eitaa logo
| دَر سَر گُم |
677 دنبال‌کننده
226 عکس
93 ویدیو
1 فایل
در جستجوی خویشتن،ساکنِ سیاره رنج‌ها . اگر روزی نبودم مرا با چیزهایی به یاد بیاورید که دوستشان داشتم🌱 نویسنده نیستم ولی گاهی می‌نویسم :) برای‌حرف‌هایی‌که‌پناهی‌ندارند: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_sqrjeq3&btn=دَر.سَر.گُم
مشاهده در ایتا
دانلود
چو خدا بُوَد پناهت چه خطر بُوَد ز راهت به فلک رسد کُلاهت که سرِ همه سَرانی - مولانا @darsargomm
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صد روز کم است، برای آرام گرفتن دل‌های ِغم‌دیده‌ی ما و زیاد است، برای نبودنتان، ندیدنتان و نداشتنتان... @darsargomm
و من همیشه خودم بودم. گاهی غمگینِ غمگین، گاهی شادِ شاد. گاهی در مسیرِ تکامل، گاهی در مسیرِ سقوط... من همیشه خودم بودم و هیچ زمانی نقاب نزدم و هیچ زمانی تظاهر به کسی که نبوده‌ام، نکردم، چون خودم را دوست داشتم، من خودم را همین‌گونه که بوده‌ام دوست داشتم، حتی با وجود نقص‌ها و ضعف‌ها و شیطنت‌های ذاتی‌ام. و درد دقیقا همین بود. درد این بود که آدم‌ها ترجیح می‌دهند همیشه شاد و بی‌نقص و قوی باشی، حتی اگر وانمود می‌کنی... _ نرگس صرافیان طوفان @darsargomm
دَر سَر گُمAudio_591654.mp3
زمان: حجم: 15.5M
🔶روایت زندگی شهید محمدخانی 🔹قسمت هفتم 🎙گوینده: فاطمه کریمیان @darsargomm
بِکُش غمِ کشنده را مبر زِ یاد خنده را فکر نکن چه می‌شود خدا بس است بنده را .. @darsargomm
| دَر سَر گُم |
جنگ بالاخره تموم میشه، روزها و ماه‌ها و سال‌ها میگذره، و این‌ مدل شاهکارها ماندگار میشن در تاریخ برای نسل‌هایِ بعدی . ‌و علتِ ماندگاریشون چیه به نظرتون؟ این که بخشی از تاریخِ وطنمونو روایت کردن. چه خوب میشه که هر کدوم از ما هم یه گوشه‌ای از کارِ روایتِ این روزایِ تاریخِ ایرانمون رو برداریم یکی با قلمش، یکی با دوربینش و هر کسی به هر نحوی که می‌تونه... ما برای فراموش نشدن، برای ثبت شدن در حافظه‌ی تاریخ و الهام‌بخش‌شدن برای آزادگانِ جهان به روایت‌های ماندگارِ بیشتری نیازمندیم. @darsargomm
نوشته بود: اتفاقا افتخار کنید به نمازتون، به حیاتون، و به هرچیزی که شما رو به خدا نزدیک می‌کنه. نذارید با جمله‌ی «دنیا دو روزه» فریبتون بدن .. @darsargomm
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاید کمتر سرسخت می‌بود، شاید بیشتر احساساتش را بروز می‌داد، شاید هم نه ..! @darsargomm
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه شانس بیاری قبلِ بردن، باختنو یاد بگیری... بعد چی میشه اون موقع؟ برای همیشه می‌بَری ... @darsargomm
توی غرب آسیا اگه ساعت ۱۰ شب خوابیدی که خوابیدی، اگه نه تا خودِ صبح بیداری با این همه خبر و ... :)) @darsargomm
دَر سَر گُمtmpvp8sza48_compressed.opus
زمان: حجم: 5.4M
🔶روایت زندگی شهید محمدخانی 🔹قسمت هشتم 🎙گوینده: فاطمه کریمیان @darsargomm