یکی از بستهها رسید به دستِ یه پسر نوجوون دوازده سیزده ساله که واقعا نیازمنده و بد سرپرست هم هست
@darsargomm
هدایت شده از | دَر سَر گُم |
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مِن قَلبی سلام لِبیروت💔
@darsargomm
برای قلبهای پدران و مادران مدرسه میناب. برای خونهای ریخته هموطنان ما در خانههای مسکونی کوچههایمان. برای قبرهای کوچک بچگانه در بهشت زهرا. برای نوزادان بازمانده در شیرخوارگاهها، از خانوادههایی به شهادت رسیده. برای شهیدان پلاک ۱۲ خیابان رسالت. برای انتقام چهار شهید مظلوم نقض آتشبس در خلیجفارس. برای دخترکان ترسیده از بمبارانها در روستاهای دورافتاده لبنان. برای قوت زانوان مجاهدان بیتوقع حزبالله. برای آرامش قلب داغدار سیدمجتبی خامنهای و برای انتقام قطرهای از خون پدر بهخون غلطیده ما شهید سیدعلی خامنهای.
«مهدی مولایی»
@m_molaie110
کی میدونه فردا هست یا نه ؟ :)
محبتامونو با خودمون نبریم توی گور ..
#دیالوگ
@darsargomm
Siavash Ghomeyshi @SepidMusic.Com Siavash Ghomeyshi - Rafigh.mp3
زمان:
حجم:
8.7M
طاقت بیار رفیق
خورشید پشتِ ماست✨
@darsargomm
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
زندگی است دیگر ..
تکه تکهات میکند
و در انتها میانِ تکه تکههایت،
نوری از امید میتابانَد✨
@darsargomm
چو خدا بُوَد پناهت چه خطر بُوَد ز راهت
به فلک رسد کُلاهت که سرِ همه سَرانی
- مولانا
@darsargomm
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صد روز کم است،
برای آرام گرفتن دلهای ِغمدیدهی ما
و زیاد است،
برای نبودنتان، ندیدنتان و نداشتنتان...
@darsargomm
و من همیشه خودم بودم.
گاهی غمگینِ غمگین، گاهی شادِ شاد.
گاهی در مسیرِ تکامل، گاهی در مسیرِ سقوط...
من همیشه خودم بودم و هیچ زمانی نقاب نزدم و هیچ زمانی تظاهر به کسی که نبودهام، نکردم، چون خودم را دوست داشتم، من خودم را همینگونه که بودهام دوست داشتم، حتی با وجود نقصها و ضعفها و شیطنتهای ذاتیام.
و درد دقیقا همین بود. درد این بود که آدمها ترجیح میدهند همیشه شاد و بینقص و قوی باشی، حتی اگر وانمود میکنی...
_ نرگس صرافیان طوفان
@darsargomm