سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت53 درسته تا جایی که میتونست پشت ما رو میگرفت اما تو قضیه ی ازدواج م
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️
#حوریه
#پارت54
، عذاب وجدان داشت خفه ام میکرد، با خودم گفتم تو شوهر داری حوری، همین چند روز قبل بله گفتی و محرم مرد دیگه ای شدی... چطور میتونی بشینی تا یک مرد غریبه حرف بزنی
خسرو با مهربونی گفت
+یعنی نفهمیدی دوستت دارم؟ نفهمیدی چشمم دنبالته؟
تلخ گفتم
+از کجا میفهمیدم؟ کم تحقیرم نکردی این مدت! اصلا چطور میتونی از دوست داشتن دختر سیفی گدا بگی! دختر دهاتی رو چه به پسر شهری... اونم کی؟ حوری... دختر سیفی گدا که کلفت خونه اتونه... رو حساب کدوم حرف و رفتارت میفهمیدم حسی بهم داری
+هرکاری کردم به خاطر تو بوده حوری، به خاطر دوست داشتنت...مادرم اگر بو میبرد که دوستت دارم روز به شب نکشیده شوهرت میداد. نمیخواستم سختی های خونه ی آقات بهت فشار بیاره و فکر شوهر کردن به سرت بزنه، واسه همین این فکرو انداختم تو سر مادرم... که تو رو بیاره شهر. با خودم گفتم میای شهر، درس میخونی، تو این فرصت منم از لحاظ مالی خودم رو جمع و جور میکنم و از بابام جدا میشم... بعدش دیگه رضایت پدر و مادرم اونقدرام واسم مهم نیست... به خدا میخواستم همین امسال بعد تموم شدن درست بیام جلو... اما الان با این شرایط دیگه صبر نمیکنم. زنداییم رو میندازم جلو، دایی فرامرز هم پشت منه، مادرم نمیتونه کاری بکنه
دلم میخواست بهش بگم مادرت فهمید... فهمید و روز به شب نکشیده شوهرم داد، دلم میخواست داد بزنم و بگم بخوره تو سرت عشقی که فقط حقارت رو نصیب من میکرد... اما ساکت موندم...
+بهت قول میدم همه چیزو درست کنم، عقدت میکنم، دستت رو میگیرم از اینجا میبرمت... دیگه نمیذارم اخمی به صورتت بشینه، نمیذارم کسی دستش بهت بخوره... من دوستت دارم حوری، اوایل سعی میکردم انکارش کنم، اما وقتی به خودم اومدم دیدم عشقت تو تار و پود تنمه، دیدم دیگه نمیتونم اسمت رو فراموش کنم، تصویر چشم های معصومت حتی تو خواب هم از یادم نمیرفت. واسه همین بود نمیخواستم عروسک خیمه شب بازی مادرم بشی، نمیخواستم لباس باز بپوشی و بیای تو جمع... دلم نمیخواست هی برگردی ده و خبر بفرستن نامزد کردی...
چشمم پر از اشک شد، به خودم گفتم حق نداری اشک بریزی حوری... اشک بریزی همه چیز خراب میشه، دیگه این مرد باورش نمیشه تو به میل خودت زن عموش شدی
کمی خودم رو جمع و جور کردم و زمزمه کردم
+دیر اومدید آقا خسرو... خیلی دیر اومدید... همه چیز تموم شد، من الان نامزد یکی دیگه ام.. محرم مرد دیگه
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا چه حد مجاز هستیم
در زندگی فرزندمان تجسس کنیم ؟!/دکتر انوشه
🎥#دکتر_انوشه
@daneshanushe✍️
♥️🌱
💫
#موضوع
💎#جملات_تأثیرگذاری که شما را در بین مشکلات زندگی به #موفقیت میرساند.
#بخش_دوم
🔖#وقتی_دیگران در حال استراحتاند، کار کن. وقتی دیگران در مهمانی هستند، یاد بگیر. #وقتی دیگران بیبرنامه خرج می کنند، پس انداز کن. آن طور که دیگران در رؤیا می بینند، زندگی کن.
🔖هیچ وقت در #زندگی به پشیمانی فکر نکن. اگر اتفاق خوبی رخ داده، بسیار عالی؛ اگر اتفاق بدی بوده، تنها تجربهی خوبی به دست آمده است.
🔖#موفقیت با تمرکز بر ذهن هوشیار به دست می آید. #تمرکز بر چیزهایی که از آنها الهام می گیریم، نه چیزهایی که از آن می ترسیم.
🔖هیچ وقت برای داشتن معیارهای عالی از کسی معذرت خواهی نکن. #کسانی که می خواهند در زندگی تو باشند، باید خود را تا آن حد بالا بکشند.
🔖فردی که #اعتماد به نفس بالا دارد، از دیگران هم این حس را دریافت خواهد کرد.
🔖هیچ وقت از شکست نترس؛ از این باید بترسی که سال آینده در همین جا ایستاده باشی.
تو چیزی را جذب می کنی که هستی، نه چیزی را که می خواهی. پس اگر به دنبال بزرگی هستی، بزرگ باش.
🔖#هیچ_گاه این پنج چیز را از یاد نبر: تلاش برای راضی نگه داشتن همه، ترس از تغییر، ماندن در گذشته، غمگین بودن، بیش از اندازه فکر کردن.
این مبحث ادامه دارد
♥️🌱
💫
#موضوع
💎#جملات_تأثیرگذاری که شما را در بین مشکلات زندگی به #موفقیت میرساند.
#بخش_آخر
🏷#همیشه_ایمان داشته باش، اتفاق فوقالعادهای در حال رخ دادن است.
🏷#باید جرئت داشته باشید ایدههایتان را امتحان کنید؛ #اضطراب یعنی تجربهی شکست قبل از شکست.
🏷#همیشه همان چیزی می شوی که برایش زمان صرف می کنی.
🏷#فراموش_نکن بزرگترین درس زندگی از بدترین شرایط و تلخترین تجربهها به دست می آید.
🏷#اگر_رؤیاهایت را باور نداشته باشی، فرد دیگری از تو استفاده می کند تا رؤیاهای خودش را بسازد.
🏷#اگر می توانید دل کسی را شاد کنید، حتماً این کار را بکنید. دنیا بیش از اینها به شادی نیاز دارد.
🏷#چیزی که راحت به دست می آید، راحت از دست نمی رود و چیزی که از دست می رود، راحت به دست نمی آید.
🏷تا جایی به کار کردن ادامه بده که #آرزوهایت به حریفانت تبدیل شوند.
♥️🍃
#همسرداری
"بـرای شـادی و خوشحالـی یکـدیگـر تلاش کنیـد"
🍃 متاسفانه بعضی از خانمها یا آقایون، فکر میکنند اگه به همسرشون بها بدن؛ ممکنه همسرشون عادت کنه یا زیادهخواه بشه و این رو از همسرشون دریغ میکنند...!
👈 شاید در کوتاه مدت فکر کنند کار خوبی کردن ولی در دراز مدت سردی و دلزدگی رو در پی خواهد داشت.
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت54 ، عذاب وجدان داشت خفه ام میکرد، با خودم گفتم تو شوهر داری حوری، ه
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️
#حوریه
#پارت55
خسرو خندید و گفت
+سربه سرم میذاری.. مگه نه؟ نامزدت کیه؟ لابد پسرخاله ات! به من دروغ نگو حوری، من که میدونم...
حرفش رو قطع کردم و از جا بلند شدم، سعی کردم بی رحم باشم، سعی کردم سرپوش بذارم رو احساسی که ته قلبم بود، به خودم گفتم این مرد نه فرامرزه که بخواد تو رو به عنوان زن دوم بگیره، نه عین بهرامه که مادرش از رعیت باشه و رضایت بده به ازدواج پسرش با رعیت جماعت... این مرد پدرش سرهنگه و مادرش خان زاده، چرا بیاد دختر سیفی گدا رو بگیره! اگرم حرفی زده از سر احساسات زودگذره، تب تندش خیلی زود عرق میکنه، پس دل نبند به عشق این مرد...
+سربه سرت نمیذارم، بین من و عمو هاشم ات صیغه ی محرمیت خونده شده. تابستون قراره عروسی کنیم
برای لحظه ای حس کردم روح از تنش پر کشید، رنگش شد عین گچ دیوار، چند بار پلک زد و با گیجی گفت
+مزخرف میگی... مزخرف... تو... محرم هاشم شدی؟ هاشم جای پدرته احمق...
دلم میخواست بهش بگم این نونی بود که مادرت تو کاسه ی من گذاشت، وگرنه من بدبخت که سرم تو درس و کتابم بود. اما نگفتم، انقدر فهیم تو گوشم خونده بود که اگر خسرو عصبانی بشه و بفهمه من به زور بله دادم همه چیز رو بهم میریزه که میترسیدم... از اینکه مراسم خواهرم بهم بخوره میترسیدم... با خودم گفتم اصلا گیریم خسرو بفهمه، چیکار میتونه بکنه؟ محرمیت رو باطل کنه؟ یا بلایی سر مادرش بیاره؟
دو قدم به عقب رفتم و با بی رحمی گفتم
+نه مزخرفه، نه دروغ، من از این به بعد زن عموتم... خودم... خودم خواستم زنش شم، عین فهیم که زن مرد از خودش بزرگتر شد...کم تو خونه ی آقام نداری و گشنگی نکشیدم، نخواستم زن مردی بشم که تهش بشم عین ننه ام... که بخوام واسه ی لقمه نون رب بپزم و ترشی بندازم
نزدیکم شد و گفت
+مجبورت کردن، مگه نه؟ کبودی صورتت، دست آتل بسته ات به خاطر همینه؟ آره؟ مجبورت کردن به اون مردک بله بگی؟آقات واسه جواب رد دادن به هاشم کتکت زده؟
سرم رو به طرفین تکون دادم و دروغ گفتم
+نه... این مال قبله،یعنی مال خواستگار قبلیم... زبون درازی کردم آقام حقمو کف دستم گذاشت.. وگرنه با میل خودم بله داد
دادم
+چشم هات حوری... چشم هات به من دروغ نمیگه...
نگاهم رو ازش گرفتم و گفتم
+عشق دختر فقیر و پسر پولدار مال قصه هاس آقا خسرو، بین من و شما هم چیزی نبوده که من بخوام دلبسته بشم و شما چشم انتظار... اگرم کوچکترین چیزی بوده دیگه نیست... تموم شد... من الان محرم مرد دیگه ایم و حرف زدن با شما بدون خبر نامزدمم گناهه
❤️مردی با این نشانه ها هرگز به شما خیانت نمی کند❤️
❣️1. او سپاسگزار شماست
اگر همسرتان شکرگزار شما باشد، نشان دهنده آن است که او از رابطه عاطفی خود رضایت و اعتماد به نفس کافی را دارد.
❣️2. او صادق است
اگر همسرتان فرد صادقی است که تمام حرف هایش را با شما در میان می گذارد، از اعتماد خود به او شک نکنید.
❣️3. راز نگفته ای میان شما وجود ندارد
زمانی که همسرتان با شما سر مسائلی چون پول، بدهی یا حتی مشکلاتی که با پدر و مادرش دارد صحبت می کند، در واقع به شما نشان می دهد که شما را دوست دارد.
❣️4. از کل زندگی او باخبرید
زمانی که همسرتان تمام لحظه هایش را با شما سپری می کند، بدین معنی است که شما را در اولویت زندگی اش قرار داده است. بنابراین چرا او باید رابطه با فرد دیگری را آغاز کند وقتی که شما او را بهتر از هر فرد دیگری می شناسید؟ مردی که به جای واژه «من» یا «تو» از «ما» استفاده کند، فردی است که برای رابطه با شما ارزش زیادی قائل است و تحت هیچ شرایطی شما را از دست نخواهد داد.
❣️5. هیچ علائم غیر طبیعی در رفتار او وجود ندارد
❣️6. او دوست شماست
نزدیکی زوجین فقط فیزیکی نیست. مهم نیست که شما صبح تا شب در یک خانه با همسرتان زندگی می کنید، مهم صمیمیتی است که میان رابطه شما برقرار است. او نه تنها باید برای شما یک همسر بلکه باید یک دوست صمیمی باشد.
❣️7. او به راحتی اعتراف می کند
اگر همسر شما فردی قابل اعتماد باشد، هر آنچه از او بخواهید را به سادگی بیان می کند. در واقع محدودیتی برای موضوعاتی که در مورد آنها با هم سخن می گویید، وجود ندارد. مردی که احساسات و نگرانی هایش را به راحتی با شما در میان می گذارد، همسری قابل اعتماد است
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفیق گمشده
به راستی هیچ چیز هرگز جای رفیق گمشده را پُر نخواهد کرد.
نمیتوان برای خود دوستان قدیمی درست کرد.
هیچ چیز با این گنجینهی خاطرات مشترک، این همه رنجها و مصائبِ با هم چشیده، این همه قهرها و آشتیها و هیجانهای تند همسنگ نیست...
این دوستیها تکرار نمیشوند!
کسی که نهال بلوطی به این امید مینشاند که به زودی در سایهاش بنشیند، خیالی خام میپرورد...!
✍🏼 آنتوان دوسنت اگزوپری/دکتر شکوری
🎥 #دکتر_شکوری
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼
🍃🌺🍂
🍂🍃
🥀
به جاے وابسته بودن ، عشق بورزیم :
← در عشق رشد و پیشرفت وجود دارد اما در وابستگے در جا زدن و سڪوت. فردے ڪه وابسته است مے خواهد طرف مقابلش فقط براے او باشد و به همین خاطر اگر ڪارے برخلاف میل او انجام دهید ناراحت میشود .
← همسر و معشوقهٔ ما در جایگاه ویژهاے برایمان قرار دارد اما نه بهاندازهاے ڪه با عشق بیش از اندازهمان او را محدود ڪنیم و در قفل و زنجیر قرار دهیم. بیشازاندازه وابسته بودن به معشوق نهتنها او را به شما نزدیک نمیڪند بلڪه او را از شما فرارے هم میدهد. اما چگونه از وابستگے خارج شوید؟
← اولین شیوه این است ڪه بیایید عاشق خودتان باشید. شما باید دست از عشق و عاشقے بیمارگونه بردارید. براے آنڪه عاشق خودتان باشید باید ویژگیهاے مثبت خود را بشناسید.
#تلنگر👌
ـ🤍🌼🤍🌼🤍🌼
ـ🌼🤍🌼🤍🌼
دکتر روانشناسی بود که هر کسی مشکلات روحی و روانی داشت به مطب او مراجعه میکرد و او با تبحر خاصی مراجعانش را مداوا میکرد، طوری که آوازهاش در همه شهر پیچیده بود...
یک روز فردی به مطب این روانشناس آمد که از نظر روحی به شدت افسرده بود. دکتر بعد از کمی صحبت به بیمار گفت در همین خیابانی که مطب من هست، تئاتری موجود هست که یک دلقک برنامههای شاد و جالبی اجرا میکند.
معمولا به افرادی که به من مراجعه میکنند پیشنهاد میکنم به عنوان بخشی از روند درمانشان گاهی به دیدن برنامههای آن دلقک بروند...
این توصیه معمولا کارگشا بوده و باعث تسریع روند درمان میشود. لطفا برای اینکه کمی روحیهی شما تغییر کند ابتدا به دیدن تئاتر او بروید تا درمان اصلی را شروع کنیم...
مراجع در جواب دکتر گفت: "آقای دکتر من همان دلقکی هستم که در آن تئاتر برنامه اجرا میکنم...!
گاهی پشت زیباترین لبخندها، غمی بزرگ نهفته است ، پس کسی که میخنده بی غم نیست