1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زیادی خوب بودن، خوب نیست🍃
زیادی که خوب باشی، دیده نمیشوی
می شوی مثل شیشه ای تمیز
کسی شیشه ی تمیز را نمی بیند
همه به جای شیشه،
منظره ی بیرون را میبینند
ولی وقتی شیشه کمی بخار بگیرد
وقتی کمی منظره ی بیرون را بد نشان دهد
همه آن را می بینند
وهمه سعی می کنند تمیزش کنند!
🖌#کانال_دڪتر_انوشه
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایا...
به حرمت شب های تابستان
درهای رحمتت را
بروی همه دوستانم بگشا
واز خان لطف وکرمت
آنها را بهره ببخش
وعزیزانم را بی نیاز
از نامهربانان عالم گردان🙏
شب بخیر
تقویم نجومی اسلامی
✴️جمعه 👈22 فروردین / حمل 1404
👈12 شوال 1446👈11 آوریل 2025
🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی.
❇️امروز روز خوبی برای امور زیر است:
✅عقد و خواستگاری و عروسی.
✅خرید و فروش.
✅افتتاح دکان و محل کسب.
✅صید و شکار و دام گذاری.
✅امور زراعی و کشاورزی.
✅جابجایی و نقل و انتقال.
✅مسافرت مخصوصا سفر دریایی.
✅و مشارکت و امور مشارکتی خوب است.
✅ برای پیوستن به کانال تقویم نجومی اسلامی و دریافت تقویم هر روز کافی است کلمه "تقویم همسران "را در تلگرام یا ایتا و سروش جستجو کنید و به ما بپیوندید.
🚘مسافرت : سفر خوب است.
👶زایمان خوب و نوزاد آسان تربیت شود.
👩👧👦مباشرت امروز: مباشرت پس از فضیلت نماز عصر استحباب ویژه دارد و فرزند چنین ساعتی دانشمندی معروف و شهرتش فراگیر خواهد شد.
🔭 احکام و اختیارات نجومی.
🌓 امروز قمر در برج میزان و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است:
✳️فروش جواهرات و طلا.
✳️آغاز درمان و معالجات.
✳️و خوردن نوشیدنی ها خوب است.
🟣نگارش ادعیه و حرز و حکاکی و برای نماز حرز و بستن آن خوب است.
👩❤️👨 انعقاد نطفه و مباشرت.
مباشرت امشب شب شنبه: مباشرت برای سلامتی مفید ولی تاثیری بر فرزند ندارد.
💇💇♂ اصلاح سر و صورت.
طبق روایات، #اصلاح_مو (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ، باعث هیبت و شکوه می شود.
💉💉 حجامت.
فصد زالو انداختن یا #حجامت در این روز از ماه قمری ،باعث سلامتی می شود.
😴😴 تعبیر خواب امشب:
خواب و رویایی که شب شنبه دیده شود تعبیرش از آیه ی 13 سوره مبارکه "رعد" است.
یسبح الرعد بحمده و الملائکه من خیفته...
و از مفهوم و معنای آن استفاده می شود که چیزی باعث ملال خاطر خواب بیننده گردد صدقه بدهد تا رفع شود. و شما مطلب خود را بر آن قیاس کنید.
✂️ ناخن گرفتن.
جمعه برای #گرفتن_ناخن، روز بسیار خوبیست و مستحب نیز هست. روزی را زیاد ، فقر را برطرف ، عمر را زیاد و سلامتی آورد.
👕👚 دوخت و دوز.
جمعه برای بریدن و دوختن، #لباس_نو روز بسیار مبارکیست و باعث برکت در زندگی و طول عمر میشود...
✴️️ وقت استخاره.
در روز جمعه از اذان صبح تا طلوع آفتاب و بعد از زوال ظهر تا ساعت ۱۶ عصر خوب است.
❇️️ ذکر روز جمعه.
اللّهم صلّ علی محمّد وآل محمّد وعجّل فرجهم ۱۰۰ مرتبه
✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۲۵۶ مرتبه #یانور موجب عزیز شدن در چشم خلایق میگردد.
💠 ️روز جمعه طبق روایات متعلق است به #حجة_ابن_الحسن_عسکری_عج. سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد
274.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌸💕 روزی پُر برکت
🌸💕و سرشار از رحمت الهی
🌸💕با صلوات بر
🌸💕حضرت مُحَمَّدٍ ﷺ
🌸💕و خاندان پاک و مطهرش
🌸💕اَللّهمّ صلِّ علی محَمّد
🌸💕وآل مُحَمَّد
🌸💕وَعجِّّل فرجهُم
═ೋ❅🖋☕️❅ೋ═
❥↬
۰
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هفت رازآرامش
گزیدهای از سخنرانی دکتر سید محمود انوشه
♥️🌿
💫
💠💠 چگونه زن خوبی باشیم؟
🔖برخورد محترمانه با شوهر خود
برای آن که بدانید چگونه زن خوبی باشیم؟ بهترین زندگی های مشترک روابطی هستند که در آن دو طرف در هر شرایطی به یکدیگر احترام می گذارند.
اینکه در خوشی ها به همسرتان احترام بگذارید کار بسیار راحتی است و خیلی های دیگر هم جز شما می توانند به اطرافیانشان احترام بگذارند..
اما زمانی که با نقاط منفی یا ضعف همسرتان رو به رو می شوید و یا از دست او گله مند هستید طبیعتا تا حدودی خشم را در وجودتان دارید و ممکن است با ابراز عصبانیت خود که ناخواسته نیز بوده احترام و حفظ شخصیت همسرتان را بشکنید..
🌱به قولی با تکرار اشتباهات وی و نقاط ضعفش او را سرخورده کنید و شخصیت و غرورش را خرد کنید..
اینکه با عنوان شوخی در جمع های دوستانه برای خنده و لبخندی گذرا شوهرتان را مسخره یا تحقیر کنید و یا با او بدرفتاری داشته باشید سبب می شود احساس نامطلوبی به همسرتان القاء گردد حتی اگر خود او این ناراحتی را به شما ابراز نکند..پس در چگونه زن خوبی باشیم؟
احترام متقابل در زندگی مشترک بسیار حائز اهمیت بوده و به نوعی رکن اساسی زندگی های مشترک پایدار می باشد.
🌱احترام نیز اگر باشد تمام اختلافات؛تضاد فکری و ناراحتی های احساسی و..به خوبی حل می شوند و مشکل را حل نکرده به مشکلی دیگر سوق داده نمی شوند..
به همسرتان و عقاید فکری او احترام بگذارید هرچند بر خلاف عقاید شما باشد با او صحبت کرده و راهی را بیابید که این تضاد فکری سبب بروز اختلافات شدید بین شما نگردد.
همسرانه
🌿🌺﷽🌿🌺
🦋برای این که بدانیم در نزد خدا چه منزلتی داریم، باید ببینیم خدا در نزد ما چه منزلتی دارد. هر چقدر مقولهی غیب، ابدیت، آخرت و اهل بیت برای ما جدی باشند، ما هم در نزد آنها جدی تلقی می شویم.
🦋 روش یک مربی نسبت به شاگرد، جدی بودن اوست. ممکن است شاگرد خوب باشد، ولی جدّی نباشد، احکام و شریعت را جدی نگیرد. به همین خاطر است که غیب و ربّ هم او را جدی نمی گیرند. هر چند آنها را دوست داشته باشد، ولی توان دریافت توجه و خیرات و برکات را ندارد.
✅گاهی انسان با الوهیت خدا مشکلی ندارد، اما با ربوبیت الهی مشکل دارد.
🍃یعنی خدا را ربّ خودش نمی داند. چون قیمتش در دستش نیست؛ از این رو، آدم ها و مربی های دیگری را انتخاب میکند. مثل هنرمندان، سلبریتیها، شاعران، فیلسوفان و ...
🦋درحالی که خدا می فرماید من ربّ تو هستم. ولی او به کسان دیگری رجوع می کند. 😔
❤️صدا کردن خداوند با کلمه ربّ، یعنی من با تو رابطه ربوبیتی دارم. عشقم، زندگی و افتخارم این است که شاگرد تو هستم. تو مربی من هستی. این خیلی مهم است. این شاخص است که وقتی تو با خدا خلوت می کنی، افتخار کنی که یک مربی مثل خدا بالای سر من است. از هر کسی دستور و برنامه زندگی نمی گیرم.
✍🏻 هر مردي که شما را دوست دارد براي زندگي كردن مناسب نيست
➖بزرگترین اشتباهی که یک دختر مرتکب میشود این است که بگوید، چون یک مردی من را خیلی خیلی دوست دارد پس او مردِ مناسبِ من است و به دردِ من میخورد و به خاطرِ علاقه اش به من چنین یا چنان خواهد کرد.
•● ابدا این موارد ارتباطی با هم ندارند و قرار است که شما هم او را دوست داشته باشید، نه اینکه چون او شما را دوست دارد به او علاقمند شوید.
❤️
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت105 گفت+خداکنه بتونه این ملیح لجباز رو سر عقل بیاره، زبونم مو درآو
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️
#حوریه
#پارت106
با غصه جلو رفتم، حرف هاش حق بود، ما انقدر درگیر اتفاقات زندگی خودمون شده بودیم که ملیح رو یادمون رفته بود... حتی سر مراسم عروسی فهیم هم ملیح خیلی تو جمع نمیومد، البته در کل بعد بهم خوردن نامزدیش خونه نشین شده بود. همش ترس اینو داشت که تو کوچه با رضا چشم تو چشم بشه، یا کسی اونو ببینه و ازش علت بهم خوردن نامزدی رو بپرسه! انقدرم کم حرف شده بود که انگار هممون یادمون رفته بود اصلا ملیح تو اون خونه وجود داره! دست دور گردنش انداختم و گفتم+قربونت برم، هرچی بگی حق داری آبجی، ما خیلی درگیر مشکلات خودمون بودیم، جوری که تو رو فراموش کردیم... ملیح با خشم دستم رو از دور گردنش باز کرد و گفت+حالام فراموشم کنید حوری، فکر کنید ملیح وجود نداره، من اومدم واسه خرید عقدم،استغفرالله خود خدام بیاد پایین و بگه کارت اشتباهه من بازم کار خودمو میکنم. نیازی به نصیحت شمام ندارمبا بهت عقب رفتم، فهیمه چشم و ابرویی برام اومد که یعنی ببین، کار از کار گذشته و هیچکس حریف ملیح لجباز نمیشهکمی خودم رو جمع و جور کردم و سعی کردم براش از رفتارهای هاشم بگم، از ضد و نقیض بودن کارهاش، از محبتش تو ملاعام و خشم و دست بزنش تو خلوت... ملیح اما چشم و گوشش رو بسته بود و حرف حرف خودش بود. کلافه گفتم+بیا تو سالن، مادرجون... یعنی فرنگیس خانم... مادر پدر واقعیم... میخواد باهات حرف بزنهملیح با تهدید گفت+بخواد در مورد درست و غلط بودن تصمیمم حرفی بزنه احترام و بزرگتر کوچکی رو میذارم کنار، هرچی دهنمه بهش میگم،گفته باشم بعد دلخور نشی حوری خانماینو گفت و با حرص به سمت سالن رفت، با رفتنش رو به فهیم گفتم+چشه؟ چرا انقدر بهم ریخته اس؟ فهیم با غصه گفت+چی بگم؟ انقدر این مدت ازش غافل بودیم که دیگه نه حرفمون رو میخونه نه دلش به حال جوونی خودش میسوزه. امروز میگفت مادر رضا برگشته تو روش گفته تا دختر خونه بابات بودی هیچکس جز بچه ی من خواهانت نبود، حالا که نامزدیت بهم خورده تهش زن ی مرد زن مرده و لهله ی بچه هاش میشی... ملیح میگه بدم نگفته، حالا حنیفه شانس و اقبال بهش رو کرد و شد عروس کدخدا، وگرنه منی که به قولی دختر خونه بودم سر هوو رفتم، توام که اگر حقیقت زندگیت فاش نمیشد باید زن این مردک میشدی... خب همینا رو دیدهکه همچین تصمیمی گرفته دیگه
#خانوما_بدونن
🔺ما زن ها احساساتی هستیم و همین احساساتی بودنمون باعث چندین رفتار در ما میشه....
مثلا ما زن ها زیاد گریه میکنیم و از اونجایی که مردان منطقی هستن چنین رفتارهایی از ما براشون تعریفی نداره
همیشه تو این جور مواقع آقایون میخوان راهکاری پیدا کنن که شما رو آروم کنن و تمرکزم ندارن و در نتیجه نه تنها با گریه کردن ما، اون عکس العملی که ما میخوایم رو نشون نمیدن بلکه عصبی میشن
خانومااااا نمیگم گریه نکنید ، گریه کنید ولی زیاد پیاز داغش رو زیاد نکنید و برای هر موضوعی گریه نمیکنه