ياحسين..
شب جمعه ست ...
هوايت نكنم، مي ميرم ...
رحمت به آن کسی که به من یاد داد و گفت:
وا کن دو لب به نام جنون و بگو «ياحسین»
نثار حضرت سيدالشهداء سلام الله علیه
و
اقاي شهيدمان صلوات...
زنـــدگـــی را ...
گــر توانستی به کـام یک نفر شیرین کنی ..
یـا تـوانستی زمین تشنه ای را سـرخــــوش
از بــاران کنــی ...
گــر تــوانستی تــو یک مرغ گرفتار از قفس
بیــرون کنــی ...
یاتوانستی که دیوار اسارت ازبنا ویران کنی
گـــر تــوانستــی بـــه خــوان رنگـیات یک
رهگــذر مهمــان کنــی ...
یــا تـوانستی بــدون حـاجتی هــم ذکــر آن
یـزدان کنــی ...
گــر تــوانستی لبــاس بــی ریــای عــاشقــی
بــر تــن کنــی ...
میتوانی آن زمـــان فـــریاد انسان بــودنت را
بـــر ســر هـــر کــوی و هـــر بــرزن زنـــی ...
دال.فاء
اگرمعجلندهدامانبهمحرمتبرسمحسین؛ توامانبدهکهبهروضهتوبگیردایننفسمحسین؛ . #دال_فاء @d
چیزی نمونده..
اجل مهلتی بده تا برسم به حرم...🌱