از ۲۰ سالگی تا ۲۷ سالگی، ۲۵ بار به کربلا رفته بود.
موقع مرخصیهایش هر طور بود خودش را به کربلا میرساند.
برای همین وقتی عراقیها پاسپورتش را دیده بودند، به او گفته بودند:
انتَ مَجْنون :)
| شهیدحسینهریری |
@darsargomm
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ژاپنیها یه واژهای دارن با عنوان «ایکیگای»
که تقریبا ترجمهاش این میشه :
دلیل و معنای زندگی ، انگیزه درونی برای بیدار شدن از خواب و انجام یه فعالیت خاص
ایکیگای ِخودمونو کشف کنیم ...
@darsargomm
@Paradisiha4_5846207482136891260.mp3
زمان:
حجم:
6.9M
چند سال پیش برای اولین بار شنیدمش..
همین چند دقیقه بارها معنای زندگیو بهم یادآوری کرد و نجاتم داد!
برام عزیزه؛ بمونه اینجا ...
@darsargomm
دل باید به یک جا قرص باشد!
صاحاب داشته باشد، دلِ بیصاحاب
زود نخکش میشود، چروک میشود،
بوی ِنا میگیرد، بید میزند...
_ حامد عسکری
@darsargomm
الهی که این کمکهاتون، خشت به خشت و آجر به آجر بهشتتونو بسازه🌱💚
تا الان مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۰، معادل ۱۶۰ سهم جمع آوری شده
۱۴۰ تا سهم ۵۰ هزار تومنی دیگه مونده
این مبلغهای کوچیک کوچیک برای ماها ناچیزه ولی جمع که بشه میشه یه نورِ امید برای یه نیازمند ..
شاید دعایِ از ته دل یه نیازمند گره از زندگیمون باز کنه
یه یا علی بگیم، به اطلاع سایرین برسونیم، جور بشه ان شاء الله
اینقدر ناراحت میشم وقتی یه جوون ۱۹، ۲۰ ساله میگه احساس میکنه عقبه یا احساس شکست داره ، یا مثلا میگه حس مفید بودن نداره ..
آخه عزیز من از چی و از کی عقبی؟ اصلا معنی شکست چیه؟ اصلا مگه حس مفید بودن جز با تلاش و تجربه حاصل میشه؟
اتفاقا این سالهای عمرِت برای آزمون و خطاست، برای انتخاب مسیر زندگیته که بدونی توی مسیرت چیا رو میخوای چیا رو نه ...
تا حدی طبیعیه این احساسات ولی نباید پرِ پروازتو بچینه !
خلاصه به قول یه نفر؛ هنوز یه گلم از صد گلت نشکفته🌻
هنوز خیلیی راه داری واسه تجربه کردن و زندگی کردن
اصلا زندگی کن، تجربه کن ولو شده با همین احساسهای ناکارآمد، ولو شده شکست بخوری ...
ولی زندگی کن لطفا :)
@darsargomm