eitaa logo
سخنان ناب دکتر انوشه👌
17.4هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
19.6هزار ویدیو
34 فایل
روانشناسی دکتر انوشه 💫﷽💫 تبلیغات پر بازده https://eitaa.com/joinchat/624099682C3e1a6dd3b9
مشاهده در ایتا
دانلود
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه # عین طوفانی اومد و زندگیم رو نابود کرد. با وعده ی پول و خونه ی بزرگ و
🤝♥️ بعد جوری گم و گور شد که هیچوقت نتونستم پیداش کنم. سه سالی هست هرجا رو بگی گشتم، از محله ی قدیمی اشون تو تهران، تا پیدا کردن دوستای سابقش و خبر گرفتن ازشون. اما نیست... اینم میدونم تا خودش نخواد نمیتونم پیداش کنم+یعنی بخشیدینش؟ سکوتش طولانی شد، خواستم از جا بلند شم که گفت+نمیدونم، نمیدونم بخشیدمش یا نه، اما اینو میدونم که تو خطاهای خاتون منم مقصر بودم. شاید وقتی برگرده من دیگه اون محمد عاشق پیشه نباشم، به هرحال از اون دوره ی جوونی رد شدم، اما دوست دارم ازش خبر بگیرم. میخوام مطمئن شم که حالش خوبه، که بعد گذروندن بحران هایی که داشته تونسته سرپا بشه... سال های زیادی از روزهای پر شور جوونی گذشته، تاوان زیادی بابت عشق عمیقم دادم تا به این نتیجه رسیدم که رسیدن به معشوق شاید راحت باشه، اما نگه داشتنش نه... نگه داشتن از رسیدن خیلی سخت تره دخترم. خاتون رفته اما خدا میدونه تمام آرزوی من خوشبخت بودنشه آهی کشیدم و حرف دلم رو زدم+منم دلم میخواد ببینمش،من این مدت خیلی فکر کردم. هزار بار خودم رو جای خاتون گذاشتم، چون منم تو خانواده ای بزرگ شدم که حسرت داشتن یک لباس نو به دلم مونده بود. خاتون دقیقا همسن من بوده وقتی نامزد شما شده و من که خودمو جاش میذارم بهش حق میدم مال و ثروت هاشم چشمشو کور کنه... اینو گفتم و با حالی خراب از جا بلند شدم، حس میکردم علاقه ی شدیدی به زنی دارم که فقط من رو به دنیا آورده بود و از ته دل دوست داشتم ببینمشناهار تو محیط دوستانه ای صرف شد، مرتضی مدام سربه سر پدرم میذاشت و میگفت دیگه چی از خدا میخوای؟ يکدفعه صاحب دختری شدی که واسه خودش خانومی شده، چهار روز دیگم باید شوهرش بدی و چشم بهم بزنی پدربزرگ شدی. هربار اینو میگفت بابام چشم غره ای بهش میرفت و میگفت+تو فعلا به فکر خودت باش که سن حضرت نوح رو داری و هنوز مجردی... اول سروسامون بگیر، بعد بیا واسه دختر من نقشه بکشهربار میگفت دخترم کل وجودم گرم میشد، هیچکس نمیتونست اون حس ناب رو درک کنه، بعد چهارده سال تازه فهمیده بودم پدر داشتن یعنی چی! بعد ناهار میخواستم برای استراحت برم تو اتاق که زنگ خونه زده شد، عمو مرتضی از جا بلند شد و با گفتن اینکه من باز میکنم به سمت حیاط رفت. کمی بعد صدای یاللهی به گوشم رسید و عمو با خسرو وارد سالن شدن، با دیدن خسرو کل وجودم گرم شد،انگار مدت ها از آخرین دیدارمون میگذشت، به سختی جلوی هیجانم رو گرفتم و با خودم گفتم حالا وقتشه تلافی تمام توهین ها و تحقیر ها رو سرش در بیاری، درسته خیلی وقتا رفتارش به خاطر مادرش بود، تا مادرش خیال
💖💖پاکسازی ذهن از افکار منفی همان افکاری که در ذهن ناخودآگاه خود می‌کارید، در بدن و محیط اطرافتان باید برداشت کنید. “ذهن ناخودآگاه مانند هارد کامپیوتر است. ذهن‌تان هرچیزی که به آن وارد می‌شود را در خود حفظ می‌کند و هیچ تفاوتی بین اطلاعات درست و نادرست یا افکار منفی و مضر و افکار مثبت و سازنده قائل نیست. فقط همه چیز را حفظ می‌کند. ۰ 🖌
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آدم باش🌸 ⁣ با صداقت باش در کردار و گفت⁣ گر که خواهی زندگی باشد به کام⁣ ⁣ طشتِ رسـوایی گـرافتادت ز بـام⁣ آبِ رفته کی توان کردی به جام؟⁣ ⁣ آبرو جان است و ما هم قالبش⁣ آهُو ِرَم‌ کرده سخت افتد به دام⁣🌸🍃 ⁣ نکته‌دانان پندها گفتند نغـز⁣ پندِ «حاجی» هم کنون است این کلام⁣ ⁣ « آدمی را آدمیّت لازم است »⁣ پس تو هم با آدمّیت شو بنام/دکتر الهی قمشه ای 🎥
🦩🌿*-* 💖 سعی کنید جذاب باشید 💚 زنانه رفتار کنید؛ با تمام دلسوزی‌ها، مهربانی‌ها و شفقت‌های مخصوص این جنس، مردها نمی‌خواهند که همسرشان با آنها رفتار مردانه‌ای داشته باشد 💚 جذاب لباس بپوشید 💚 اگر خانه‌دار هستید، تمام طول روز را با لباس خواب خود سپری نکنید 💚 زیبا لبخند بزنید 💚 به فکر تناسب اندام خود باشید تا برای فرزندان‌تان نیز مادر سالم‌تری باشید 💚 حالت‌ها و عادات ناخوشایند را در خود از بین ببرید؛ مثلا خیلی بلند نخندید، بلند حرف نزنید مثل فیل راه نروید و آه و ناله نکنید. 💚 موهای خود را شانه بزنید و هر روز چند بار این کار را انجام دهید. 💚 جذاب به نظر برسید و از او دلربایی کنید 💚 مواظب پوست خود باشید؛ به خصوص پوست صورت 💚 صورت شما مرکز اصلی توجه هست
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🤍 👌وقتی با یکی خیلی صمیمی بودین و هیچی برای هم کم نذاشتین اما یه گندی میزنین و همه اون گذشته هارو خراب میکنین بهتره دیگه کلا برنگردین و تلـ ـاشی برای دوباره صمیمی تر شدن نکنین، قطع رابطه خیلی بهتر از رابطه مجدد با کلی خاطره بـ ـد و دلخوریه…. /دکتر انوشه 🎥
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت110 بعد جوری گم و گور شد که هیچوقت نتونستم پیداش کنم. سه سالی هست
🤝♥️ نکنه تک پسرش دلباخته دختر سیفی گدا شده، اما خیلی وقت هام تو خلوت خودمون تحقیرم میکرد و مسخره ام میکردبا غرور جواب سلامش رو دادم و رو به مادرجون گفتم+من میرم یکم استراحت کنم. اگر کارم داشتید صدام کنیدبه سمت اتاق که رفتم خسرو يکدفعه گفت+میخوام باهات حرف بزنم حوری... مکثی کردم و به سمتش برگشتم، بابا با تعجب گفت+چه حرفی با حوری داری خسرو جان؟ عمو مرتضی نیشخندی زد و گفت+بهت گفتم که چشم بهم بزنی داماد دار شدی آقای پدربابا نگاه تندی به عمو انداخت و گفت+بشین خسرو جان، حوری عزیزم توام بشینبه اجبار که نه، از خدام بود بشینم و زیر زیرکی خسرو رو نگاه کنم، جلوی خسرو قپی میومدم ولی فقط خودم و خدا از ته دلم خبر داشتیم دلی که اسیر خسرو شده بودخسرو روبه روم نشست و بی مقدمه گفت+ما سال های زیادیه همدیگه رو میشناسیم آقا محمد، من دبیرستان بودم وقتی اولین بار شما رو دیدم... شما هم خیلی خوب منو میشناسی، میدونی حساب من از خانواده ام سواس، من همون موقعی که کل خانواده طرف هاشم بودن به شما کمک کردم و سعی کردم همیشه طرف حق وایستمبابا سری تکون داد و گفت+خب، این حرف ها رو چرا الان میزنی؟ خسرو سرش رو بالا گرفت و با جسارت گفت+من حوری رو دوست دارم آقا محمد، انقدری دوستش دارم که با وجود مخالفت خانواده ام پا پیش گذاشتم، شاید بد موقع اومدم اما ترسیدم فرصت رو از دست بدم و دختری که دوستش دارم از دستم برهبا خجالت سرم رو پایین انداختم، وقتی گفت دوستم داره حس کردم کل تنم گرم شد، اولین بار بود از زبون یک مرد همچیو حرفی میشنیدم. اونم مردی که سرتا پا غرور بود و میدونستم زدن این حرف چقدر براش سختهبابا مکثی کرد و گفت+خسرو جان، نمیدونم چقدر در جریانی، اما من تازه امروز دخترم رو دیدم، هنوز وقت نکردم زیاد باهاش حرف بزنم، اما... نظر من رو میخوای، من دلخوشی از فامیل شما ندارم، درسته تو حسابت از خانواده ات سواس، اما نمیتونم منکر نقش عمو و پدرت تو خراب شدن زندگیم بشم... بعدم حوری سنی نداره، دوست دارم درس بخونه، پیشرفت کنه و برای خودش کسی بشه، حالا حالا هم قصد شوهر دادنش رو ندارم. البته که حوری خودش بزرگه و عاقلخسرو با التماس نگاهم کرد، به خودم که نمیتونستم دروغ بگم
به ما یاد ندادن خودمون باشیم فقط ازمون خواستن "بهترین" باشیم زیباترین صورت ایده آل ترین اندام منطقی ترین ازدواج بی نقص ترین رابطه بهترین خونه بالاترین نمره میلیونی ترین درآمد یه روز که زیر بار این همه "ترین" له شدیم شاید اون موقع بقیه بفهمن که "خودت" بودن بهتر از "ترین" بودنه.
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت111 نکنه تک پسرش دلباخته دختر سیفی گدا شده، اما خیلی وقت هام تو خل
🤝♥️ دوستش داشتم اما هربار میدیدمش یاد تحقیر کردن هاش می افتادم و حس میکردم نباید به این زودی وا بدم و بهش نشون بدم که بی میل نیستم به ازدواج باهاش... سعی کردم عین فرشته خانم رفتار کنم، گلویی صاف کردم و پا روی پا انداختم و گفتم +همونطور که بابام گفت... همینکه گفتم بابا، محمد با بهت نگاهم کرد، اشک تو چشم هاش جمع شده بود... اولین بار بود بابا صداش میکردم، کمی خودم رو جمع و جور کردم و ادامه دادم+من.. میخوام برم مدرسه و درسم رو بخونم، تا دیپلمم رو نگیرم به شوهر کردن فکر نمیکنمخسرو معذب تو جاش جابه جا شد و گفت +جسارت نباشه، من میتونم تنها با حوری جان حرف بزنم؟ در حد چند دقیقه... تو حیاط یا هرجا شما صلاح میدونیدبابا نگاهی به من انداخت و گفت+اگر دوست داشته باشه من مشکلی ندارم از خدام بود باهاش حرف بزنم، یک جواریی با دست پس میزدم و با پا پیش میکشیدم. تو دلم خندیدم و گفتم توام مرض داری حوری! اگر نمیخواییش این اشتیاقت واسه تنها شدن باهاش دیگه چیه! با اجازه ی بابا به سمت حیاط رفتیم، روی تاب گوشه ی حیاط نشستم و کمی خودم رو هول دادم. خسرو روبه روم ایستاد و گفت+حوری... نگام کنزیر چشمی نگاهش کردم، کمی بهم نزدیک شد و گفت+میشه تاب نخوری من حرفم بزنم؟ نوچی گفتم و بیشتر خودم رو هول دادم+اینکه گفتی میخوای درس بخونی و شوهر نکنی ناز کردن بود دیگه، مگه نه؟ میخوای ببینی تا کجا پات ایستادم؟ با تلخی گفتم+ناز کردن؟ دختر سیفی گدا رو چه به ناز کردن آقا خسرو، چیه؟ تا فهمیدی حوری خانواده درست و حسابی پیدا کرده عاشق و شیفته اش شدی! قبلش که من نوکر خونتون بودم و لایق بدترین حرف هانفس عمیقی کشید و گفت+غلط کردم، خوبه؟ کله ام باد داشت، فکر میکردم هر چی تلخی کنم بیشتر خاطر خواهم میشی... به خدا من قبل اینکه حقیقت رو بفهمم دوستت داشتم، که اگه نداشتم از دست هاشم نجاتت نمیدادم. حوری... من از همون روز اولی که افتادی تو حوضچه و خیس آب شدی مهرت به دلم افتاد، منتهی انقدر غد و مغرور بودم که نمیخواستم قبول کنم عاشق ی دختر ساده روستایی شدم، دختری که با همین سادگیش منو اسیر خودش کرد.من خواب راحت ندارم حوری، هربار چشم میبندم یاد ظلم هایی که بهت شده میفتم و آتیش میگیرم... خودم رو فحش میدم که چرا نتونستم اون شب بارونی زودتر به دادت برسم، یا چرا مانع صیغه شدنت نشدم... به خدا قسم حوری، جواب رد بدی بهم داغون میشم... من دوستت دارم حوری
 ▲هیچ چیز و هیچ کس را به شوهرتون ترجیح ندین برای چی ؟ چون مردها خیلی حساسند این تو ذهنشون میمونه. به خاطر بچه ها زندگیتون رو تلخ نکنین. ▲ امار نشون داده بیشترین دلایل طلاق به خاطر بچه هاست .مردها میتونن زنی میخوان قبل از بچه داری و خونه داری معشوقه بی نقصی واسشون باشن تا الان  به زنان زشت یا زنان چاقی برخورد کردید که شوهراشون عاشقشونن .بعد خانمی هم دیدین که اعتراف کنه سالیان سال داره بیرون خونه کار میکنه توخونه داری و بچه داری چیزی کم نذاشت اما شوهرش بهش خیانت کرده؟! ▲باید بدونه که چقدر عاطفه و وقت و جسمش رو خرج شوهرش کرده؟! معشوقه شوهراتون باشین .از جسم و زبان و عقلتون کمک بگیرین
هدایت شده از تبلیغات گالری هنرمندان🎻
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باورت میشه این نتیجه استفاده از تنها ۴ ماه نه تنها پیسی و پسوریازیس بیماری های پوستی خودایمنی دیگه مثل اگزما لیکن پلان ماکولار الوپسی و... زا میتونی اینجا کامل از بین ببرید فقط کافیه وارد کانال زیر بشین مابقی نمونه های درمان شده را ببینی و از مشاورین تخصصی و رایگان مشاوره بگیری کانال رسمی اکادمی درمانی 👇🏻👇🏻👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/463143857C2b621a70f9 جهت دریافت مشاوره 👇🏻👇🏻 @peel_therapy @peel_therapy 09140441226