگ ملتهب بود ؟ امیدوارم هدف فقط آموزش و پژوهش باشه!
دال.فاء
اتصال دانشگاه ها به اینترنت بین الملل برقرار شد 🔹 در بیستمین روز قطع اینترنت بین‌الملل در ایران، هم
بسم الله.. این پیام را الان دیدم.. چند روزی هست که تعدادی از رفقا میگن دسترسی به نت بین الملل دارند..!😒 آقایون مسئول! خائنین کف خیابون با مردم.. خائنین توی ادارات و پستهای رسمی با شما! لطفا..
عجب دیوار نویسی قشنگی ... به دل همه نشست ...
دال.فاء
#ره_بر @dalfaa
نمیخام باور کنم که نیستی.. دلتنگ صدای آرام بخشت شدم😔
اما غم و داغ فعلا بماند کنج دلمون.. آماده ایم برای قیام آخرالزمانی؟ خدایا قلب ما را نفس ما را جان ما را در راه ظهور و قیام منجی عالم، پاک و خالص بگردان..
... ولکن الله رمی