eitaa logo
سخنان ناب دکتر انوشه👌
17.4هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
19.6هزار ویدیو
34 فایل
روانشناسی دکتر انوشه 💫﷽💫 تبلیغات پر بازده https://eitaa.com/joinchat/624099682C3e1a6dd3b9
مشاهده در ایتا
دانلود
دلیلی نداره شما بعد از دعوا زنگ بزنید یا برید پیش خانوادتون کل ماجرا رو تعریف کنید - اولاً که اونا خیلی یک طرفه قضاوت میکنن. - دوماً آدمِ توى قلبتونو پیش خانوادتون خراب می کنید. - شما بعد یه مدت کوتاه آشتی می کنید و همه چی رو فراموش می کنید. اما خانوادتون یادشون نمیره و دیدشون نسبت به زندگی شما عوض میشه و از این به بعد منتظر باشید تو زندگی دونفرتون دخالت کنند چون شما خودتون این اجازه رو بهشون دادید
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴طلا از کارگاه بخر بدون سود مالیات ✅ ✅خرید طلا فقط وبا ماهی 500 تومان ✈️ارســــــال رایـــــــگان https://eitaa.com/joinchat/1309606111Cf43d7ff43a فکر میکنم تنها کانال قسطی در ایتا 👆
هدایت شده از تبلیغات گالری هنرمندان🎻
اینم کانالی که طلای قسطی داره مستقیم از کارگاه بخر https://eitaa.com/joinchat/1309606111Cf43d7ff43a مورد تایید با خیال راحت خرید کنید
عاشقانه میدونی..... خیلی خوبه که آدم یه نفرو داشته باشه که بهش افتخار کنه .... دلش بهش قرص باشه که همیشه هست😊 کنارش که راه میری ، سرش رو بالا بگیره و هی خودشو بهش نزدیک کنه تا همه بدونن باهاشه 🤗 دستشو که بگیره دیگه جز خدا از هیچکس نترسه 💙 هر جا که بره مطمئن باشه بهترین و امن ترین پناهگاه دنیا کنارشه بازوشو که میگیری کاملا مردونگیش مشخصه روبروش که میشینی دنیا رو تو چشماش میبینی مهم نیست بقیه خوشبختی رو در چی میبینند ، مهم اینه که تو در کنارش خوشبخت ترینی ❤️ دلیل خوشبختی ام عاشقتم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترکیه ترکیه ترکیه👆 اینجا همون کاناله که کلی لباسهای شیک و خاص داره 🤩بارها سراغشو گرفته بودین ازمون ❌تخفیف ۵۰درصدی زده رو کاراش❌ فقط ایندفعه پیوستن رو بزن که دیگه گمشون نکنید🥰👇 https://eitaa.com/joinchat/1043988777C0791204eca https://eitaa.com/joinchat/1043988777C0791204eca 🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵 پنج دقیقه دیگه پاک میشه 👆
هدایت شده از تبلیغات گالری هنرمندان🎻
❌توجه ،توجه❌ چون خودشون وارد کننده انواع لباسهای عربی و هندی و ترک هستن قیمتاشون نصف قیمت بازاره🤩🤩 وارد شو تنوع رو ببین لذت ببر👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1043988777C0791204eca 🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵
🍃🍃🍃🌸🍃🌸🍃 مخصوصاً خانمومها: بخون ضرر نمی‌كنی، تنم لرزید خوندم! سوال: چرا خداوند آب دهان را شیرین و اشک چشم را شور و آب گوش را تلخ و آب بینی را خنک قرار داده است؟ جواب: امام صادق (ع) می‌فرمایند: آب دهان شیرین است تا انسان از خوردن و آشامیدن لذت ببرد. آب چشم شور است، برای محفوظ نگه داشتن پیه چشم. زیرا اگر شور نبود پیه چشم آب می شد و فایده دیگر آن، ضد عفونی کردن چشم است. اما آب گوش و رطوبتش تلخ است، برای جلوگیری ورود حشرات ریز، که به خاطر تلخی نمی‌توانند وارد گوش و از آنجا وارد مغز شوند. آب بینی هم خنک است به خاطر سالم ماندن مغز سر انسان تا طیلان و جاری نشود. زیرا اگر آب بینی گرم بود، باعث جاری شدن مغز به داخل بینی می‌گردید. اللّه اکبر خدا بزرگتر است از آنچه در تصور ماست. هنگام به دنیا آمدن در گوشمان اذان می‌خوانند، ولی نمازی نمی خوانند! هنگام مرگ برایمان فقط نماز می‌خوانند... بدون اذان ... اذان هنگام تولد، برای نمازی است که هنگام مرگ می‌خوانند... چقدر کوتاه است این زندگی... به فاصله یک اذان تا نماز. به خیلی چیزا باید فکر کرد و عمیق شد... قدر با هم بودن را بدانیم... این متن تنم را لرزوند... در مورد مرگ 😔آیا می‌دانید بعد از فوت شخص، رشد موها تا چندین ماه متوقف نمی‌شود؟ آيا مي‌دانيد بعد از فوت، تنها قسمت چپ مغز تا هفت دقیقه زنده می‌ماند و تمام گذشته خود را بصورت یک خواب مرور می‌کند!... لا حول ولا قوة إلا بالله آیا می‌دانید پس از مرگ، تنها عضوی که تا ۳ روز زنده است، گوش هست؟ به همین علت، هنگام مرگ تلقین خوانده می‌شود. سبحان الله آیا می دانید ملک الموت حضرت عزرائیل؛در شبانه روز 360بار به تو نگاه می‌کند؛ آیا می‌دانید که حضرت عزرائیل روزی ۵بار وارد خانه شما می‌شود و به دیوار تکیه می‌دهد؟ و منتظر امر خداوند است برای قبض روحت؛ پس سعی کن هنگامی که تو را تحت نظر دارد، مرتکب معصیت نشوی؛ در غیر این صورت چگونه با خداوند متعال مواجه خواهی شد! حالا اگر سه بار استغفار کرده و این پیام را به دیگران بفرستی، عرض چند دقیقه میلیونها شخص استغفار می‌کنند که مسبب خیرش تو هستی؛ و این عمل باعث خشنودی خداوند می‌باشد! اللّهم صلِّ علی محمد و آل محمّد شش راه آسان برای بدست آوردن ثواب بعد از مرگ: ۱- به شخصی یک قرآن هدیه کن؛ هرگاه تلاوت کرد ثوابش به تو می‌رسد. ۲- به یک شفاخانه یک ویلچر هدیه کن. هر مریضی استفاده کرد، ثوابش به تو می‌رسد. ۳- در تعمیر مسجد شرکت کن. ۴- در جای پرازدحام، آب سردکن بگذار. هرکس آب بنوشد، ثوابش به تو می‌رسد. ۵- یک درخت یا نهال بکار؛ هر انسان یا حیوان استفاده کند، ثوابش به تو می‌رسد. ۶- از همه آسان تر، این مطلب را به اشتراک بگذار، هرکس عمل کرد، ثوابش به تو می‌رسد. 🔑 از اشك سه كس بترس: 1-اشك يتيم 2-اشك مظلوم 3-اشك پدر ومادر ده مورد از بهترین دکترها در جهان: 1-قرآن کریم 2-آب نوشیدن زیاد 3-خواب کافی در شب 4-هوای آزاد و پاک 5-روزی نیم ساعت پیاده روی 6-خوردن غذای سالم و به مقدار 7-نور آفتاب 8-عسل 9-سیاه دانه 10-راضی بودن به قضا و قدر (چه خیرش و چه شرش) 1-نفس بکش با لا اله الا الله 2-نفست را سرزنش کن با استغفر الله 3-هنگام درد کشیدن بگو الحمد لله 4-هنگام تعجب بگو سبحان الله 5-هنگام خوشحالی صلوات بر رسول الله 6-هنگام ناراحتی انا لله و انا الیه راجعون 7-سم چشمانت را بشکن به گفتن ما شاء الله، تبارک الله 8-شروع کن با بسم الله 9-خاتمه بده با الحمد لله دیدی تا یه جوک با حال می‌بینی، در جا کپی می‌کنی و بعدش پخش می‌کنی !!! حالا ببینم سوره ای از قرآن که معادل یک سوم قرآن هست، را چکارش می کنی...   ﷽ ﴿.قُل.هُوَ.اللَّهُ.أَحَدٌ.۞.اللَّهُ.الصَّمَدُ.۞.لَمْ.يَلِدْ.وَلَمْ.يُولَدْ.۞.وَلَمْ.يَكُن.لَّهُ.كُفُوًا.أَحَد.﴾ 🌾فکرش را بکن! روز قیامت با خودت میگی کاش بیشتر می‌فرستادم ‏: 🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪 خدایا به برکت اسلام  قسمت میدهم هر کس این را کپی کرد غم دلش رو رفع کن و حاجت دلش را برآورده کن. آمین ‏: *اگر این پیاموخوندی باید برای همه گروهابفرستی*🌹 *برخاتم انبیاء محمد(ص)صلوات*🌹🌹‌‌🌹🌹🌹
. 🌼✨ عسل طـبـیـعی آذربایجان ✨🌼 عسل آذربایجان، با طعمی بی‌نظیر و خواص فوق‌العاده، هدیه‌ای از طبیعت به شماست. عسلی خالص و طبیعی، از گل‌های رنگارنگ و سرسبز دامنه های سهند🏔 سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید برای سلامتی شما... 🍯😍 ویژگی‌های عسل آذربایجان😍🍯 _عطر و طعم خاص _تقویت سیستم ایمنی بدن _کمک به بهبود مشکلات گوارشی _سرشار از خاصیت های جادویی ✔با انتخاب عسل آذربایجان، طعم واقعی طبیعت را تجربه کنید و از خواص بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید. 📦همین امروز سفارش دهید و از تخفیف ویژه و هدیه گوگولی بهره‌مند شوید!😍 https://eitaa.com/alhadi_shop https://eitaa.com/alhadi_shop
هدایت شده از تبلیغات گالری هنرمندان🎻
4_5773959011162396997.ogg
زمان: حجم: 595.6K
تو ماشین کنار عشقت فقط آهنگهای این کانال رو گوش کن🎧✨: https://eitaa.com/joinchat/1249903251Cc47a603266 https://eitaa.com/joinchat/1249903251Cc47a603266 دنیایی از و 😍
سخنان ناب دکتر انوشه👌
#سرگذشت_یک_زندگی🤝♥️ #حوریه #پارت115 خسرو صادقانه گفت+روز اولی که من دختر شما رو تو خونه ی کدخدا دی
🤝♥️ فردای اون روز فهیم زنگ زد خونه، تلفن رو که برداشتم صدای هول زده اش رو که شنیدم فهمیدم کار از کار گذشته +آقا و ننه دارن میان اینجا حوری، قراره مراسم عقد تو خونه ی هاشم باشه... زبونم مو درآورد از بس به این دختر کم عقل گفتم نکن... گفتم پشیمون میشی، منتهی مرغش یک پا داره، ننه گفته شیرم رو حرومش میکنم اگه بخواد زن همچین مردی بشه، اما مگه حرف تو گوش ملیح نادون میره؟ میگه الا و بلا زنش میشم، تازه بعد رفتن شما آقا خسرو اومد، اونم باهاش حرف زد، منتهی ملیح جوری سنگ رو یخش کرد که من جای آقا خسرو خجالت کشیدم، دیگه نمیدونم باید چیکار کنم، به ملیح گفتم زنش بشی دور همه ی ما رو خط بکش، فکر میکنی چی گفت؟ گفت معلومه که خط میکشم، میرم سر خونه زندگی خودم، باید منتمم بکشید که جواب سلامتون رو بدم! دیروز این مردک هاشم اومد گفت اومدم ملیح جانم رو ببرم خرید! من که مخالف بودم، منتهی آقا زنگ زد گفت بفرستش بره، دیگه وقتی ملیح خودشم میخواست بره مخالفت من دردی رو دوا نمیکرد، نگو این احمق رو برده خونه زندگیش رو نشونش داده، از وقتی برگشته انگار مجنون بوده، مجنون تر شده، مدام از خونه زندگی این مرد میگه، از خونه ی بزرگ و دو طبقه اش، از خدم و حشمش، از طلا و جواهراتی که خریده...با غصه گفتم+چه میشه کرد فهیم؟ به قول خودت ما همه ی زورمون رو زدیم تا ملیح سر به راه بشه، وقتی خودش نمیخواد بفهمه دیگه اصرار ما راه به جایی نمی‌بره. من که دعا میکنم واقعا ملیح بتونه هاشم رو درست کنه...+چی بگم والا... زنگ زدم بگم واسه عقدش میای؟کمی فکر کردم و گفتم+خودت میدونی ملیح زن هرکی میشد من تحت هر شرایطی تو مراسمش شرکت میکردم، اما الان نمیتونم، گذشته ای که من با این مرد داشتم نمیذاره با خیال راحت تو مراسم عقد خواهرم شرکت کنم. هرچند دل خوشی هم از این عقد ندارم+حق میدم بهت، منم موندم برم یا نه، منتظرم ننه بیاد ببینم چی میشه. هرچی شد تلفنی بهت خبر میدم کمی دیگه با فهیم صحبت کردم و بعد تلفن رو قطع کردم، تو سرم هزار جور فکر میچرخید، فکر اینکه ملیح به عاقبت خاتون دچار بشه باعث میشد لحظه ای آروم و قرار نداشته باشم اما دیگه کاری از دستم ساخته نبود و مجبور بودم منتظر بمونم تا ببینم سرنوشت ملیح رو به چه جایی میرسونه با وجود مخالفت همه ی اعضای خانواده البته به جز آقا که پول هاشم زیر زبونش مزه کرده بود ملیح بالاخره کار خودش رو کرد و بدون حضور ننه و خواهرها نشست سرسفره ی عقد با هاشم!