eitaa logo
درشهر
994 دنبال‌کننده
5.6هزار عکس
2.9هزار ویدیو
43 فایل
با ما همراه باشید ؛ لینک کانال http://eitaa.com/joinchat/306446337C0d8b780ccd دوستان خود را از جنوب شرق استان تهران به این کانال مردمی فرا بخوانید @dar_shahr
مشاهده در ایتا
دانلود
حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در جلسه نهایی ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13آبان شهرستان ورامین در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای شبهه افکنی در مبانی انقلاب اسلامی اظهار داشت: شبهه افکنی و زیرسوال بردن مبانی انقلاب اسلامی هدفی است که دشمن با جدیت دنبال می شود رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امروز باید آگاهی نسبت به تلاش دشمن در این زمینه بالاتر برود و 13 آبان بهترین فرصت است وی ادامه داد: برخی روی شعار مرگ بر آمریکا هم شبهه افکنی می کنند درحالی که این شعار، ریشه قرآنی دارد و باید در فرصت 13 آبان، جهت روشنگری و تبیین موضوع استکبارستیزی تلاش کرد رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران متذکر شد: روز 13 آبان روز دستگیری حضرت امام راحل، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت تعدادی از دانش آموزان به دست رژیم پهلوی است و باید درباره اسناد 13 آبان بیشتر کار و تلاش کرد محمودی گفت: در جریان تسخیر لانه جاسوسی، مردم ورامین در مقابل سفارت آمریکا حاضر شدند و سند بصیرت و ولایتمداری خود را بهت نمایش گذاشتند. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و باید 13 آبان امسال بسیار باشکوهتر از سال های گذشته باشد محمودی تاکید کرد: امروز این باور وجود دارد که هیچ کشوری در دنیا توان برخورد با آمریکا را مانند ایران ندارد. وی با اشاره به فتنه اخیر در کشور عراق و لبنان افزود: فتنه امروز در عراق و لبنان به مانند فتنه سال 88، انقلاب اسلامی و جریان مقاومت اسلامی را نشانه رفته است و اکنون در عراق، استکبار تلاش دارند تا تقابل میان دو کشور ایران و عراق ایجاد کند. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران متذکر شد: راهپیمایی 13 آبان متعلق به همه اقشار و طبقات است و همه نهادها عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند وی افزود:افول آمریکا شوخی نیست و امروز ضعف آمریکا بر همگان آشکار شده است
گزارش تصویری/ صبح امروز جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان شهرستان ورامین به ریاست حجت الاسلام محمودی برگزار شد
📷 گوجه ۴۲درصد ارزان شد، رب‌گوجه ۱۵درصد گران؛ ناظران بازار در خواب / جدول قیمت ۲۴ کالای خوراکی 🔹بر اساس گزارش مرکز آمار از تغییرات قیمت ۲۴کالای خوراکی در مهر ۹۸، درحالی قیمت گوجه فرنگی طی یک سال گذشته بیش از ۴۲.۳ درصد کاهش داشته که کارخانه های رب گوجه از خواب مسئولان ناظر بازار سوء استفاده کرده و رب گوجه را با افزایش ۱۵.۴درصدی قیمت می فروشند.
🔴همسر مفسد اقتصادی در بی‌بی سی فارسی علیه فساد اقتصادی صحبت کرد!
📸بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از بازار تبریز 🔹رئیس قوه قضائیه با حضور در بازار تبریز، ضمن بازدید از بخش های مختلف بزرگترین بازار سرپوشیده تاریخی جهان در تبریز، پای صحبت های بازاریان نشست.
⏺ خرابکار بصره به دام افتاد 🔰 وزارت کشور عراق از دستگیری یکی از عوامل اصلی تخریب و به آتش کشیدن خودروهای پلیس در بصره خبر داد. ▪️ ویدیوهای این اقدام خرابکارانه به‌صورت وسیعی در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انفجار بمب در "عفرین" اشغالی 🔸منابع خبری معارض خبر دادند یک خودرو بمب‌گذاری شده در شهر عفرین در استان حلب سوریه منفجر شده که در پی آن، ۹ نفر کشته و بیش از ۲۰ نفر زخمی شده‌اند. 🔸هیچ گروهی تا کنون مسئولیت انفجار را بر عهده نگرفته است. عفرین تحت اشغال ترکیه و گروهک موسوم به "ارتش آزاد" است.
📸 یهودی‌سازی قدس اشغالی با افتتاح قبرستان! 🔹 رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی یک گورستان زیرزمینی افتتاح کرد که گنجایش ۲۴ هزار قبر را دارد. 🔹 این رژیم می‌کوشد با جعل تاریخ و یهودی‌سازی قدس، موجودیت اشغالگران را تحکیم کند.
✴️ احتمال الحاق شبه‌نظامیان کُرد به ارتش سوریه به نقل از سانا وزارت دفاع سوریه از شبه‌نظامیان کُرد (موسوم به قسد) پیشنهاد کرد که برای مقابله با تجاوز ترکیه،‌ با ارتش همراه شوند که البته با نظر مثبت برخی سران این نیروها مواجه شده است.
🚆جدول مسیر قطارهای حومه‌ای : #تهران_پیشوا_گرمسار #پاییز_و_زمستان_۹۸ ۹۸/۰۸/۱۱ تا ۹۸/۱۲/۲۳
باید شورای امربه معروف ونهی از منکر در ادارات ومساجد فعال شوند/ ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر ورامین با حضور آیت الله محمودی تشکیل جلسه داد. دراین جلسه امام جمعه و رییس ستاد بر لزوم پاسداری از ارزشهای دینی وانقلابی تاکید کرد وگفت : اگر خدا را شاهد وناظر ببینیم هرگز دچار لغزش وفساد نخواهیم شد. در این جلسه تاجیک دبیر ستاد ضمن تشکر از اداراتی که گزارشات عملکرد خود در حوزه امر به معروف ونهی ازمنکر ارائه میکنند گفت: انتظار می رود تمامی دستگاهها با جدیت به وظیفه دینی وقانونی خود در این زمینه عمل کنند. در این جلسه مباحث مختلف مورد بحث قرار گرفت وضمن ارائه گزارش عملکرد ادارات در موضوع عفاف وحجاب بر استمرار تلاشها دراین زمینه تاکید گردید. همچنین وقوع برخی نزاعها در منطقه تقبیح وبا وجهه انقلابی ودینی شهرستان ناسازگار دانسته شد مقرر شد دستگاهها جهت مبارزه با این پدیده زشت برنامه ریزی داشته باشند. فعالتر شدن شوراهای امر به معروف ونهی از منکر در ادارات و مساجد از دیگر موضوعات بود که مورد تاکید قرارگرفت.
مسؤلین محترم استانی وشهرستانی اگر بخواهید میتوانید دوکارخانه بزرگ شهرستان ورامین را راه اندازی کنید. مصداق توانستن وهمت جهادی وانقلابی👇👇"کارگر بصیر" «باد به پرچم هپکو وزید» روند تولید ماشین‌آلات راهسازی در شرکت هپکو با سفارش‌های خرید بخش خصوصی از سر گرفته شد/حقوق و مطالبات کارگران تا پایان شهریور تسویه شد.(حوزه مقاومت بسیج کارگران وکارخانجات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ورامین)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اول اینکه آنهایی که برای محسنیه مراسم میگیرند را باید حلوا حلوا کرد چون اغلب لاشقانی هستند که دلشان نمی آید این ایام را عزادار نباشند ولی خوب همیشه نیت پاک حتما راه درست را نمی پیماید دوم اینکه همه دلداده ی حضرات آل الله هستند و نمیخواهند حرمت عزا از بین برود و طولانی کردن دهه ها جز اینکه باعث بی حرمتی شود چیزی در پی ندارد سوم‌اینکه این همه پافشاری بر عزاداری که حقیقتا برکات فراوان دارد چرا در مراسم میلاد و شادی اهل بیت نیست و چهارم اینکه اسلام یک دین دقیق مبنایی است نمیشود برای حضرت محسن به دنیا نیامده دهه بگیری وبرای حضرت علی اکبر و علی اصغر و امام مجتبی و حضرت زینب و ام کلثوم به دنیا آمده دهه نگیری اسلام بازیچه نیست ، حساب و کتاب دارد و نکته آخر حجت الاسلام کاشانی از کارشناسان برنامه سمت خدا به واسطه آقای قمی گفتند ، حضرت آقای وحید فرمودند که میلی ندارند محسنیه بگیرید و فاطمیه را کمرنگ کنید پ.ن کلیپ کامل در کانال chanel_komeil در پیام رسان های ایتا و تلگرام #محسنیه #فاطمیه #بدعت #آیت_الله_وحید #رهبری #ربیع_الاول #ربیع_الثانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیس قوه قضائیه:به هیچ عنوان اجازه تعطیل شدن هیچ کارخانه و کارگاهی داده نخواهد شد 🔹️با اقدامات قضایی قضات و دادستان‌ها در سراسر کشور از تعطیلی حدود ۵۰۰ کارگاه و مراکز تولیدی جلوگیری و یا تلاش شده است مشکلات حل شود. پ.ن: روحانی(فریدون سابق) ، علی لاریجانی و بقیه چهاردرصدیها و افسادطلبان توجه کنن مشکل خود شماها هستید و نه نیروهای انقلابی
نظر یکی از مخاطبین: پیشنهاد اختصاص وقت و برنامه بیشتر به #استان_تهران به مدیران شبکه تهران
#شب_جمعه دِلِ پُرخواهِشِ مَن را بِه حَریمَت وا کُن شَبِ جُمعِه هَم نِشینِ مادَرَت زهرا کُن مَن حَرَم لازِمَم اَرباب، بِطَلَب کَربُبَلا قَلَم وُ کاغَذَش اَز مَن ، توفَقَط اِمضا کُن #اللَّهُمَّ_عَجِّلْ_لِوَلِیکَ_اَلْفَرَجْ
#شهیدفهمیده تو همچون غنچه‌های چیده بودی که در پرپر شدن خندیده بودی مگر راز حیات جاودان را تو از فهمیده‌ها فهمیده بودی #قیصر_امین_پور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | دلسوزان #عراق و #لبنان بدانند اولویت اصلی علاج ناامنی است 🔻 رهبر انقلاب روز گذشته: من همین جا از فرصت استفاده کنم، به دلسوزانِ این کشورها، مثل عراق، مثل لبنان که درگیر مشکلاتند، از همین ‌جا بگویم اولویّتشان علاج ناامنی است؛ مردمشان هم باید بدانند که [هر چند] مطالباتی دارند و مطالبات به‌حق هم هست، امّا این مطالبات فقط در چارچوب ساختارهای قانونی، قابل تأمین است. دشمن میخواهد ساختارهای قانونی را به هم بریزد. وقتی در یک کشوری ساختارهای قانونی وجود نداشت، خلأ به وجود آمد، هیچ کاری نمیشود کرد، هیچ اقدام مثبتی نمیشود کرد؛ برای کشور عزیز ما هم از این فکرها کرده بودند؛ خوشبختانه ملّت، بموقع به میدان آمد و هوشیار بود و نیروهای مسلّح هم حضور داشتند و خنثی شد؛ و این علاج برای همه‌ی کشورهایی که دچار این مشکل هستند وجود دارد.
#فوری| سرنگونی یک پهپاد اسراییلی در لبنان 🔻خبرنگار المیادین گزارش داد که که یک پهپاد صهیونیستی در بر فراز منطقه سهل المیدنه در نزدیکی النبطیه در جنوب لبنان سرنگون شد.
🔶بیانیه حزب الله لبنان در خصوص پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی 🔻حزب‌الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که بعد از ظهر امروز پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۵ به وقت بیروت، رزمندگان این حزب با سلا‌ح‌های مناسب یک فروند پهپاد متجاوز را بعد از رصد، از آسمان لبنان فراری داده‌اند. 🔻رسانه‌های لبنان ساعت چهار بعد از ظهر امروز از ساقط شدن یک پهپاد این رژیم در جنوب این کشور خبر دادند.
📷 #عكس | کمپین اهدای خون به مجروحان تظاهرات #عراق از سوی نیروهای الحشد الشعبی
🔴داعش مرگ البغدادی را تایید کرد 🔻گروهک تروریستی داعش مرگ "ابوبکر البغدادی" و سخنگوی این جنبش "ابوالحسن المهاجر" را تأیید کرد.
| 🔻داعش رهبر جدیدش را معرفی کرد ▪️به گزارش خبرگزاری اعماق (متعلق به داعش)، ابو ابراهیم هاشمی القریشی به عنوان رهبر جدید این گروه معرفی شده است.
🔸 زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتری زمین استان «سمنان» را لرزاند 🔸 زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی «جزیره ابوموسی» استان هرمزگان را لرزاند.
🌺سلام بر جمعه و سلام بر نمازگزاران جمعه 🍀سالروز اقامه‌ نماز جمعه ورامین(چهلمین سال) به امر مبارک امام خمینی احیاگر نماز جمعه در ایران اسلامی گرامی باد.🌺 سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ، آقای مهاجر مسئول انجمن اسلامی دانش آموزی ورامین بمناسبت روز دانش آموز می باشند💐💐برنامه های نماز جمعه ورامین از ساعت ۱۱ با قرائت قرآن و زیارت آل یاسین شروع می شود. مقدمتان گلباران🌺💐🌹🌷🍀🌺🌹💐🌷🍀