eitaa logo
| دَر سَر گُم |
677 دنبال‌کننده
226 عکس
93 ویدیو
1 فایل
در جستجوی خویشتن،ساکنِ سیاره رنج‌ها . اگر روزی نبودم مرا با چیزهایی به یاد بیاورید که دوستشان داشتم🌱 نویسنده نیستم ولی گاهی می‌نویسم :) برای‌حرف‌هایی‌که‌پناهی‌ندارند: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_sqrjeq3&btn=دَر.سَر.گُم
مشاهده در ایتا
دانلود
« خدا مدیونِ کسی نمی‌مونه » این جمله رو چند روز پیش یه خانمِ حدودا ۵۰ ساله لابلای صحبتاش با لهجه شیرین شیرازی توی حرم بهم گفت... اولش از زندگیش گفت .. خیلییی توی زندگیش رنج و سختی کشیده بود، بارها میتونست بزنه زیر همه چی و کوتاه بیاد از صبوری و قوی بودن ولی به خاطرِ خدا صبر کرده بود؛ در برابرِ روزگار، آدم‌ها، ناملایمتی‌ها ... صبر نه یه صبرِ معمولی‌ها ؛ صبرررر کرده بود . بعد از گفتن از سختی‌هایی که کشیده‌ بود [که به نظر من میتونست کوه رو در هم بشکنه] اون جمله اول رو گفت .. می‌گفت خدا کم کم براش جبران کرده اون سختی‌ها رو ... آخرشم رو کرد سمتِ حرم امام رضا و در حالی که چشماش از اشک پر بود گفت: آقا تو میدونی من چیا کشیدم ولی آخرش قشنگ شد، آخرش فهمیدم حکمتشو، دستت درد نکنه آقا ... و حرفاش انگار یه رزق بودن برای من خواستم رزقِ شما هم بشه🌱 @darsargomm
14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 گزارش اطعام غدیر بسته‌ها به دستِ شش خانواده نیازمند رسیدند (به علتِ حفظ حرمت این عزیزان حینِ توزیعِ بسته‌ها عکس و فیلمی گرفته نشد🙏🏼) و نمیدونید چقدر دعا کردند در حقّتون یکی از خانم‌هایی که براشون بسته بردیم گفتن سه ماه بوده که توانِ مالی برای خریدِ مرغ رو نداشتند و همون شب که بسته به دستشون رسیده مهمون براشون اومده و چقدررر خوشحال شدن و براتون از تهِ دل دعا کردند اینا اگه رزق نیست پس چیه؟🥲 قبول باشه از همگی🤍 ان شاء الله توفیق داشته باشیم سال‌های آینده بیشتر و بهتر انجامش بدیم ممنونم از همراهیتون‌. @darsargomm
یکی از بسته‌ها رسید به دستِ یه پسر نوجوون دوازده سیزده ساله که واقعا نیازمنده و بد سرپرست هم هست @darsargomm
هدایت شده از | دَر سَر گُم |
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مِن‌ قَلبی‌ سلام‌ لِبیروت💔 @darsargomm
برای قلب‌های پدران و مادران مدرسه میناب. برای خون‌های ریخته هموطنان ما در خانه‌های مسکونی کوچه‌هایمان. برای قبرهای کوچک بچگانه در بهشت زهرا. برای نوزادان بازمانده در شیرخوارگاه‌ها، از خانواده‌هایی به شهادت رسیده. برای شهیدان پلاک ۱۲ خیابان رسالت. برای انتقام چهار شهید مظلوم نقض‌ آتش‌بس در خلیج‌فارس. برای دخترکان ترسیده از بمباران‌ها در روستاهای دورافتاده لبنان. برای قوت زانوان مجاهدان بی‌توقع حزب‌الله. برای آرامش قلب داغدار سیدمجتبی خامنه‌ای و برای انتقام قطره‌ای از خون پدر به‌خون غلطیده ما شهید سیدعلی خامنه‌ای. «مهدی مولایی» @m_molaie110
چه میدونم؛ مثلا مثلِ سد مجید بیا و بگو الوعده وفا .. @darsargomm
کی می‌دونه فردا هست یا نه ؟ :) محبتامونو با خودمون نبریم توی گور .. @darsargomm
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. زندگی است دیگر .. تکه تکه‌ات می‌کند و در انتها میانِ تکه تکه‌هایت، نوری از امید می‌تابانَد✨ @darsargomm