eitaa logo
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
491 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
4هزار ویدیو
91 فایل
برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف #صلوات ألّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلى‌مُحَمَّدٍوآلِ‌مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ‌فَرَجَهُم‌
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 ماجرای و عوامل آن.. 🔴 جالب ترین بخش این مقاله، حکم دادگاه متهمین قتلهاست... 🔹اگر از شما 700 نفر بپرسند متهمین این قتلها براساس شنیده هاتون چه کسانی هستند، قریب به اتفاق همتون میگید سعید امامی... 🔸ولی این بخش رو که بخوانید، هرآنچه شنیدید و برای شما بازگو کردند به یکباره از بین خواهد رفت... و علت اینکه ادعا میکنم شهید امامی از مظلومترین شهدای امنیتی انقلاب است، یکیش همینه... 👇👇👇👇👇👇👇 🔴 حکم دادگاه: 🔹بالاخره پس از جنجال‌های بسیار، دادگاه متهمان قتل‌های زنجیره‌ای، در فاصله 3 تا 30 دی 79 ، بصورت غیرعلنی، و بدون حضور هیچیک از وکلا یا اعضای خانواده مقتولان، به ریاست محمدرضا عقیقی رئیس شعبه دادگاه نظامی یک تهران برگزار شد. 🔸رئیس دادگاه اعلام کرد که پس از استماع نظر و استدلال معاون دادستان نظامی تهران، چون علنی بودن دادرسی را موجب اخلال در امنیت و نظم عمومی تشخیص داد، مستند به‌بند ‌3 ماده‌ ‌327 قانون آئین دادرسی کیفری و اصل ‌165 قانون اساسی قرار دادرسی غیرعلنی را صادر نموده است. 🔹با برگزاری 12 جلسه دادگاه، در نهایت، شعبه یک دادگاه نظامی تهران به ریاست قاضی عقیقی، در حکمی، "مصطفی کاظمی"، قائم مقام وقت معاونت امنیتی وزارت اطلاعات و "مهرداد عالیخانی" مدیرکل وزارت اطلاعات، را به جرم 👈 آمریت و صدور دستور چهار فقره قتل، به 👈 چهار بار حبس ابد محکوم کرد. 🔸"علی روشنی"، مسئول وقت حراست بهشت زهرای تهران، به جرم 👈 مباشرت در قتل محمد مختاری و محمد جعفر پوینده، به 👈 دوفقره قصاص نفس و "محمود جعفرزاده"، عضو اداره عملیات وزارت اطلاعات، را به جرم 👈 مباشرت در قتل داریوش فروهر، به 👈 یک فقره قصاص نفس محکوم شدند. 🔹همچنین "علی محسنی" دیگر عضو اداره عملیات وزارت اطلاعات، را به جرم 👈 مباشرت در قتل‌ پروانه اسکندری (فروهر) ، به 👈 یک فقره قصاص نفس پس از پرداخت نصف دیه‌ کامل به قاتل محکوم شد. 🔸"حمید رسولی" و "محمد عزیزی" از مدیران میانی وزارت اطلاعات، هر دو به جرم 👈 آمریت و صدور دستور در راستای اجرای دو فقره قتل آقای داریوش فروهر و خانم اسکندری، به 👈 دو فقره حبس ابد محکوم شدند. 🔹"خسرو براتی" به جرم 👈 معاونت در قتل، به ده سال زندان، و "اصغر سیاح" به 👈 شش سال زندان محکوم شدند و سایر متهمان، شامل : "ابوالفضل مسلمی"، "مصطفی هاشمی"، "محمدحسین اثنی‌عشر"، "علی صفایی‌پور" و "علی ناظری" به 👈 دو و نیم تا چهار سال زندان، محکوم گردیدند. 🔸دادگاه 3 نفر از اعضای بازداشت شده ی وزارت اطلاعات را تبرئه کرد و متهمان، همگی به غیر از خسرو براتی، از اعضای رسمی وزارت اطلاعات بودند. 🔹با اعتراض وکلای متهمان قتل‌های زنجیره‌ای، رأی دادگاه در دیوان عالی کشور نقض شد و "محمد عزیزی" و "علی روشنی "در شعبه پنجم دادگاه نظامی تهران به تغییر عنوان اتهام مواجه شدند و مجازات محکومان به قصاص نیز به دلیل آنچه گذشتِ خانواده مقتولان ذکر شد، به 10 سال زندان محکوم شدند. 🔸چند سال بعد، تمامی محکومین به جز "مصطفی کاظمی" و "عالیخانی" آزاد شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⁉️👈 طبق مصوبات، ترافیک اینستاگرام از یک سطح نباید بالاتر می رفت... 🔹براساس مصوبات شورای عالی فضای مجازی، دولت باید برای فعالیت این شبکه در کشور مجوز صادر می‌کرد که این کار انجام نشده است. دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه (فیلترینگ) فرمودند:«اینستاگرام یک بار فیلتر شد و دولت گذشته وعده داد که با کمک می‌تواند این فضا را کنترل کند، اما متاسفانه در این زمینه هم صورت گرفت ولی به نتیجه‌ای نرسیدیم. 🔺کم کاری دولتها در این زمینه را آیا باید به حساب کم کاری و گذاشت یا ؟ 🔺چه دستانی پشت پرده فراهم سازی زمینه و جوانان و نوجوانان در کشور هستند؟ 🔺مسئولین امر باید نسبت به بالاتر رفتن تعداد و پاسخگو باشند... 🔸جناب جهرمی شما فرمودید ما فرض بگیریم اینستا فیلتر شد بعد چه میشود؟! پاسخ مشخص است... ما باید از شما سؤال کنیم ما فرض بگیریم اینستا و تلگرام فیلتر نشوند آخر چه میشود؟ 🔺چرا بالارفتن آمار طلاق و خیانت غیرتتان را به درد نمی آورد؟ 🔺مگر تاکنون که فیلتر نبوده ما به جز تغییر فرهنگ سنتی و دینی دیرینه مردمِ کشورمان چه دیدیم؟ 🔺شما میفرمایید جامعه را نکنید! همه میدانند عامل اصلی دوقطبی در جامعه همین هستند که با انتشار اخبار کذب باعث ایجاد دوقطبی میشوند... بنابراین شما با اصرار بر تداوم فعالیت جاسوس افزارها عامل در کشور هستید... 🔺چرا فکر میکنید از طریق بازی کردن با کلمات و به کار بردن تعابیر پوپولیستی میتوانید از زیر بار مسئولیتتان فرار کنید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌 -اینترنت-رایگانی که آب در لانه مورچه ها 🐜🐜🐜 انداخت. 👈⁉️ مصاحبه 11 دیماه آقای مومن نسب در برنامه زنده تب تاب، که با اقبال عمومی 84 درصدی همراه بود، موجب عصبانیت عده ای شد و توسط جریان خاصی از نفوذیها، مورد حمله قرار گرفت. عده ای سعی نمودند با دست آویز قرار دادن کلمه -اینترنت-رایگان، کل مصاحبه را تخریب نمایند. و با تمسخرِ داستانی واقعی، که تنها و تنها از داستانیست که به مدد فضای شده، در فضای در حال رخ دادن است، واقعیتهای فضای مجازی را کم رنگ کنند. اما هم کسانی که با شنیدن این اتفاق دردناک، وجدانِ آگاهشان به درد آمد و هم کسانی که با توئیت و تمسخر قصد فرافکنی را دارند، باور دارند که فضایِ مجازیِ رها شده، در پی کردن کشور اسلامیِ ماست. در این بین با افراد و کانالهای -الحالی مانند محراب قاسمخانی و کانال گیزمیز 💰کاری نداریم. 📌 روی صحبت ما آدمهایی مثل وزیر تلگرام و آقای زائری هستند که اینستاگرام شده اند!!! 🗣 سوال اینجاست: با فیلتر اینستاگرام، این افراد چه را از دست میدهند یا چه آنها را تهدید میکند که حتی حاضر شده اند از خود بگذرند و شوند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ مستند ⁉️ قسمت سی‌وپنجم: تسلط بر رسانه - نبرد بازی‌ها 🎮 ترویج خشونت و شهوت در بازی‌های رایانه‌ای!
28.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️مستند ⁉️ قسمت سی‌وهفتم: دهکده فرهنگی 🌐 دهکده جهانی در مقابل جامعه آرمانی مهدوی!
👇 🔰قال رسول الله - صلى الله عليه وآله -: تارك الصلاة يسال الرجعة الى الدنيا، و ذلك قول الله تعالى: حتى اذا جاء احدهم الموت قال: ( (رب ارجعون، لعلى اعمل صالحا فيما تركت، كلا انها كلمة هو قائلها و من ورائهم برزخ الى يوم يبعثون) ) بى نماز درخواست مى كند به دنيا برگردد، و اين است سخن خداوند متعال تا گاهى كه به يكى از آنان مرگ آمد گويد: ( (پروردگارا مرا برگردانيد تا شايد عمل شايسته انجام دهم در آن چه بازگذاردم، نه چنين است آن سخنى است او گوينده اش هست، و از پشت آن‌ها تا روزى كه برانگيخته شوند برزخ است. ) ) 📚(بحارالانوار، ج ۷۷، ص ۵۸. اصول وافى، ج ۲، ص ۶۵)
👇 👇 عَقَبه اوّل: سَكَراتِ مَوْت و شدّتِ جان كندن است « وَ جاءَتْ سَكْرَةُ الْمَوْتِ بِالْحَقِّ ذلِكَ ما كُنْتَ مِنهُ تَحيدُ » ♨️👈و اين عقبه اي است بسيار دشوار زيرا كه شدائد و سختي‌ها از هر طرف به مُحْتَضَر رو مي‌كند؛ از طرفي شدّت مرض و درد و بسته شدن زبان و رفتن قُوا از اندام، از طرف ديگر گريستن اهل و عِيال و وداع آن‌ها با او، و غم يتيمي و بي كس شدن بچه‌هاي خود، از طرف ديگر غم جدا شدن از مال و منزل و املاك و اندوخته‌ها و چيزهاي نفيس خود كه عمر عزيز خود را صرف آن‌ها كرده و به وسيله‌هاي زياد آن‌ها را تحصيل نموده، بلكه بسا شده كه بسياري از آن‌ها مال مردم بوده و به ظلم و غصب، آن‌ها را مالك شده و آنكه چقدر حقوق بر اموال او تعلّق گرفته و نداده، حالا ملتفت خرابي‌هاي كار خود شده كه كار گذشته و راه اصلاح آنها بسته شده؛ 💦💦 فَكانَ كَما قالَ اَميرُ المُؤمنين عليه السلام «يَتَذَكَّرُ اَموالاً جَمَعَها اَغْمَضَ في مَطالِبِها وَ اَخَذَها مِنْ مُصَرَّحاتِها وَ مُشْتَبِهاتِها قَد لَزِمَتْهُ تَبِعاتُ جَمْعِها وَ اَشْرَفَ عَلي فِراقِها تَبْقي لِمَنْ وَرائَهُ يَنْعَمُونَ فيها وَ يَتَمَتَّعُونَ بِها فَيَكُونُ المَهْنَأُ لِغَيْرِهِ وَ اِلْعِبْ ءُ عَلي ظَهْرِه. و از طرفي هَوْلِ ورود به نَشْأِه اي كه غير از اين نَشْأه است و چشمش مي‌بيند چيزهايي را كه پيش از اين نمي ديد؛ «... فَكَشَفْنا عَنْكَ غِطائَكَ فَبَصَرُكَ الْيَوْمَ حَديد» مي بيند حضرت رسول و اهل بيت طهارت - صلوات اللَّه عليهم - و ملائكه رحمت و ملائكه غضب را ⁉️
👇👇 «... فَكَشَفْنا عَنْكَ غِطائَكَ فَبَصَرُكَ الْيَوْمَ حَديد» مي بيند حضرت رسول و اهل بيت طهارت - صلوات اللَّه عليهم - و ملائكه رحمت و ملائكه غضب را حاضر شده اند تا درباره او چه حكم شود و چه سفارش نمايند؟ و از طرف ديگر ابليس و اعوان او براي آنكه او را به شكّ اندازند جمع شده اند و مي‌خواهند كاري كنند كه ايمان او از او گرفته شود و بي ايمان از دنيا بيرون رود، و از طرفي هَوْلِ آمدنِ مَلَكُ الْمَوْت كه آيا به چه هيئت خواهد بود و به چه نحو جان او را قبض خواهد نمود؛ الي غير ذلك.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅چرا باید به یاد مرگ باشیم؟ یاد مرگ اثراتی بر روح انسان دارد که امام صادق ع به بعضی از اونها اشاره می‌فرمایند: امام صادق عليه السلام: ذِكرُ المَوتِ يُميتُ الشَّهَواتِ في النَّفسِ، و يَقلَعُ مَنابِتَ الغَفلَة ِ، و يُقَوّي القلبَ بمَواعِدِ اللّه، و يُرِقُّ الطَّبعَ، و يَكسِرُ أعلامَ الهَوى و يُطفِئُ نارَ الحِرصِ، و يُحَقِّرُ الدُّنيا؛ ياد مرگ، خواهش هاى نفس را میميراند و رويشگاه‌هاى غفلت را ريشه كن میكن  و دل را با وعده‌هاى خدا نيرو میبخشد و طبع را رقیق و نازک میسازد (رقت قلب به انسان می‌دهد) و پرچم‌هاى هوس را درهم میشكند و آتش حرص را خاموش میسازد و دنيا را در نظر كوچك میكند. (بحار الأنوار ج6، ص133، ح32) ❗️حالا متوجه میشیم چرا بعضیا از یاد مرگ فراری هستند، چون یاد مرگ باعث میشه کمتر از دنیا لذت ببرند، و این همون تفکریست که از دنیای غرب به جانب اسلام و ایران سرازیر شده، در حالی که انس با قبر و مرگ جزو فرهنگ دین اسلام است. عجیبه که برخی مسلمانها از گوش دادن به قرائت قرآن پرهیز می‌کنند که مبادا یاد مرگ و قیامت بیافتند!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در ؛ تحول در همه سطوح قدرت نرم و سخت انقلاب اهمیت و ضرورت دارد.یکی از مهمترین نمادهای قدرت نرم نظام ، . تا مادامی که منادیان تفکر لیبرالی و غرب دوست با عناوین مختلف در صدا و سیما جولان می دهند امکان تحول در این نهاد نیست. حضور در برنامه امروز فوتبال برتر که به موضوع دربی پایتخت اختصاص دارد ، یکی از این مصادیق است.ایشان کسی است که همین چند روز پیش شعار را نفی می کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یا فاطِمَةُ الزَّهراءِ یا بِنتَ مُحَمَّدٍ یا قُرَّةَ عَینِ الرَّسوُلِ یا سَیِدَتَنا وَ مَولاتَنا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکِ اِلیَ اللّهِ وَ قَدَّمناکِ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهَةً عِندَاللّهِ اِشفَعی لَنا عِندَاللّه التماس دعا..🌸 💞
۱۱فروردین۱۳۹۸ ⬅️ ۲۴ رجب ۱۴۴۰ ➖➖➖ فتح خیبر توسط حضرت علی«ع» ( ۷ ه‍ ق ) ✨حکمتی از نهج‌البلاغه حضرت علی«ع» 📖 موضوع: . ▫▫▫▫️ وَ قَالَ ( عليه السلام ) :  عَلَيْكُمْ بِطَاعَةِ مَنْ لَا تُعْذَرُونَ بِجَهَالَتِهِ. ⭕و درود خدا بر او، فرمود:  ⬅خدای را كنيد كه در نشناختن عذری ندارید . ▫▫▫▫ ‼نکات: 🔎جهل ونشناختن تو، تنها عذر برای نپرستیدن توست ، 🍃 اما کدامین جهل؟! الهی! ازبس که پیدایی نمیدانم کجایی⁉ 🌱به صحرا بنگرم صحرا ته وینم به دریا بنگرم دریا ته وینم بهر جا بنگرم کوه و در و دشت نشان روی زیبای ته وینم🌱  📚حکمت۱۵۶_ (اخلاقی، عبادی، اعتقادی)
⚠️چالش؛ #اگه_رئیسی_میومد_بدتر_میشد!!! ❌گوشت کیلویی 120 هزار تومن ❌پیاز کیلویی 13 هزار تومن 🔻دیگه نه از کباب خبری هست نه از اشکنه... حالا برو بگو #روحانی_مچکریم ✍بازگویی این مصیبت ها ، جهت #ثبت_در_تاریخ و #ثبت_در_حافظه_ملت است...که متاسفانه خیلی زود این دردها را فراموش میکنند و دوباره فریب افرادی که با حرف های زیبای صلح و نشاط و شادی و... خامشان میکنند را میخورند.. #انتخاب_درست #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️📵می گویند؛اگر خوب بود، چرا با یک فرد مریض روانی بنام دیدار کرد؟؟ ✍زمان انتخابات با شیادی و خباثت ناجوانمردانه ی رسانه های ضدانقلاب و مانند ، وحتی علیه آقای رئیسی را شروع کردند و به مردم گفتند؛اگر این فرد روی کار بیاید، .او است.اگر بیاید، دوباره و دوباره بگیر و ببندها شروع می شود..اجرای از بین میرود..او است..او است.مردم را اینگونه ترساندند..تمام هنرمندان هم برای و از حمایت کردند. ✅آقای رئیسی هم برای اینکه نشان دهد، با مشکلی ندارد و است، با خواننده ای که خودش گفته بود، کرده و باید برویم،دیدار کرد. 👈شاید بنظر برسد،این دیدار یک اشتباه تاکتیکی بود..اما این را هم در نظر بگیریم که ، از جمله نارسانه ی که بعد از شش ماه از رای آوردن روحانی، مردم را به برای دعوت کرد،علیه آقای رئیسی بسیار شدید بوده.
✡ مسیحیت زیر سلطه‌ی یهود 1⃣ (مؤسس کارخانه ماشین‌سازی فورد) در سال 1921 در کتاب «یهود بین‌الملل – مهمترین معضل دنیا» به نکات بسیار مهمی اشاره نموده است. وی می‌نویسد: ✍ «یهودیان خدا نیستند، ولی عملاً کلیسا، به‌طور کامل، تسلیم این تبلیغات شده. در سال‌های اخیر، خط فکری یهودیان بر بسیاری از اظهارات مسیحیان سایه افکنده است و روحانی‌های بی‌سواد مسیحی، اثبات نموده‌اند که بیش از پیش، پذیرای نظرات یهودیان می‌باشند.» 2⃣ هنری فورد، کلیساهای آمریکا را شده (Judaized churches) می‌خواند و در ارتباط با دانشگاه‌ها می‌گوید: ✍ «وقتی مدارس از دین تهی شوند (سکولار شوند)، آن وقت دانشگاه‌ها به آیین یهودیان در خواهند آمد (ملعبه‌ی دست یهودیان خواهند شد).» 3⃣ یهودیان چنان وضعیت سکولاری در مدارس آمریکا ایجاد كرده‌اند که دعا كردن و خدا را طلبیدن، غیرقانونی است، ولی آموزش مسائل جنسی و دادن پوشش‌های پلاستیکی (condom) به دانش‌آموزان مدارس، بخشی از برنامه‌ی آنها می‌باشد! هنری فورد در ادامه می‌نویسد: ✍ یهودیان در حقیقت (چه از لحاظ فیزیکی و چه برنامه‌ای) صدها کلیسای آمریکا را با پنداشت‌های ویران‌کننده و ناخوشایند اجتماعی خود، اشغال کرده و به واسطه‌ی آن کنترل و مهار، تسلط و غلبه‌ی خود بر مسیحیان را صددرصد كامل کرده‌اند. 4⃣ جالب این‌که این مطالب را هنری فورد 90 سال قبل اظهار داشته است. در حال حاضر، وضعیت کلیساهایی که در چنگال می‌باشند، بسیار اسف‌بارتر است. 📖 متن کامل مقاله به همراه منابع: 👉 goo.gl/Q92pYL
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا