eitaa logo
داریوش سجادی
934 دنبال‌کننده
868 عکس
297 ویدیو
5 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
از قهرمان دروغین تا دروغ‌های قهرمانانه! بازنشر پستی قدیمی سنتا کلاز پیرمرد قرمز پوش و ریش بلند و سپید موئی است که در قامت یک «قهرمان مهربان» در خرده فرهنگ مسیحیت هر سال در نیمه شب 25 دسامبر با سورتمه اش از خانه اش در قطب شمال حرکت کرده و برای بچه های مسیحی هدایائی که پیش تر از طریق نوشتن نامه از «سنتا» درخواست کرده اند را از مجرای لوله دودکش بخاری منازل ایشان در زیر درخت آذین بسته کریسمس، قرار می دهد. رویائی شیرین که کودکان مسیحی طفولیت خود را با آن سرخوشی و سپری می کنند. اما کریسمس امسال برای «بلا آدامز» دختر ده ساله کانادائی بعد از آنکه مادرش به او این واقعیت را گفت که «هیچ سنتائی وجود خارجی ندارد» این افسانه شیرین و آن قهرمان دوست داشتنی به تلخی فرو ریخت و نابود شد! بلای کوچولو نیز با همان صداقت و شفافیت کودکانه اش نامه زیر را نوشت و زیر درب اتاق مادرش قرار داد: تو نفهمیدی با من چه کار کردی. من دیگه نمی تونم به تو اعتماد کنم. آیا خرگوش عید پاک واقعیه؟! پری دندان ها چطور؟! شما فقط زندگی یک کودک 10 ساله را خراب کردید ـ ممنون! هیچی نمی تونه حال منو خوب کنه. تو به من در مورد یک چیزی که خیلی دوست داشتم دروغ گفتی و قلبم رو شکستی تراژدی «بلا» قرابتی مشهود با ماجرای 88 ایران دارد که طی آن جماعتی مانند «بلا» با نشستن و کوبیدن بر طبل «تقلب» دست به ساختن قهرمانی اسطوره ای در مصاف با اهریمن مفروض شان زدند تا از جوار آن قهرمان و از جمال آن قهرمان خود ساخته و خود پرداخته شان حظ بَصَر بُرده و رَشک شَرَر بفروشند. بیرون از دنیای واقعیت، بلا آدامز کانادائی و بلا آدامزهای هشتاد و هشتی ایران را نباید و نمی توان از قهرمانان خود خواسته و خود ساخته و خود پرداخته شان جدا کرد. بلا آدامزها با قهرمانان‌شان خویش‌کامند . قهرمان برای ایشان تمامیتی از ناتوانی خودشان است. شکستن قهرمان ایشان آوار کردن دنیای مجازی و شیرین شان بر سرشان است. بلا آدامزهای 88 در سازش و پردازش و پایش قهرمان شان تا آنجا پیش رفتند که بین خود و قهرمان شان به این همانی رسیدند و اینک نه قهرمان شان و نه خودشان توان و رغبت شکستن توهم شیرین خود را ندارند. تجربه تلخ «بلا آدامز» تا آن درجه برخوردار از وثاقت برای سبزهای 88 می تواند باشد تا بمنظور حفظ شیرینی خلسه این همانی بین خود و قهرمان داستان شان بر واقعی بودن ماجراهای هشتاد و هشت شان الی الابد ابرامی خویش کامانه ورزند. .
فروپاشی اجتماعی یا بحران هویت متن کامل سخنرانی در دانشگاه فومن بزودی در همین مکان
با توجه به درخواست های مکرر جهت دریافت لیست منابع و مآخذ علوم سیاسی و روش تحلیل سیاسی یک فایل PDF آماده ی ارائه به علاقمندان میباشد. 💠شرایط دریافت فایل مذکور👇👇 🔸واریز مبلغ ۱۰ ده هزار تومان به این شماره حساب شماره حساب ۵۷۸۶۷۳۵۴۲۵ بانک ملت. شماره کارت۶۱۰۴۳۳۷۸۰۷۶۷۹۸۸۹ 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 بنام موسسه یاسین عصر 🔹شماره پیگیری واریزی + آی دی در نرم افزار سروش یا ادرس ایمیل را به این شماره پیامک نمائید.👇👇 0905 819 8578 🔰خدمت سرواران گرامی ! مبالغ واریزی شما به حساب سردار سعید قاسمی جهت کمک به زلزله زدگان سر پل ذهاب واریز خواهد شد و تصویر آنرا بارگذاری خواهیم کرد/ ان شاالله همگی با کمک هم با مبالغ ناچیز بتوانیم سرپناهی برای هموطنان مان بسازیم... ارادتمند داریوش سجادی
اشراف فقیر! سعید حجاریان اخیرا جهت ورود اصلاح طلبان به انتخابات بعدی ضمن طعنه غیرمستقیم به حسن روحانی،گفته: پروژه اصلاحات به انتخابات گره نخورده زیرا انتخابات به‌معنای کنونی آن، مصداق گدایی قدرت است. اصلاحات صدقه‌بگیر نیست و اگر مکنت دارد باید با اتکا بر آن به بازار سیاست برود. اگر پول بازار سیاست را نداشتیم باید تلاش کنیم آن را کسب کنیم نه آنکه به هر جنس بُنجلی تن دهیم. حجاریان «درست» می گوید اما درست «نمی‌بیند» یا درست «نمی تواند ببیند» یا درست «نمی‌خواهد ببیند»! مشکل ایشان آنست که پول بازار سیاست شان «ریال» نیست و با «ارز خارجی» عزم ابتیاع متاع از بازار داخلی دارند! محمد خاتمی صادقانه سال ۹۴ اذعان داشت: باید قبول کنیم که بسیاری از افراد هوادار ما کلیت نظام رو قبول ندارند و با اینها اصلاح ممکن نیست. این تناقضی است که سازمان اصلاح طلبی موجود در ایران مدت هاست بدان مبتلا شده و خواست بدنه اجتماعی‌شان چیزهائی را از بازار سیاست در ایران طلب می کنند که با دلار قابل خرید است و نه ریال! خواست ها و خوانش ها و خواهش‌هائی که دقیقا در نقطه مقابل هندسه و مفروضه و محروسه حکومت و «ایرانیان قائم بر حکومت» تعریف شده. این تناقض «سازمان مدعی اصلاح طلبی» در ایران را از ۸۸ بلاگردان خود کرده و در حالی که موسوی در شعارهایش بازتولید ایام طلائی دوران امام را اشعار می داشت و مدعی دفاع از سرحدات و مفردات و محکمات «امام و اسلام و انقلاب و نظام» بود بدنه اجتماعی‌شان در کف خیابان همان اربعه «امام و اسلام و نظام و انقلاب» را نفی می کردند و از این «رابعه» انزجار و تبری جُسته و می جویند. بدین منوال مشکل اجناس «برند» حجاریان در مقابل بنجلات موجود در بازار سیاست ناموجود بودن آن کالاهای برند در بازاری است که تجارتش با واحد ریال برسمیت شناخته شده و نمیتوان با دلار خارجی از چنین بازاری، امتعه یا امکنه یا اطعمه یا اشربه اقشاری را مطالبه‌گری کرد که اساسا در منوی این تجارتخانه آن «اقلام» موجودیت و موضوعیت و مشروعیت و محوریت و مقبولیت ندارند.
بودن یا نبودن مسئله این نیست! چگونه بودن و چگونه نبودن. چیستی و چرائی بودن، مسئله است. بقول سقراط حیات نسنجیده ارزش گذراندن ندارد. مسئله آنست گوساله نیائیم و گاو برویم! بقول آیت الله بهجت: ما آمده ایم «زندگی کنیم» تا «قیمت» پیدا کنیم نه این که با «هر قیمتی» «زندگی» کنیم اگر نمی تونید اونی بشید که دوست دارید بشید، لااقل بکوشید اونی بشید که می تونید بشید. دنیا خودشو معطل بی تفاوتی‌های شما نمی کنه. چطور می توان میان این همه تفاوت، بی تفاوت ماند؟
هاشمی را کُشتند! فاطمه هاشمی، در دومین سالگرد درگذشت پدرش گفته: من با شواهدی که به دست آوردم، مطمئن هستم که مرگ ایشان، مرگی طبیعی نبوده است. سرکار خانم هاشمی توجه به این واقعیت ندارند که مسئله اصلی قبل از «طبیعی نبودن مرگ ابوی» غیر طبیعی بودن حیات معظم له است. این زندگی غیر طبیعی هاشمی رفسنجانی بود که حیات و مُمات سیاسی ایشان را قابل مناقشه کرد. غیر طبیعی القا کردن مرگ هاشمی اقتراح باژگونه علیا مخدرات از زندگی بابائی است تا برای استتار سابقه پر شائبه‌اش در دوران حیات، وفات‌اش را شانتاژ فرموده باشند. فاطمه خانم! کاش بجای این خاکبازی‌های یتیم نمایانه «بدون توسل به قدیس سازی از پدر» پاسخگوی ابهامات رفتاری و خویشکامی‌ها و گندم نمائی‌ها و جو فروشی‌های آنچنانی آن مرحوم می شدید! معظم‌له که تا زمان در قید حیات تشریف داشتن‌شان تن به گفتگوهای چالشی ندادند و نشستن در حلقه خاکساران و استماع مدایح جان نثاران را بر پاسخگوئی به پرسش‌های استخوان سوز پرسش داران مُرجح می انگاشتند! لااقل شمایان حد نگاه دارید. هاشمی غیر طبیعی زیست و اگر استقبالی باشد شخصا تمامیت زیست سیاسی ایشان را «با حضور چاکران ایشان» به چالش کشیده و متفقا داوری را مُحَوَل به فُحوُل و مُبصران می کنیم! اما سرکار فاطمه خانم! بنده نیز معتقدم آن معظم‌له مرگی غیر طبیعی داشت! هاشمی نمُرد، کشته شد! هاشمی را هاشمی کشت! قاتل هاشمی منیت هاشمی بود. من هاشمی را کُشت! هاشمی را شمایان کشتید! هاشمی آن روزی کشته شد که توسط همسرش در ترور سال ۵۸ زنده ماند و از آن روز زیر دین همسر و خانواده ، اسیر و بلاگردان ژاژخوائی شمایان شد. زیاده عرضی هست اگر اشتیاقی به استماع باشد. (نگاه کنید دو مقاله خودکشی هاشمی و هاشمی قدیس یا ابلیس)
هدایت شده از یاسین عصر
📌 یک نفر جای سی و هفت نفر را اشغال کرده است!!!! ✍ 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 دکتر همون که صاحبِ نظریه بود و شفاف سازی در این موضوع... یادتون هست؟؟ ✔️ داماد مدیر عامل شرکت گروه بین المللی آتیه خواهان شد.... اسم دامادشون محمدرضا جعفرآقایی است. وقتی نوبت ما میشود میگویند:( کم سن هستید و بی تجربه ،اینقدر بی انصافند که نمیگویند کم تجربه _بماند_قبلا حرف میزدیم میگفتند: روان شناس و چه به سیاست!!! تلاش کردیم علوم سیاسی قبول شدیم که حرفی نماند... حالا میگویند : زن را چه به سیاست!! زن جوانِ بی تجربه ... تحصیلات که فقط ملاک نیست!! الله اکبر ... از اینهمه داستان...) اما باید داماد ولایتی بود یا عروسِ... ▪️دامادِ عزیز کرده ی بماند که لکسوز سوار منطقه ی سعد اباد است.. پست های کلیدی این داماد هم جای تعجب ندارد پدر زن ۳۷ شغل دارد و داماد هم بیش از ۷ شغل رسمی... 🔰بخوانید برخی عناوین ایشان را👇👇 🔸مدیر عامل شرکت گروه تجارت بین الملل اتیه خواهان بانک ملت 🔹نائب رئیس هیئت مدیر شرکت دارو سازی اسوه 🔸نائب رییس هیئت مدیر شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی 🔹عضو هیئت مدیر شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی بانک ملت 🔸سرپرست اداره اخبار فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران.... خوش سلیقه هم هستند همه نائب رییس!! سیستم بیمار اقتصادی و دولتی بین مردم و دولت فاصله ایجاد کرده است. 💠یک حساب سر انگشتی ۳۷ شغل ولایتی با احتساب ۴ میلیون حقوق بسیار دست پایین _ باور نکنید حقوق نائب رئیس این مبلغ باشد_ به عبارتی میشود= ۱۴۸ میلیون تومان داماد ایشونم خودتون حساب کنید... 📌 یک پدر زن و یک داماد در ایران بیش از ۵۰ شغل دارند ... بنظر شما تراکنش مالی آنها در ماه چقدر میشود؟ 📌این مقاله را برای همه بفرستید... لینک در ایتا👇 http://eitaa.com/joinchat/787611652C944ad0e6a9 در سروش👇 https://sapp.ir/yasinasr