eitaa logo
داریوش سجادی
934 دنبال‌کننده
868 عکس
297 ویدیو
5 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
با توجه به درخواست های مکرر جهت دریافت لیست منابع و مآخذ علوم سیاسی و روش تحلیل سیاسی یک فایل PDF آماده ی ارائه به علاقمندان میباشد. 💠شرایط دریافت فایل مذکور👇👇 🔸واریز مبلغ ۱۰ ده هزار تومان به این شماره حساب شماره حساب ۵۷۸۶۷۳۵۴۲۵ بانک ملت. شماره کارت۶۱۰۴۳۳۷۸۰۷۶۷۹۸۸۹ 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 بنام موسسه یاسین عصر 🔹شماره پیگیری واریزی + آی دی در نرم افزار سروش یا ادرس ایمیل را به این شماره پیامک نمائید.👇👇 0905 819 8578 ارادتمند داریوش سجادی
شهدای تایتانیک! به روایت متواتر بهترین حمله برای تخریب یک پدیده، دفاع بد کردن از آن پدیده است! واکنش یاسر هاشمی بمنظور دفاع از پدر و در ارتباط با مستند «هاشمی زنده است» هر چند قابل درک است اما محتوای اظهاراتش را می توان در فورمت «دفاع بد از پدر» فهم کرد که تالی فاسد داشته و ناخواسته بر دوز تخریب ابوی افزوده‌اند. https://bit.ly/2Lz37fK آقا یاسر توجه نداشته که مسائل سیاسی و نقش هاشمی رفسنجانی در آن منظومه را نمی توان با عِرق «پدر و پسری» مکیال کرد. همین تعلقات خاطر و دلبستگی های نسبی است که یاسر را در دفاع از پدر مبتلابه تنگی قافیه کرده و برای اثبات رستگاری ابوی شاذیانه به روایت مُعوج «آب شهیدی» توسل فرموده اند! یاسر هاشمی: در روایت داریم که مرگ در آب؛ اجر شهادت دارد! استنادی که لابد استناجش به رستگاری قهری فرزند نوح و ایضا مسافران مغروق تایتانیک نیز منجر خواهد شد!؟ هر چند «یاسر» در دفاع از ابوی دچار نحافت استدلال شده اما مشارالیه این توفیق را نیز داشته تا در نقد مستند «هاشمی زنده است» از میان همه موارد قابل وثوق دست بر روی ضعیف ترین حلقه مستند مزبور گذاشته و اعتبار کل اثر را با تکیه بر مجعول بودن «استخر فرح» زیر سوال ببرد. قطعا یاسر در «دفاع از پدر با توسل به هر شیوه ای» آن هم به اعتبار سنت «هاشمی ستائی» مسبوق به سابقه در خاندان هاشمی «جائزالترفند‌» است اما این نافی مسئولیت سازندگان مستند مزبور نیست که آن اثر ارزشمند را در فریمی بی‌ارزش (استخر فرح) چینش کرده اند تا اینک «یاسران» بتوانند بدون توجه به مفردات قابل وثوق و جدی آن مستند، از «آب آن استخر» بمنظور تظهیر عملکرد پدر بهره برده و شهیدسازی فرمایند! قطعا هاشمی نه قدیس است و نه ابلیس و پکیجی است که می توان عملکردش را نقد کرد و اشتباهات و آسیب هایش به نظام و انقلاب و مملکت را در کنار توفیقاتش حلاجی کارشناسانه کرد. اما نباید با چنین سهل انگاری‌ها فرصت قدیس سازی برای پرستش‌گران هاشمی رفسنجانی را فراهم کرد. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/dariushsajjadi1344
خیانت توام با حماقت! سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه ۲۲ آذر معاینه فنی اتوبوس منقضی شده بوده اظهار داشت این اتوبوس از سال ۱۳۹۱ جزو خودرو‌های فرسوده محسوب می شده. بهمن ماه سال گذشته جهت سخنرانی در دانشگاه علوم و تحقیقات مهمان بودم و توسط میزبانان با امپراطوری هاشمی رفسنجانی بر روی ارتفاعات کن آشنا شدم از جمله تاسیس یک هتل پنج ستاره در بالاترین نقطه آن مجتمع دانشگاهی و ساخت مسجدی شاهنشاهی و مجلل با هزینه ۷ میلیارد تومان توسط ریاست وقت دانشگاه آزاد (دکتر جاسبی) که به گفته میزبانانم روزانه ده نمازگزار هم در آن نماز بجا نمی آورند! همین شاهنشاه بازی‌ها و اسیر فرم شدن‌ها و محتواها را رها کردن‌ها بود که آفت نظام و انقلاب و مملکت شد که اکنون دانشگاه هائی داریم حسب ظاهر بغایت زیبا و دانشجویانی داریم حسب محتوا بغایت نحیف. دانشگاه ها را مجلل ساختن و دانشجو را از محتوا تهی ساختن قبل از حماقت، خیانت است. همان گونه که مملکت را به بهانه سازندگی با الگوهای نولیبرالی بزک کردن و زیر ساخت های معرفت شناختی کشور را تخریب کردن عین حماقت توام با خیانت بود و هست https://eitaa.com/dariushsajjadi1344
هدایت شده از داریوش سجادی
با توجه به درخواست های مکرر جهت دریافت لیست منابع و مآخذ علوم سیاسی و روش تحلیل سیاسی یک فایل PDF آماده ی ارائه به علاقمندان میباشد. 💠شرایط دریافت فایل مذکور👇👇 🔸واریز مبلغ ۱۰ ده هزار تومان به این شماره حساب شماره حساب ۵۷۸۶۷۳۵۴۲۵ بانک ملت. شماره کارت۶۱۰۴۳۳۷۸۰۷۶۷۹۸۸۹ 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 بنام موسسه یاسین عصر 🔹شماره پیگیری واریزی + آی دی در نرم افزار سروش یا ادرس ایمیل را به این شماره پیامک نمائید.👇👇 0905 819 8578 ارادتمند داریوش سجادی
از قهرمان دروغین تا دروغ‌های قهرمانانه! بازنشر پستی قدیمی سنتا کلاز پیرمرد قرمز پوش و ریش بلند و سپید موئی است که در قامت یک «قهرمان مهربان» در خرده فرهنگ مسیحیت هر سال در نیمه شب 25 دسامبر با سورتمه اش از خانه اش در قطب شمال حرکت کرده و برای بچه های مسیحی هدایائی که پیش تر از طریق نوشتن نامه از «سنتا» درخواست کرده اند را از مجرای لوله دودکش بخاری منازل ایشان در زیر درخت آذین بسته کریسمس، قرار می دهد. رویائی شیرین که کودکان مسیحی طفولیت خود را با آن سرخوشی و سپری می کنند. اما کریسمس امسال برای «بلا آدامز» دختر ده ساله کانادائی بعد از آنکه مادرش به او این واقعیت را گفت که «هیچ سنتائی وجود خارجی ندارد» این افسانه شیرین و آن قهرمان دوست داشتنی به تلخی فرو ریخت و نابود شد! بلای کوچولو نیز با همان صداقت و شفافیت کودکانه اش نامه زیر را نوشت و زیر درب اتاق مادرش قرار داد: تو نفهمیدی با من چه کار کردی. من دیگه نمی تونم به تو اعتماد کنم. آیا خرگوش عید پاک واقعیه؟! پری دندان ها چطور؟! شما فقط زندگی یک کودک 10 ساله را خراب کردید ـ ممنون! هیچی نمی تونه حال منو خوب کنه. تو به من در مورد یک چیزی که خیلی دوست داشتم دروغ گفتی و قلبم رو شکستی تراژدی «بلا» قرابتی مشهود با ماجرای 88 ایران دارد که طی آن جماعتی مانند «بلا» با نشستن و کوبیدن بر طبل «تقلب» دست به ساختن قهرمانی اسطوره ای در مصاف با اهریمن مفروض شان زدند تا از جوار آن قهرمان و از جمال آن قهرمان خود ساخته و خود پرداخته شان حظ بَصَر بُرده و رَشک شَرَر بفروشند. بیرون از دنیای واقعیت، بلا آدامز کانادائی و بلا آدامزهای هشتاد و هشتی ایران را نباید و نمی توان از قهرمانان خود خواسته و خود ساخته و خود پرداخته شان جدا کرد. بلا آدامزها با قهرمانان‌شان خویش‌کامند . قهرمان برای ایشان تمامیتی از ناتوانی خودشان است. شکستن قهرمان ایشان آوار کردن دنیای مجازی و شیرین شان بر سرشان است. بلا آدامزهای 88 در سازش و پردازش و پایش قهرمان شان تا آنجا پیش رفتند که بین خود و قهرمان شان به این همانی رسیدند و اینک نه قهرمان شان و نه خودشان توان و رغبت شکستن توهم شیرین خود را ندارند. تجربه تلخ «بلا آدامز» تا آن درجه برخوردار از وثاقت برای سبزهای 88 می تواند باشد تا بمنظور حفظ شیرینی خلسه این همانی بین خود و قهرمان داستان شان بر واقعی بودن ماجراهای هشتاد و هشت شان الی الابد ابرامی خویش کامانه ورزند. .
فروپاشی اجتماعی یا بحران هویت متن کامل سخنرانی در دانشگاه فومن بزودی در همین مکان
با توجه به درخواست های مکرر جهت دریافت لیست منابع و مآخذ علوم سیاسی و روش تحلیل سیاسی یک فایل PDF آماده ی ارائه به علاقمندان میباشد. 💠شرایط دریافت فایل مذکور👇👇 🔸واریز مبلغ ۱۰ ده هزار تومان به این شماره حساب شماره حساب ۵۷۸۶۷۳۵۴۲۵ بانک ملت. شماره کارت۶۱۰۴۳۳۷۸۰۷۶۷۹۸۸۹ 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 بنام موسسه یاسین عصر 🔹شماره پیگیری واریزی + آی دی در نرم افزار سروش یا ادرس ایمیل را به این شماره پیامک نمائید.👇👇 0905 819 8578 🔰خدمت سرواران گرامی ! مبالغ واریزی شما به حساب سردار سعید قاسمی جهت کمک به زلزله زدگان سر پل ذهاب واریز خواهد شد و تصویر آنرا بارگذاری خواهیم کرد/ ان شاالله همگی با کمک هم با مبالغ ناچیز بتوانیم سرپناهی برای هموطنان مان بسازیم... ارادتمند داریوش سجادی
اشراف فقیر! سعید حجاریان اخیرا جهت ورود اصلاح طلبان به انتخابات بعدی ضمن طعنه غیرمستقیم به حسن روحانی،گفته: پروژه اصلاحات به انتخابات گره نخورده زیرا انتخابات به‌معنای کنونی آن، مصداق گدایی قدرت است. اصلاحات صدقه‌بگیر نیست و اگر مکنت دارد باید با اتکا بر آن به بازار سیاست برود. اگر پول بازار سیاست را نداشتیم باید تلاش کنیم آن را کسب کنیم نه آنکه به هر جنس بُنجلی تن دهیم. حجاریان «درست» می گوید اما درست «نمی‌بیند» یا درست «نمی تواند ببیند» یا درست «نمی‌خواهد ببیند»! مشکل ایشان آنست که پول بازار سیاست شان «ریال» نیست و با «ارز خارجی» عزم ابتیاع متاع از بازار داخلی دارند! محمد خاتمی صادقانه سال ۹۴ اذعان داشت: باید قبول کنیم که بسیاری از افراد هوادار ما کلیت نظام رو قبول ندارند و با اینها اصلاح ممکن نیست. این تناقضی است که سازمان اصلاح طلبی موجود در ایران مدت هاست بدان مبتلا شده و خواست بدنه اجتماعی‌شان چیزهائی را از بازار سیاست در ایران طلب می کنند که با دلار قابل خرید است و نه ریال! خواست ها و خوانش ها و خواهش‌هائی که دقیقا در نقطه مقابل هندسه و مفروضه و محروسه حکومت و «ایرانیان قائم بر حکومت» تعریف شده. این تناقض «سازمان مدعی اصلاح طلبی» در ایران را از ۸۸ بلاگردان خود کرده و در حالی که موسوی در شعارهایش بازتولید ایام طلائی دوران امام را اشعار می داشت و مدعی دفاع از سرحدات و مفردات و محکمات «امام و اسلام و انقلاب و نظام» بود بدنه اجتماعی‌شان در کف خیابان همان اربعه «امام و اسلام و نظام و انقلاب» را نفی می کردند و از این «رابعه» انزجار و تبری جُسته و می جویند. بدین منوال مشکل اجناس «برند» حجاریان در مقابل بنجلات موجود در بازار سیاست ناموجود بودن آن کالاهای برند در بازاری است که تجارتش با واحد ریال برسمیت شناخته شده و نمیتوان با دلار خارجی از چنین بازاری، امتعه یا امکنه یا اطعمه یا اشربه اقشاری را مطالبه‌گری کرد که اساسا در منوی این تجارتخانه آن «اقلام» موجودیت و موضوعیت و مشروعیت و محوریت و مقبولیت ندارند.