1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آدم باش🌸
با صداقت باش در کردار و گفت
گر که خواهی زندگی باشد به کام
طشتِ رسـوایی گـرافتادت ز بـام
آبِ رفته کی توان کردی به جام؟
آبرو جان است و ما هم قالبش
آهُو ِرَم کرده سخت افتد به دام🌸🍃
نکتهدانان پندها گفتند نغـز
پندِ «حاجی» هم کنون است این کلام
« آدمی را آدمیّت لازم است »
پس تو هم با آدمّیت شو بنام/دکتر الهی قمشه ای
🎥#دکتر_الهی_قمشه_ای
#ایده_های_زنونه🦩🌿*-*
#خانوما_بخونن
💖 سعی کنید جذاب باشید
💚 زنانه رفتار کنید؛ با تمام دلسوزیها، مهربانیها و شفقتهای مخصوص این جنس، مردها نمیخواهند که همسرشان با آنها رفتار مردانهای داشته باشد
💚 جذاب لباس بپوشید
💚 اگر خانهدار هستید، تمام طول روز را با لباس خواب خود سپری نکنید
💚 زیبا لبخند بزنید
💚 به فکر تناسب اندام خود باشید تا برای فرزندانتان نیز مادر سالمتری باشید
💚 حالتها و عادات ناخوشایند را در خود از بین ببرید؛ مثلا خیلی بلند نخندید، بلند حرف نزنید مثل فیل راه نروید و آه و ناله نکنید.
💚 موهای خود را شانه بزنید و هر روز چند بار این کار را انجام دهید.
💚 جذاب به نظر برسید و از او دلربایی کنید
💚 مواظب پوست خود باشید؛ به خصوص پوست صورت
💚 صورت شما مرکز اصلی توجه هست
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🤍
👌وقتی با یکی خیلی صمیمی بودین و هیچی برای هم کم نذاشتین اما یه گندی میزنین و همه اون گذشته هارو خراب میکنین بهتره دیگه کلا برنگردین و تلـ ـاشی برای دوباره صمیمی تر شدن نکنین، قطع رابطه خیلی بهتر از رابطه مجدد با کلی خاطره بـ ـد و دلخوریه…. /دکتر انوشه
🎥#دکتر_انوشه
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت110 بعد جوری گم و گور شد که هیچوقت نتونستم پیداش کنم. سه سالی هست
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️
#حوریه
#پارت111
نکنه تک پسرش دلباخته دختر سیفی گدا شده، اما خیلی وقت هام تو خلوت خودمون تحقیرم میکرد و مسخره ام میکردبا غرور جواب سلامش رو دادم و رو به مادرجون گفتم+من میرم یکم استراحت کنم. اگر کارم داشتید صدام کنیدبه سمت اتاق که رفتم خسرو يکدفعه گفت+میخوام باهات حرف بزنم حوری... مکثی کردم و به سمتش برگشتم، بابا با تعجب گفت+چه حرفی با حوری داری خسرو جان؟ عمو مرتضی نیشخندی زد و گفت+بهت گفتم که چشم بهم بزنی داماد دار شدی آقای پدربابا نگاه تندی به عمو انداخت و گفت+بشین خسرو جان، حوری عزیزم توام بشینبه اجبار که نه، از خدام بود بشینم و زیر زیرکی خسرو رو نگاه کنم، جلوی خسرو قپی میومدم ولی فقط خودم و خدا از ته دلم خبر داشتیم دلی که اسیر خسرو شده بودخسرو روبه روم نشست و بی مقدمه گفت+ما سال های زیادیه همدیگه رو میشناسیم آقا محمد، من دبیرستان بودم وقتی اولین بار شما رو دیدم... شما هم خیلی خوب منو میشناسی، میدونی حساب من از خانواده ام سواس، من همون موقعی که کل خانواده طرف هاشم بودن به شما کمک کردم و سعی کردم همیشه طرف حق وایستمبابا سری تکون داد و گفت+خب، این حرف ها رو چرا الان میزنی؟ خسرو سرش رو بالا گرفت و با جسارت گفت+من حوری رو دوست دارم آقا محمد، انقدری دوستش دارم که با وجود مخالفت خانواده ام پا پیش گذاشتم، شاید بد موقع اومدم اما ترسیدم فرصت رو از دست بدم و دختری که دوستش دارم از دستم برهبا خجالت سرم رو پایین انداختم، وقتی گفت دوستم داره حس کردم کل تنم گرم شد، اولین بار بود از زبون یک مرد همچیو حرفی میشنیدم. اونم مردی که سرتا پا غرور بود و میدونستم زدن این حرف چقدر براش سختهبابا مکثی کرد و گفت+خسرو جان، نمیدونم چقدر در جریانی، اما من تازه امروز دخترم رو دیدم، هنوز وقت نکردم زیاد باهاش حرف بزنم، اما... نظر من رو میخوای، من دلخوشی از فامیل شما ندارم، درسته تو حسابت از خانواده ات سواس، اما نمیتونم منکر نقش عمو و پدرت تو خراب شدن زندگیم بشم... بعدم حوری سنی نداره، دوست دارم درس بخونه، پیشرفت کنه و برای خودش کسی بشه، حالا حالا هم قصد شوهر دادنش رو ندارم. البته که حوری خودش بزرگه و عاقلخسرو با التماس نگاهم کرد، به خودم که نمیتونستم دروغ بگم
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت111 نکنه تک پسرش دلباخته دختر سیفی گدا شده، اما خیلی وقت هام تو خل
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️
#حوریه
#پارت112
دوستش داشتم اما هربار میدیدمش یاد تحقیر کردن هاش می افتادم و حس میکردم نباید به این زودی وا بدم و بهش نشون بدم که بی میل نیستم به ازدواج باهاش... سعی کردم عین فرشته خانم رفتار کنم، گلویی صاف کردم و پا روی پا انداختم و گفتم +همونطور که بابام گفت... همینکه گفتم بابا، محمد با بهت نگاهم کرد، اشک تو چشم هاش جمع شده بود... اولین بار بود بابا صداش میکردم، کمی خودم رو جمع و جور کردم و ادامه دادم+من.. میخوام برم مدرسه و درسم رو بخونم، تا دیپلمم رو نگیرم به شوهر کردن فکر نمیکنمخسرو معذب تو جاش جابه جا شد و گفت +جسارت نباشه، من میتونم تنها با حوری جان حرف بزنم؟ در حد چند دقیقه... تو حیاط یا هرجا شما صلاح میدونیدبابا نگاهی به من انداخت و گفت+اگر دوست داشته باشه من مشکلی ندارم از خدام بود باهاش حرف بزنم، یک جواریی با دست پس میزدم و با پا پیش میکشیدم. تو دلم خندیدم و گفتم توام مرض داری حوری! اگر نمیخواییش این اشتیاقت واسه تنها شدن باهاش دیگه چیه! با اجازه ی بابا به سمت حیاط رفتیم، روی تاب گوشه ی حیاط نشستم و کمی خودم رو هول دادم. خسرو روبه روم ایستاد و گفت+حوری... نگام کنزیر چشمی نگاهش کردم، کمی بهم نزدیک شد و گفت+میشه تاب نخوری من حرفم بزنم؟ نوچی گفتم و بیشتر خودم رو هول دادم+اینکه گفتی میخوای درس بخونی و شوهر نکنی ناز کردن بود دیگه، مگه نه؟ میخوای ببینی تا کجا پات ایستادم؟ با تلخی گفتم+ناز کردن؟ دختر سیفی گدا رو چه به ناز کردن آقا خسرو، چیه؟ تا فهمیدی حوری خانواده درست و حسابی پیدا کرده عاشق و شیفته اش شدی! قبلش که من نوکر خونتون بودم و لایق بدترین حرف هانفس عمیقی کشید و گفت+غلط کردم، خوبه؟ کله ام باد داشت، فکر میکردم هر چی تلخی کنم بیشتر خاطر خواهم میشی... به خدا من قبل اینکه حقیقت رو بفهمم دوستت داشتم، که اگه نداشتم از دست هاشم نجاتت نمیدادم. حوری... من از همون روز اولی که افتادی تو حوضچه و خیس آب شدی مهرت به دلم افتاد، منتهی انقدر غد و مغرور بودم که نمیخواستم قبول کنم عاشق ی دختر ساده روستایی شدم، دختری که با همین سادگیش منو اسیر خودش کرد.من خواب راحت ندارم حوری، هربار چشم میبندم یاد ظلم هایی که بهت شده میفتم و آتیش میگیرم... خودم رو فحش میدم که چرا نتونستم اون شب بارونی زودتر به دادت برسم، یا چرا مانع صیغه شدنت نشدم... به خدا قسم حوری، جواب رد بدی بهم داغون میشم... من دوستت دارم حوری
#سیاست_های_زنانه
#معشوقه_شوهرت_باش
▲هیچ چیز و هیچ کس را به شوهرتون ترجیح ندین برای چی ؟ چون مردها خیلی حساسند این تو ذهنشون میمونه.
به خاطر بچه ها زندگیتون رو تلخ نکنین.
▲ امار نشون داده بیشترین دلایل طلاق به خاطر بچه هاست .مردها میتونن زنی میخوان قبل از بچه داری و خونه داری معشوقه بی نقصی واسشون باشن تا الان به زنان زشت یا زنان چاقی برخورد کردید که شوهراشون عاشقشونن .بعد خانمی هم دیدین که اعتراف کنه سالیان سال داره بیرون خونه کار میکنه توخونه داری و بچه داری چیزی کم نذاشت اما شوهرش بهش خیانت کرده؟!
▲باید بدونه که چقدر عاطفه و وقت و جسمش رو خرج شوهرش کرده؟! معشوقه شوهراتون باشین .از جسم و زبان و عقلتون کمک بگیرین
هدایت شده از تبلیغات گالری هنرمندان🎻
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باورت میشه این نتیجه استفاده از تنها ۴ ماه
نه تنها پیسی و پسوریازیس بیماری های پوستی خودایمنی دیگه مثل اگزما لیکن پلان ماکولار الوپسی و... زا میتونی اینجا کامل از بین ببرید
فقط کافیه وارد کانال زیر بشین مابقی نمونه های درمان شده را ببینی و از مشاورین تخصصی و رایگان مشاوره بگیری
کانال رسمی اکادمی درمانی 👇🏻👇🏻👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/463143857C2b621a70f9
جهت دریافت مشاوره 👇🏻👇🏻
@peel_therapy
@peel_therapy
09140441226
#همسرانه
📌برای نجات رابطهات؛
به جاي جملاتي كه با «تو» شروع میشود از جملاتی استفاده كن كه با «من» شروع میشود؛
⛔«تو به حرفهای من گوش نميدی»
✅ «من دوست دارم به حرفام گوش بدی»
⛔«تو خیلی ولخرجی»
✅ «ميخواهم بيشتر پس انداز كنيم»
⛔«تو به من اهميت نمیدی»
✅«من احساس طردشدگي ميكنم»
وقايع را بدون ارزیابی بيان كن.
به جای اتهام زدن يا سرزنش كردن، فقط آنچه را كه میبينی بيان كن؛
به جای «تو بلد نیستی یکبار بهم زنگ بزنی»
بگو: «مثل همیشه، باز من احوالتو پرسیدم » .
اين روش نيز كمك میکنه كه به جاي احساس تهاجم و دفاعي گرفتن، واقعاً به نظريات شما توجه كند
*🍃🍃🍃🍃🍃🍃🌼🍃
#دلیل_صدای_زنگ_گوش 🧚♀🫧💫
اگه زنگ گوش دلیل پزشکی نداشته باشه اونوقت میتونین به دلایل معنوی فکر کنین
1_غیب شنوی
یک صدای زنگ با فرکانس بالا که سریع میادو میره
این افراد دارای شهود، توانایی دیدن و احساس ارواح
پیام ها از ارواح و فرشته ها دریافت میشه
با موسیقی ارتباط دارن
2_اتصال با فرشتگان
زنگ کوتاه، با صدای بلند و فرکانس بالا
همزمان به اعداد جلوی چشم دقت کنید و معنی ارتعاشی اونو چک کنین
3_براتون اقبال خوب توی راهه
یک زنگ با فرکانس بالا و سریع در گوش چپ
این افراد در حال گذر از یک دوره رشد توی زندگی خودشون هستن
دریافت ارتعاشات قوی و مثبت
تغییرات مثبت در زندگی
4_حمله روانی
زنگ با فرکانس پایین در گوش راست
هشدار ارواح برای یک حمله روانی
دریافت انرژی منفی از شخصی یا جادوی سیاه
5_انرژی منفی در دنیای فیزیکی
زنگ کم در گوش چپ
بی نظمی در محیط اطراف به همراه انرژی منفی در محیط
6_تغییر در حالت های ارتعاشی و درک ارتعاش بالاتر
زنگ شدید در گوش
موقع مدیتیشن، احساس فشار روی چشم سوم، باز شدن چاکراها
این افراد دانش و اطلاعات در مورد دامنه اثیری بالاتر دریافت میکنن
7_تداخل الکترونیکی
حساسیت به وسایل الکترونیکی
از عقیق سیاه و فلوریت استفاده کنید
به طور کلی در مسائل معنوی زنگ گوش چپ پیام های مربوط به دنیای فیزیکی و انرژی چیزها و افراد اطراف شماست
زنگ گوش راست پیامی از جهان و ابعاد بالاتر
❌توجه کنید اگه زنگ گوش دلیل پزشکی نداشته باشه اونوقت میتونین به دلایل معنوی فکر کنین
*🍃🍃🍃🍃🍃🍃🌼🍃
📕حکایتی پندآموز و زیبا
👤مردی داستان خود را بازگو میکند و میگوید .
❣من دارای شش دختر بودم و زنم دو باره حامله شد با خودم گفتم :
اگر زنم دو باره دختر بیاره من طلاقش میدهم ، ولی چیز عجیبی برام پیش آمد
شب در خواب دیدم که دو مامور آمدند دست من را گرفتند و به جهنم بردند 🔥
ولی جهنم هفت دروازه دارد ...
⚡️من را به هر دری که میبردند یک دختر از دخترهام جلوی در نشسته بود نمیگذاشت که مرا از اون در ببرند تو.
💫ولی شش دخترم مرا از در جهنم نجات دادن تنها یک در مانده بود که مرا ببرند.
✨مرا به اون در بردند ولی از خواب پریدم.
همون جا شکر و سپاس خدا را کردم و توبه کردم
🤔 فهمیدم که هیچ کار خدا بی حکمت نیست.
☝️🏻 شاکر باشیم به اون چیزی که خداوند به ما عطا میکند
👌🏻 چون پسر و دختر تنها دست خداست .
👌🏻وآنچه الله می پسندد از انتخاب ما بهتر است🌹
💥 به فرمودیه این آیه که در سوره شوری خداوند عزوجل میفرماید:
👇🏻
👈🏻 لِّلَّهِ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ يَهَبُ لِمَن يَشَاءُ إِنَاثًا وَيَهَبُ لِمَن يَشَاءُ الذُّكُورَ
👈🏻 ﻣﺎﻟﻜﻴﺖ ﻭ ﺣﺎﻛﻤﻴﺖ ﺁﺳﻤﺎﻧﻬﺎ ﻭ ﺯﻣﻴﻦ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺧﺪﺍ ﺍﺳﺖ ، ﻫﺮ ﭼﻪ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﻣﻰ ﺁﻓﺮﻳﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻛﺲ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﻛﻨﺪ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﻰ ﺑﺨﺸﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻛﺲ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﭘﺴﺮ. (49)
👈 أَوْ يُزَوِّجُهُمْ ذُكْرَانًا وَإِنَاثًا وَيَجْعَلُ مَن يَشَاءُ عَقِيمًا إِنَّهُ عَلِيمٌ قَدِيرٌ
👌🏻 ﻳﺎ ﺍﮔﺮ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﻛﻨﺪ ﭘﺴﺮ ﻭ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ میدهد ﻭ ﻫﺮ ﻛﺲ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﻋﻘﻴﻢ میگذارد ! (50)
🤔چه کسی گمراهتر از این است که از غیر خدا پسر یا دختر بخواهد بجز نادانان ؟
☺️ وقتیکه روح در تو دمیده میشود در شکم یک زن هستی
☺️ وقتیکه بدنیا می آیی گریه میکنی در آغوش یک زن هستی.
💌 بفرست برای دوستانت، صدقه جاریه