eitaa logo
| دَر سَر گُم |
675 دنبال‌کننده
225 عکس
92 ویدیو
1 فایل
در جستجوی خویشتن،ساکنِ سیاره رنج‌ها . اگر روزی نبودم مرا با چیزهایی به یاد بیاورید که دوستشان داشتم🌱 نویسنده نیستم ولی گاهی می‌نویسم :) برای‌حرف‌هایی‌که‌پناهی‌ندارند: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_sqrjeq3&btn=دَر.سَر.گُم
مشاهده در ایتا
دانلود
دَر سَر گُمAudio_184786.mp3
زمان: حجم: 13.2M
🔶روایت زندگی شهید محمدخانی 🔹قسمت چهارم 🎙گوینده: فاطمه کریمیان @darsargomm
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
تو آدم بدی نیستی هری! تو یه آدمِ خوبی که اتفاقای ِبدی براش افتاده... 🎬 هری پاتر @darsargomm
علی مصفاجهان با من برقص.mp3
زمان: حجم: 3.2M
الان دارم فکر میکنم من تو زندگیم چیزی به بعدیا دادم؟ کاش داده باشم بعد برم ... @darsargomm
به سرزمینم می‌مانی؛ اندوهگین، اما زیبا، اما دوست‌داشتنی... _ غسان کنفانی @darsargomm
همیشه وقتی خسته میشدم از تلاش و ادامه دادن و میرسیدم به جایی که داشتم کم می‌آوردم، یه حرفی میزد بهم، انگار تکیه کلامش بود... می‌گفت: «تو حیفی کم بیاری! » و شاید خودشم نمیدونست که همین یه جمله‌اش توی اون موقعیت‌ به حکمِ آب بود برای ِیه تشنه وسط بیابون همون چهار تا کلمه، جوونه می‌زد تو دلِ من انگار و حالا اون حرف برام به یادگار مونده، یه امانت شاید! هر وقت میبینم یه آدمی داره کم میاره بهش میگم «تو حیفی کم بیاری» و من باور دارم که... آدمی به آدمی زنده است . گاهی یه حرفِ ما میشه نورِ امیدِ یه نفر تو دلِ تاریکی، میشه یه روز یا حتی یه لحظه بیشتر دووم آوردنش و میدونی ما در نهایت رفتنی‌ایم، میریم امروز، فردا، ده سال دیگه، پنجاه سال دیگه، بالاخره میریم... ولی مهم اینه که چی از خودمون به یادگار میذاریم تو دلِ این جهان و ساکنانش ... @darsargomm
[...] اما من ترجیح می‌دم یه درختِ سرو باشم تو بیابونِ خودم تا یه گلِ خوشگل توی گلخونه‌ی بقیه ! جان بها | سید مصطفی موسوی @darsargomm
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. آقای نادر ابراهیمی، در موردِ نقشِ زنان اینطور میگه: ما، بدونِ زن‌های ِخوب، مردانِ کوچکیم... @darsargomm