eitaa logo
سخنان ناب دکتر انوشه👌
17.4هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
19.6هزار ویدیو
34 فایل
روانشناسی دکتر انوشه 💫﷽💫 تبلیغات پر بازده https://eitaa.com/joinchat/624099682C3e1a6dd3b9
مشاهده در ایتا
دانلود
♥️🍂💫❄️ 🍁 💫 🍂 ♥️ به هر موفقیتی که رسیدی، آدم‌ها سر می‌چرخانند و به تو نگاه می‌کنند و متر برمی‌دارند و فاصله‌ی خودشان تا تو را اندازه می‌گیرند. کسی ازخودش می‌پرسد: این آدم چه سختی‌ها و مشکلاتی را طاقت آورده تا به اینجای راه رسیده و چه مسیر سخت و طاقت‌فرسایی طی شده تا یک انسان به این شرایط و جایگاه برسد؟! مسیرِ ناهموارِ ، نامرئی‌ست و هرگز کسی جز خودت نخواهد فهمید؛ برای اینکه به رویای کودکی، نوجوانی یا جوانی‌ات برسی چه رنج‌هایی را به جان خریدی و چقدر خودت را از آسایش و تفریح محروم کردی تا الآن و این بتوانی در شرایط ایده‌آل‌تری زندگی کنی و به جهان، از زاویه‌ی بلندتری نگاه کنی. آدم‌ها اکنونِ تو را می‌بینند و تصور می‌کنند همان ابتدا روی قله متولد شده‌ای و این باعث می‌شود ناامید شوند و نپذیرند که هر موفقیتی حاصل بسیار تلاش کردن‌ها و خود را از تفریحاتِ بسیاری محروم کردن‌ها و جنگیدن‌ها و صبور بودن‌هاست. در پسِ هر سال‌ها تلاش هست و مسیرِ هر قله‌ای از دامنه‌‌ای سخت و ناهموار می‌گذرد و برای رسیدن به هر مقصدی، باید مسیر را و سختی‌های مسیر را پذیرفت و به رسمیّت شناخت
♥️🍁🍂🍁🌿 🌿                      🍁 🍂 ♥️            🌱 عصبانیت تان را بدون سرزنش و توهین به طرف مقابل به زبان بیاورید از کلمه «من» استفاده کنید. به جای اینکه بگویید: «تو اعصاب من رو داغون می کنی! تو عذابم میدهی! درکم نمی کنی! تو نمی فهمی! تو همه چیز را تحمیل می کنی و…» : «من عصبانی هستم❗️ حال من خوب نیست! من نمی توانم این تصمیم را قبول کنم! برای من سخت است با این مساله کنار بیایم.» 🌱در این صورت آتش جنگ را شعله ور نکرده اید و بدون تخریب و سرزنش طرف مقابل حرف خودتان و حتی حرف آخر را زده اید.             
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت58 اینو گفت و کمی بعد صدای کوبیدن در سالن به گوشم رسید. فهیمه با حرص
🤝♥️ از بغلش بیرون اومدم، با خودم گفتم گریه و زاری بسه حوری، گریه کردن کی مشکل تو رو حل کرده که اینبار حل کنه؟ دستی به صورت خیسم کشیدم و زمزمه کردم +غصه نخور آبجی، به قول حنیف، بخت و اقبال هرکسی رو یک جوری نوشتن، از بخت و اقبال که نمیشه فرار کرد... جلوی سرنوشت هم نمیشه ایستاد... من میرم، از تو و آقا فرامرزم ممنونم که تا اینجا حمایتم کردید.. بابت حرف های آقا هم من معذرت میخوام... خواستم از کنارش رد شم که مچ دستم رو گرفت و گفت +هاشم میخواد باهاش بری شهر... آقا هم بوی پول به مشامش خورده و نه نگفته... میخوای به خسرو... حرفش رو قطع کردم و با قاطعیت گفتم +نه... بذار فکر کنه من همین جام، نمیخوام بیشتر از این براش دردسر درست کنم. سرنوشت منم این بوده، جلوش ایستادم، خواستم تغییرش بدم اما دیدی که زورم نرسید... مجبورم باهاش کنار بیام. توام به من فکر نکن، تازه عروسی، باید فکر زندگی خودت باشی، اما از وقتی عروسی کردی همش دنبال مشکل منی فهمیه صورتم رو بوسید و گفت +صبر کن الان میام رفت و کمی بعد با یک کاغذ که توش آدرس خونه ی شیرازشون نوشته شده بود و کمی پول برگشت +این کاغذ و پول رو جایی مخفی کن تا کسی نبینه. ما هیچکدوم نامزدت رو نمیشناسیم... شاید مرد خوبی باشه قربونت برم. اما اگر دیدی تحملش واست سخته، بیا به این آدرس... نمیذارم به زور تو اون زندگی بمونی ازش تشکر کردم و کاغذ و پول رو برداشتم و بعد با قدمهایی سست، عین آدمی که داشت به قتلگاه خودش میرفت به سمت حیاط رفتم آقا حق به جانب گوشه ای ایستاده بود، با دیدن من سیگارش رو خاموش کرد و گفت +دختره ی سگ پدر، ببین چه دردسری واسم درست کردی به خدا هرکی جای من بود یک جای سالم تو بدنت نمیذاشت، برو خدا رو شکر کن شوهرت تاکید کرده دستم بهت نخوره با کینه نگاهش کردم، این مرد چطور پدری بود که همچین ظلمی در حق دختراش میکرد... پشتم گرم بود به حضور فرامرز، برای همین با زبون درازی گفتم +خوش به حالتون آقا، اگر پسر ندارید لااقل صدقه سر دختراتون به نون و نوایی رسیدید... آقا قدمی به سمتم برداشت و مشتش رو گره کرد تا به صورتم بکوبه اما با صدای هشدار هاشم مشتش تو هوا موند +سیفی خان... گفته بودم دست کسی به زن من نخوره با نفرت نگاهش کردم، آسمونم به زمین میومد این مرد واسه من غریبه بود. هاشم فرق داشت با فرامرز... فرامرز تلاش کرده بود تا دل فهیم رو به دست بیاره، جوری که فهیم با میل خودش بله بگه، اما این مرد اشک و گریه های من رو دیده بود و مجبورم کرده بود بله
🌸🍃 حق الناس 🔴‍ 🍃 🍃🍃🍃🍃🌸 ِحق الناس 🔴‍ ‌حق الناس فقط زدن جیب مردم نیست!! حق الناس فقط کلاهبرداری و اختلاس نیست!! گرفتن آرامش روان، پاکی چشم و قلب مردان، گرفتن آرامش خاطر زنان و نابودی تعهد و عشق بین همسران، سرد شدن گرمای خانه ها و تنوع طلب کردن مردان، افزایش نرخ طـــلاق و.... همه حق الناس هایی است که به واسطه بی حجابی و دلبری های خیابانی بر گردنِ ماست!!... خداوند هرگز حق الناس را نمی بخشد. فراموش نکنیم!
❌اگر یه وقت شوهرت از دست مادرش ناراحت بود و اومد درموردش چیزی به شما گفت... یه وقت قند تو دلت آب نشه و خوشحال بشی و تو هم دم بدی به دمش و شروع کنی بگی : -آره من میدونستم اینا اینجورین... -من که صد بار بهت گفته بودم اینا اینجورین... -فلان موقع هم نمیدونی با من چه رفتار بدی داشتن... عزیزدلم؛ شوهرت فردا با مامانش آشتی میکنه،هرچی باشه اونا باهم مادر و پسرن، این وسط روسیاهیش میمونه واسه شما... میدونی به جاش چه کار کن؟ 👈تا شوهرت از روی اعصاب خوردی شروع کرد درمورد مادرش بد گفتن... بهش بگو: علی... درکت میکنم ولی هرچی باشه مادرته... احترامش واجبه؛ من اصلا دوست ندارم جلوی من درمورد مامان اینجوری بگی... ❌این مرد اگر یه روز بین تو و مادرش کدورتی به وجود اومد،به خانومی تو ایمان داره.... ❌حتی یکی دوروز بعدش یه کادوی کوچیک بخر به شوهرت بگو این کادو رو خریدم از طرف خودت بدش به مامان از دلش دربیاد! من دوست دارم رابطه ی شما باهم خوب باشه... شوهرت هم قطعا لو میده که این کادو را شما خریدی و دادی به اون! بعد میدونی چقدر واسه مادرشوهرت عزیز میشی وقتی میفهمه تو چقدر برات مهمه که رابطشون با پسرش خوب باشه
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت59 از بغلش بیرون اومدم، با خودم گفتم گریه و زاری بسه حوری، گریه کردن
🤝♥️ آقا تفی جلوی پام انداخت و گفت+حیف این مرد برای توی نمک به حرومبعدم رو به هاشم گفت+اختیار این دختر بعد این با شماس، دیگه ببخش که این دختر ادب و تربیت نداره... هروقتم بگی برای ثبت عقد میام... بعدم بدون حرف از خونه بیرون زد، با رفتن آقا به اجبار دنبال هاشم رفتم، فهیمه با گریه ازم خداحافظی کرد و ازم خواست اگر مشکلی برام پیش اومد حتما خبردارش کنم. اما خودشم میدونست من تا کارد به استخونم نرسه ازش طلب کمک نمیکنمنتونستم تو بله برون حنیفه شرکت کنم، هاشم میخواست همون لحظه بریم شیراز و من عجیب احساس تنهایی میکردم. با یک صیغه ی سه ماهه آقا من رو به دست مردی سپرده بود که جز اسمش هیچی ازش نمیدونستم... تو خودم جمع شده بودم و خیره بودم به جاده ای که انگار انتها نداشت.دلم نمی‌خواست برسیم شیراز. اون شهر برای من یادآور خاطرات خسرو بود، بوی بهارنارنج اون شهر من رو یاد عشق نوپایی مینداخت که تلاش میکردم از بین ببرمش داشتم به روزهای گذشته فکر میکردم، به محبت های زیر زیرکی خسرو، به حساسیت هاش... به حرف هایی که میزد تا دل من رو بشکنه و خیال مادرش رو راحت کنه که دلباخته ی کلفت خونه اشون نشده. تو خیالم فرشته خانم یکی بود عین تاجی خانم! راضی شده بود به وصلت من و خسرو... تو خیالم زنش شده بودم، خانم خونه اش شده بودم، به عشق دیدنش خونه رو مرتب میکردم و غذا درست میکردم. بعدم لباس عوض میکردم و ماتیک میزدم و منتظرش میموندم تو حال و هوای خودم بودم هاشم با ملایمت گفت+آروم دختر، یک جوری پریدی انگار جن و پری دیدیتو خودم جمع شدم و بغض کردم، چقدر بی کس بودم که اینجوری میرفتم خونه ی بخت... اونم چه بختی! هاشم که ترس و سکوت من رو دید گفت+نمیدونم از من چی میدونی، اصلا منو میشناسی یا نه! اما میخوام اینو بدونی که من دوستت دارم، ازت میخوام حرف مردم رو بذاری کنار، نگاه به سن و سالم نکن، پاش بیفته از صد تا جوون هم بهتر میتونم زن داری کنم نفس عمیقی کشیدم و حرف دلم رو زدم+شما منو خواستی چون شبیه خاتونم... خاتون کیه؟چرا من انقدر شبیه اشم؟ چیکارش کردید که از زندگی شما فرار کرده؟ هنوز حرف کامل از دهنم در نیومده بود که هاشم به طرز بدی پا روی ترمز گذاشت و ماشین با صدای بدی وسط جاده از حرکت ایستاد، تو شوک این حرکتش بودم که یکدفعه با پشت دست تو دهنی محکمی نثارم کرد
♥️❄️ 💫 💠💠چگونه زن خوبی باشیم تا بیشتر دوست داشته شویم؟ 🔸🔹 افتخار کردن و حمایت از شوهرتان می‌تواند ما رو به زن خوب بودن تبدیل کند. زمانی که کار خوبی انجام می دهد و شما از این موضوع خوشحال می شوید به او ابراز محبت کنید و از او تعریف کنید. 🍂هرچه با تعریف های از ته دل خود به مرد خویش احساس مثبت بهترین بودن از نظر شما را بدهید و ایده های خوب و افکار مثبتش را تشویق کنید شوهرتان بیش از همه مشتاق می شود که تجارب و کارهای مثبت و نتیجه بخش خود را با شما در میان بگذارد و این حمایت عاطفی را از شما دریافت نماید.. نیز هنگامی که همسرتان راه اشتباهی در پیش گرفته شما باشید کسی که با ملایمت و رفتار مناسب با او صحبت می کند و او را تشویق به انجام کار درست و پیشرفت در آن زمینه بکنید حمایت کردن همیشه دلیل بر تشویق و تمجید از همسرتان نیست! بلکه وقتی در اوقات تلخی همسرتان و درگیری های ذهنی او کنارش باشید و با او صحبت کنید این نیز یک حمایت محسوب می شود و شما را به همسرتان نزدیک تر می کند. 🍁 علاقه شما به همسرتان و نیز بالعکس روز به روز بیشتر از هروقت دیگری می گردد.پس حمایت و احساس خوب القاء کردن و به خصوص تزریق احساس همراه او بودن را به شوهر خود فراموش نکنید.
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت60 آقا تفی جلوی پام انداخت و گفت+حیف این مرد برای توی نمک به حرومب
🤝♥️ فریادی از درد کشیدم و زخم گوشه ی لبم سر باز کرد... هاشم نفس نفس زنان با حالی خراب گفت+عین برگ گل نگهش داشته بودم... عین برگ گل...بعد تو میگی از من فرار کرد؟ خاتون عاشق من بود، جونش در میرفت برای من... هاشم جان از دهنش نمی‌افتاد... کدوم بی پدری گفته خاتون فرار کرده؟ خاتون مرد.. میفهمی؟ جلوی چشم های خودم مرد... بعد تو میگی فرار کرداز شدت درد و ترس زبونم بند اومده بود و هاج و واج نگاهش میکردم، صورتش از شدت خشم قرمز شده بود و دست هاش میلرزید... صداش هم میلرزید... جرات نداشتم حتی اعتراض کنم، معلوم نبود اگر حرفی می‌زدم چه بلایی سرم میاورد! قربون خدا برم خانواده ی درست و حسابی هم نداشتم که پیگیرم بشن! اصلا شاید منو میکشت و تو همون بیابون چالم میکردکم کم انگار حالش بهتر شد، قرمزی صورتش از بین رفت و لرزش دستش کم و کمتر شدبعد از ده دقیقه انگار دیگه خبری از اون هاشم عصبانی نبود، آروم شده بود، حتی ریتم نفس کشیدنش هم آروم شده بودبه سمتم برگشت و با پشیمونی گفت+ببخشید.. یک لحظه کنترلم رو از دست دادم. و معذرت خواهی کرد+غلط کردم زدم... ببخشید... صورت عین گل ات رو زخمی کردم... بشکنه دستمباید خوشحال میشدم از معذرت خواهیش! اما حرف زدنش بیشتر ترس به جونم مینداخت. بعد اون ماجرا دیگه تا رسیدن به شیراز حرفی نزدیم، منم خیلی خوب فهمیده بودم که خاتون خط قرمز این مردهماشین هاشم جلوی در مشکی رنگی از حرکت ایستاد، خودش هم به سمتم برگشت و دست و با محبت گفت+به خونه ات خوش اومدی عزیزمانگار این مرد رو نمیشناختم... مردی که با محبت عزیزم خطابم میکرد با مردی که چند ساعت قبل تو دهنی محکمی نثارم کرده بود زمین تا آسمون فرق داشت. اما جرات نداشتم حرفی بزنم یا اعتراضی بکنم. اون خونه شاید قشنگترین خونه ای بود که به عمرم دیده بودم، حیاط بزرگ و پر از دار و درخت، بوی شکوفه ی نارنج کل حیاط رو گرفته بود و گل های محمدی قرمز رنگ جلوه ی خاصی به حیاط داده بود، برای لحظه ای انگار همه چیز رو فراموش کردم و محو اون حیاط شدم، حیاطی که برای من کم از بهشت نداشت... حق داشتم، من تو یک خونه خرابه بزرگ شده بودم، بهترین خونه ای که دیده بودم خونه‌ی فرشته خانم و سرهنگ بود که یک دهم این خونه هم نبوددروغ چرا، از حس خانم این خونه شدن انگار قند تو دلم آب شدبه سختی نگاهم رو از حیاط گرفتم و پشت سر هاشم به سمت ساختمون اصلی رفتی
💫چه شب زيبایی ✨خواهـد بود 💫وقتی ✨برای دوستان و عزیزانمان 💫آرامش موفقيت و سلامتی ✨بخواهيـم ... 💫با آرزوی شبی آرام برای شما شبتون بخیر
تقویم نجومی اسلامی ✴️ سه شنبه 👈 12 فروردین /حمل 1404👈 2 شوال 1446👈1 آوریل 2025 🕌 مناسبت‌ها های دینی و اسلامی . 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی . ❇️ امروز روز مبارک و مختاری است برای امور زیر : ✅ خواستگاری و عقد و ازدواج. ✅ آغاز بنایی و خشت بنا نهادن. ✅خرید و فروش و تجارت. ✅امور زراعی و کشاورزی. ✅سلف خریدن. ✅وام و قرض دادن و گرفتن. ✅جابجایی و نقل و انتقال. ✅مسافرت. ✅و نوشتن قرارداد و قولنامه خوب است. ✅برای پیوستن به کانال تقویم نجومی اسلامی و دریافت تقویم هر روز کافی است کلمه"تقویم همسران"را در تلگرام و ایتا جستجو کنید. 👶 زایمان خوب و نوزاد مبارک و میمون است. 🤕 بیمار امروز نیز زود خوب شود . 🚘 مسافرت : سفر خوب و مفید است. با جستجوی کلمه" تقویم همسران"درتلگرام و ایتا به کانال ما بپیوندید . 🔭 احکام نجوم. 🌓 امروز قمر در برج ثور است و برای امور زیر نیک است : ✳️خرید طلا و جواهرات. ✳️رفتن به تفریحات سالم. ✳️معامله ملک و زمین. ✳️ارسال کالا به مشتری. ✳️خرید کالا و نیازها. ✳️و مبادله اسناد و قولنانه نوشتن نیک است. 🔵نوشتن حرز حکاکی و نماز و بستن و استفاده از آن خوب است. 💑 حکم مباشرت امشب. (شب چهارشنبه ) ، مباشرت برای سلامتی سودمند است. 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت طبق روایات، (سروصورت)دراین روز از ماه قمری ، باعث حاجت روایی می شود. 💉💉حجامت خون دادن فصد و زالو انداختن. 🔴 یا در این روز از ماه قمری ، خوب نیست. ✂️ ناخن گرفتن سه شنبه برای ، روز مناسبی نیست و در روایتی گوید باید برهلاکت خود بترسد. 👕👚 دوخت و دوز. سه شنبه برای بریدن،و دوختن روز مناسبی نیست و شخص، از آن لباس خیری نخواهد دید( به روایتی آن لباس یا در آتش میسوزد یا سرقت شود و یا شخص، در آن لباس مرگش فرا رسد)(خرید لباس اشکال ندارد)(کسانی که شغلشان خیاطی است میتوانند در روزهای خوب بُرش کار را انجام دهند و در روزهای دیگر ان را تکمیل کنند) ✅ استخاره. وقت در روز سه شنبه: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶ عصر تاعشای آخر( وقت خوابیدن) 😴😴 تعبیر خواب. تعبیر خوابی که شب " چهارشنبه " دیده شود طبق ایه ی 3 سوره مبارکه " آل عمران " است. نزل علیک الکتاب بالحق مصدقا لما بین یدیه... و از معنای آن استفاده می شود که سه چیز خوب و پی در پی به خواب بیننده برسد. ان شاءالله و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید. ❇️️ ذکر روز سه شنبه: یا ارحم الراحمین ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۹۰۳ مرتبه که موجب رسیدن به آرزوها میگردد. 💠 ️روز سه شنبه طبق روایات متعلق است به و و سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸 زندگیتون مهدوی 🌸
310K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ســـــلام بہ صبح ســــــلام بہ زندگی ســــــلام بہ مـهربانے ســـــــلام بہ مهر و دوستی ســــــلام و ســـــلام بہ شما دوستان عزیز ادینه تون بـخیر و نیـڪـی🌹 🌸🍃‎‌‎﷽🍃🌸
زنها دوست دارن شوهرشون ازشون تعریف کنه حس شنوایی فعال‌ترین حواس درخانم هاست..! دوست دارن علاقه شما رو حین اینکه در اعمالتان میبینند... مکرراً از زبانتان بشنوند..!