eitaa logo
دریا کانال فاطمیون بخش
53 دنبال‌کننده
8.1هزار عکس
6.9هزار ویدیو
110 فایل
این کانال وابسته به هیچ سازمان و ارگانی نمیباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
🖼 حدیث نصب شده در محل دیدار امروز اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب 👤 قال علی علیه‌السلام: 🔸 إِنَّ أَفْضَلَ قُرَّةِ عَیْنِ الْوُلاَةِ اسْتِقَامَةُ الْعَدْلِ فِی الْبِلاَدِ.» | نهج‌البلاغه، نامه ۵۳. 🔸 «همانا برترین روشنی چشم رهبران، برقراری عدالت در شهرها است.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراض مردم ترکیه به حضور رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در این کشور؛ فریاد "ما همه سلیمانی هستیم" در ترکیه طنین انداز شد! 💢 فعالین فرهنگی و سیاسی ترکیه با تجمع، اعتراض خود را نسبت به حضور "هرتزوگ" رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در این کشور ابراز داشتند! 🔺 فریاد معترضین: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، سلام بر حزب الله، ما همه شهید سلیمانی هستیم و اسرائیل کارگردان پشت پرده کودتای ( 15ژوئیه ۲۰۱۶ ) علیه ترکیه بوده است!
🔴 پست مفهومی و قابل تامل سایت رهبر معظم انقلاب در مورد افول رژیم مافیایی آمریکا
🔴به روز باشیم ❌ شبهه اگر مرد مسلمانی بخواهد به دختر باکره ای تجاوز کند و دختر از خودش دفاع کند و مرد مسلمان را بکشد، دختر را به جرم قتل اعدام میکنند. جالب اینجایت که قبل اعدام باید به دختر تجاوز کنند، زیرا طبق اسلام نمیشود باکره را اعدام کرد. ✅پاسخ 🔹چنین ادعاهایی دروغ است و صددرصد رد میشود. زیرا در هیچ منبعی از منابع اسلام چنین چیزی حتی در حد احتمال هم وجود ندارد. دفاع هر کسی از جمله دختر در مقابل تجاوز، مشروع است، حتی اگر منجر به قتل شود، یعنی نه تنها از نظر اسلام، گناهی بر او نیست، بلکه مجازات دنیوی (قصاص) هم ندارد. (المبسوط فی فقه الامامیه، ج ۸، ص ۷۵) 🔹این ادعا هم که طبق اسلام دختر باکره را نمیشود اعدام کرد و ابتدا باید به تجاوز کنند، ادعایی دروغ است و در هیچ منبع اسلامی (حتی در حد احتمال) و در هیچ قانون یا آئین نامه‌ای وجود ندارد. 🔹اینگونه دروغهای شاخدار که بدون ذکر هیچگونه مستندی منتشر میشود، نشانه درماندگی اسلام ستیزان و در جهت مخدوش کردن ذهن جوانان است. 🌸
30.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری. ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💫امیدوارم در شب جمعه ✨پيامبر(ص) 💫مشکل گشای غمهاتون ✨امام حسین(ع) 💫خريدار اشكهاتون ✨حضرت عباس(ع) 💫گره گشای کارهاتون ✨خورشیدطوس 💫ضامن دعاهاتون ✨ومهدی فاطمه(عج) 💫سايبان دلهاتون باشه 🌙✨🌙🌺🍃
برچهره پرنور مهدی صلوات ✨ برجان ودل صبور مهدی صلوات✨ تاامرفرج شود مهیا بفرست✨ برفرج وظهور مهدی صلوات ✨ (🕌)اللّهُمَّ ✨(🕌)صَلِّ ✨✨(🕌)عَلَی ✨✨✨(🕌)مُحَمَّدٍ ✨✨✨✨(🕌)وَ آلِ ✨✨✨✨✨(🕌) مُحَمَّدٍ ✨✨✨✨(🕌)وَ عَجِّلْ ✨✨✨(🕌)فَرَجَهُمْ ✨✨(🕌)وَ اَهْلِکْ ✨(🕌)اَعْدَائَهُمْ (🕌)اَجْمَعِین 🌹سهم شما 100گل صلوات 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸زیارت‌ در‌ روز‌ 🔸روزجمعه متعلق به مولا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است. برای عرض ارادت به مولا آماده اید؟
CQACAgQAAxkDAAFDjt1hXDVG3DUCi37ovlywEisscvMKlgACYAkAAn4pmVH2X_WoHiVM1CEE.mp3
5.51M
🎙 🔶 بیقرار امام زمان عجل الله فرجه الشریف 🌴کجا دنبالت بگردم آقا؟! اَلَّلهُمـّ عجِّل‌لِوَلیِڪَ‌الفَرَج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الهی عظم البلا... دیر آمدیم ولی ما امام خودرا برمی گردانیم تضرع و ظهور خواهی مردم قم در آخرین جمعه قرن سال گذشته =====🍃🌹🌸🍃=====
😱😱اینهم عاقبت دو تابعیتی بودن😱😱 *به گفته سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین، تعداد قابل توجهی از ایرانی‌های مقیم اوکراین به دلیل این‌که پاسپورت اوکراینی دارند و دولت اوکراین فراخوان سربازی داده است، امکان خارج شدن از خاک اوکراین را ندارند!* *آن روز که پس از دریافت تابعیت بیگانه جشن گرفتند فکر این روز را نکرده بودند. کسی که خربزه می خورد باید پای لَرزش هم بایستد.* *کشته شدن در راه اوکراین! چو اوکراین نباشد تن من مباد!!!* *عین این مطلب درباره کسانی که به ایران سر زمین مادری خود پشت کرده و تابعیت هرکشور بیگانه ای را گرفته اند مطرح است مثل آمریکا و کانادا و استرالیا و*... *از شرایط تابعیت سوگند به وفاداری و شرکت در جنگ آن کشور با هرکشوری از جمله با کشور مادری است!* *و کسی تضمین نکرده در این کشورها جنگی رخ نخواهد داد!* *که داند به جز ذات پروردگار* *که فردا چه بازی کند روزگار!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ‏آیا حمله به اوکراین، اقدام یا هشدار عملی پوتین به لابی های صهیونیستی- ماسونی برای جلوگیری از فاجعه انسانی است!؟ پس از همه گیری کرونا در جهان، پوتین در سخنرانی افشاگرانه ای در بین یگان های نظامی روسیه در میدان سرخ عنوان کرد که اگر دست از این حمله بیولوژیکی ‏در راستای کاهش جمعیت و کشتار مردم بیگناه برندارید، ابتدا با غضب الهی و سپس با من طرف خواهید بود. نحوه اعلام پوتین و صحنه این سخنرانی و مکان آن، جدی بودن این اولتیماتوم را به وضوح القا می کند.‏ در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ و مقارن با آغاز حمله روسیه به اوکراین، بیل گیتس چهره مرموز لابی های صهیونیستی و یهودی سرشناس که در سال ۲۰۱۵ بیماری همه گیر کرونا را پیش بینی(!!!) کرده بود؛ در اظهارات عجیب و قابل تأملی عنوان می دارد: ‏«خود ویروس کرونا، به‌ویژه گونه‌ای به نام «اُمیکرون»، نوعی واکسن است و ایمنی در بدن مبتلایان ایجاد می‌کند و نسبت به ما و واکسن‌ها، مصونیت بهتری در جمعیت مردم جهان ایجاد کرده است.ما یک بیماری همه‌گیر دیگر خواهیم داشت و دفعه بعد یک پاتوژن متفاوت خواهد بود.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 اعتراف آمریکا به داشتن آزمایشگاه های بیولوژیک و شیمیایی (بیوتروریسم) در اوکراین «ما در اوکراین آزمایشگاه های بیولوژیکی داریم که مستقیما توسط امریکا تامین بودجه می شود و هم اکنون عمیقأ از بابت این موضوع نگرانیم که کنترل این آزمایشگاه ها به دست روسیه بیفتد»
‌‎ 🔴 در خبری که ساعاتی پیش منتشر گردید؛ وزارت دفاع روسیه اعلام کرده: آزمایشگاه‌های آمریکایی، اوکراینی و گرجستانی در حال انجام پروژه‌ای در نزدیکی مرزهای روسیه هستند که در آن ‎ ها به‌عنوان حاملان سلاح‌های بیولوژیکی در نظر گرفته می‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨‏ روسیه رسما از آمریکا توضیح خواست: تلاش های شما برای یافتن سلاح های بیولوژیکی و شیمیایی که باعث مرگ و میر بسیاری از مردم در سرتاسر جهان شد، ناموفق بود. ما آزمایشگاه‌ سلاح های بیولوژیکی شما را در اوکراین پیدا کردیم. «جهان باید بداند که شما در آنجا چه می‌کردید.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری که گفته می‌شود از حملهٔ پهپادی به پالایشگاه ریاض ضبط شده است 🔻تلویزیون الاخباریه عربستان: 🔸یک منبع رسمی در وزارت نیرو، حملهٔ پهپادی به پالایشگاه ریاض را محکوم کرد. 🔻یک منبع رسمی در وزارت انرژی عربستان: 🔸پالایشگاه نفت ریاض مورد حملهٔ پهپاد قرار گرفت که منجر به آتش‌سوزی کوچک شد. 🔸این حمله تلفات جانی یا جراحتی نداشته و عملیات پالایشگاه تحت تأثیر قرار نگرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا