eitaa logo
davat-ammar114
181 دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
22 فایل
طرح تبلیغی دعوت _ گروه أین عمار ؟ تا آخرین نفس ایستاده ایم ...
مشاهده در ایتا
دانلود
تیر غیب، مترسک کاکل‌طلا را گوشمالی داد. هنوز اما نوبت به چوب خدا نرسیده. بگذار قمارباز از این حادثه‌‌ی دست‌ساز برای خدایی بر سرزمین شیطان بزرگ، بهره‌برداری کند. به وقت انتقام، بینی مستکبر به خاک ذلت مالیده می‌شود. آنجا تیر شست خدا خطا ندارد و تشریح تقاص الهی، از این گوش تا آن گوش خواهد بود. و آسمان دنیا به چراغهایی رخشان زیور یافته که به تیر شهاب آنها، شیاطین رانده می‌شوند و عذاب آتش فروزان بر آنها مهیّا می‌گردد. 🇮🇷@davat114
دنیا وادی مورچگان است و کلونی‌های بهم‌تنیده‌ی شهرها، قواره‌ی بشر مورمنزلت را قدر ارزنی بزرگ نمی‌کند. لایغرّنک تقلُّبُ الّذین کفروا فی البلاد، متاعٌ قلیلٌ ... قد آدم خاکی به اندازه‌ی وسعت نگاهش به آسمان بلند می‌شود و عروج در ساحت انسان، حبل الله می‌خواهد. سررشته‌‌ی سیر صعودی ابناء بشر در کف با کفایت حسین بن علی (ع) است که عروة الوثقای بیعتش را به بلندای تاریخ امتداد داده. و «شهادت»، سلسلة الذهب حسین (ع) است که جواهرمردان هر عصر به آن چنگ می‌زنند و قدر می‌یابند. شهید، شاه‌ماهی دریای دنیاست که خود را از بیم گرداب فتنه‌ها در دام و دامان حسین (ع) می‌اندازد و صید می‌شود. و چه سِرّی در سَر است که در کوی حسین‌یاوران، دادنش نه، اما داشتنش عجب است؟! همه آهوان صحرا سر خود نهاده بر کف به امید آنکه روزی به شکار خواهی آمد به هزار توی تاریخ اگر گوش جان بسپاری، پژواک ندای «هل من ناصر» آن بلندمرتبه شاهِ سلیمان‌سیرت را می‌شنوی که منطق النمل می‌داند و به زبان فطرت با ما سخن می‌گوید. صدایی که طنینش همچون نفخ صور در دل اهل شهادت رستاخیز بپا می‌کند و از اموات، احیا می‌سازد. الهی! ما کوچکیم و ردای شهادت بر قامتمان زار می‌زند. به عظمت حسین (ع) بزرگمان کن تا جامه‌ی شهادت راست بر انداممان بنشیند. ما چون ذره‌ای بی‌مقدار سرگردان طوفان دنیاییم و هرزه‌گردی می‌کنیم. به مغناطیس حسین (ع)، ما را سربراه کن و به صراط مستقیم شهادت در آور. الهی! بالحسین بالحسین بالحسین ... ✍ زهرا محسنی‌فر 🇮🇷@davat114
می‌شد بین هیأت عزا و هیأت دولت جمع بست؛ اما پزشکیان ترجیح داد در رفتن به اولی حضور پررنگ و بی‌درنگ و در چینش دومی ظهور محو و کم‌رنگ داشته باشد. در پستو و پشت‌صحنه چه می‌گذرد خدا می‌داند، اما میزانسن شورای راهبری دوره انتقال دولت یک بازیگر نقش اول کم دارد و آن خود رئیس‌جمهور منتخب است. فیلم‌نامه‌ای که باید ، حماسی و اپیک نگاشته شود، با فقدان «قهرمان کاریزماتیک» و کارگردانی با سنجه‌های وارونه ممکن است تراژیک و دراماتیک از آب درآید! مدیریت کردن یا مدیریت شدن، این دوگانه‌ای از تصویر رسانه‌ای رئیس‌جمهور است که در ذهن مردم نوسان دارد. با کنار زدن هر آنکه در قاموس جمهور عرض اندام می‌کند، پزشکیان باید یک بار دیگر خود را در قامت رئیس‌جمهور اثبات وجود کند. ✍ زهرا محسنی‌فر 🇮🇷@davat114
🔴 دامِ ظریف برای انقلابیون 🔻 ظریف در رسانه ملی میگوید: «از مذاهب و ادیان رسمی باشید امتیاز می گیرید، شیعه باشید امتیاز نمی گیرید (!) اگر ۵۰ سال داشته باشید هیچ امتیازی نمی‌گیرید؛ از زیر ۵۰ هر چه جوان‌تر باشید امتیاز بالاتر است. اگر مرد باشید هیچ امتیاز نمی‌گیرید، زن باشید ۱۰ امتیاز می‌گیرید. اگر سابقه وزارت داشته باشید، امتیاز منفی می‌گیرید» 🔹 شاخصه ها: ▪️ اهمیت به اقوام و مذاهب ▪️ اهمیت به جوانگرایی ▪️ اهمیت به زنان 🔸 خواسته و انتظار جریان اصلاحات از نیروهای جبهه انقلابی در واکنش به این سخنان چیست؟! ابراز شدید و گسترده 🔻 حال؛ چه اتفاقی می افتد؟!!!! 🔹 در افکارعمومی، اقلیتهای دینی، اقوام، زنان و جوانان جریان اصلاح طلبی یک مدافع عملگرا در حوزه مطالبات آنان شناخته می‌شود و جریان انقلابی مخالف آنان!!! 🔹 اگر در آینده دولت پزشکیان دولتی مردانه و سالخورده و بدون حضور جدی اقوام و اقلیتها تشکیل شود. در نگاه افکارعمومی علتش در محدودسازی و مسدودسازی آنان توسط مذهبی و انقلابیون خواهند بود چرا که آنان مخالفت علنی و جدی آنان را دیده اند. (می‌گویند ما خواستیم اما نگذاشتند...) 🔻 خب؛ حالا با این اوصاف باید در مقابل سخنان ظریف سکوت کنیم؟! 🔸 خیر؛ مخالفت ما با سخنان ظریف نباید بر مبنای امتیازات جوانگرایی و زنان و قومیتها و مذاهب باشد. بلکه باید بر اساس شایسته گزینی و نگاه تخصصی و باشد. 🔸 جبهه انقلابی اساسا معتقد هست که هر ایرانی که تخصص و توانمندی لازم برای پست وزارت و یا دیگر مسئولیتها را دارد می‌تواند و باید برای آن مسئولیت انتخاب شود حال می‌خواهد زن باشد یا مرد، جوان باشد یا با تجربه، شیعه باشد یا اهل سنت 🔸 اساسا شیوه امتیاز دهی بر مبنای جنسیت، سن، عقیده و ... مخالف با قاعده انتخاب کارشناسی شده ای هست که آقای پزشکیان در طول دوره انتخابات مدام بر آن تاکید می‌کرد. 🔹 در این قالب و مشابه آن، ما هم تصویری معقولانه از مطالبه جبهه انقلابی به جامعه مخابره می‌کنیم و هم خود را در مقابل جوانان، زنان و اقلیتهای دینی نمی‌کنیم. ✍ سید احمد رضوی 🇮🇷@davat114
🔴 عزا برای شاعر هرزه‌سرا❗️ 🔻چند سال بعد از حادثه عاشورا فساد و فحشا مدینه و مکه را چنان فرا گرفت که محل نزول وحی و شهر پیامبر، تبدیل به مرکز رقاصه ها و آوازه خوانان و عشرتکده‌ها شد. 🔻تا جایی که وقتی یکی از شعرای مشهور و فاسد هرزه‌سرا مُرد؛ مکه و مدینه در عزا و ماتم فرو‌ رفتند و مردمان فقیر و غنی با چشمان اشکبار در فراق او می گریستند!! 🔻این هرزگی فرهنگی جامعه اسلامی، در کنار تهی شدن افکار مردمان آن عصر از اندیشه‌های واقعی اسلامی تا جایی پیش رفت که اصل نبوت پیامبر هم مورد تمسخر و اهانت قرار می گرفت! تا جایی‌که بعضی می گفتند چون جانشینی از پیام‌رسانی مهمتر است پس چون خلیفه، خلیفه الله است جایگاهش از پیامبر که رسول الله است بالاتر است!! 🔻علاوه بر اینها خشونت سهمگین بنی امیه در جریان شهادت امام حسین، واقعه هولناک حَرّه، سرکوب کامل قیام توابین، شهادت مختار و ... فضای وحشتناکی را ایجاد کرده بود. 🔻امام سجاد(ع) در چنین شرایطی پرچم امامت را به دوش گرفت. شرایطی که از دوران همه ائمه قبل و بعد ایشان سخت‌تر و تلخ‌تر بود. 🔻اما امام سجاد(ع) در طول بیش از سه دهه، با تدبیر و مجاهدت، چنان جامعه اسلامی را از نو ساخت که تعداد یاران انگشت شمار اهلبیت بعد از حادثه عاشورا تبدیل به سیل شیعیان اهلبیت گردید و محبوبیت عمیق امام سجاد میان همه گروههای گوناگون اجتماعی و مذهبی به طور عجیبی گسترش یافت به طوری که امام باقر (ع) در حلقه بزرگ شیعیان قرار گرفت و آن نهضت بزرگ علمی را ایجاد کرد. 🔻بنابراین باید تصویر امام «بیمار» و گوشه گیر و منفعلی که ظالمانه یا جاهلانه برای امام زینت پرستشگران ساخته‌ شده است در اذهان اصلاح شود. 🔻برای معرفی شخصیت و دوران امام سجاد دهها فیلم و سریال جذاب می توان ساخت که سریال جاودانه مختار گوشه‌ای کوچک از وقایع آن زمان است. 🔻البته کم کاری هنری و رسانه‌ای ما در این زمینه واقعا نابخشودنی است! ✍حمیدرضا ابراهیمی 🇮🇷@davat114
مادربزرگ‌های دوراندیش مردمان بنی‌اسد مردمان عجیبی هستند. هم حبیب‌بن‌مظاهر و مسلم‌بن‌عوسجه را در دامان خودشان پرورش دادند و هم حرمله‌بن‌کاهلی را. سعیدترین و شقی‌ترین آدم‌ها. از آن طرف بقیه‌ی این قوم به این بزرگی، بی‌تفاوتند، شاید هم مُردَدند، شاید هم ترسو. نمی‌دانم. در دوره و زمانه‌ی ما به این آدم‌ها می‌گویند، خاکستری. همان‌هایی که نه این‌طرف جذبشان کرده و نه آن طرف. اما عجیب‌تر و شگفت‌آورتر از مردان این قوم، زنانشان هستند. زنان خاکستری یا زنانِ مردانِ خاکستری‌. سیزدهم محرم است. خبر به شهادت‌رساندن نوه‌ی پیغمبر به گوش خیلی‌ها رسیده است. همه مسخ‌ شده‌اند‌‌ انگار. پیکر امام و بقیه‌ی شهدا روی زمین‌های گرم کربلاست. زنان قوم بنی‌اسد زودتر از بقیه به خود می‌آیند‌. می‌روند سراغ مردانشان. لابد شروع کرده‌اند به لابه‌کردن که چه نشسته‌اید که جسد نوه پیامبر روی زمین‌های داغ کربلاست؟ چه نشسته‌اید که لباس‌ شهدا را غارت کرده‌اند؟ چه نشسته‌اید که سرها را بریده‌اند؟ چه نشسته‌اید که حرمله آبرویمان را برده است؟ چه نشسته‌اید که خون امام‌کشی که هیچ، خون کودک‌کشی تا ابددهر بر گردن قوممان افتاده است؟ بوی خون تا اینجا می‌آید، تا طویریج. کاش هزاران مرد مثل حبیب و مسلم داشتیم؛ اما یکی مثل حرمله نداشتیم. حتما مثل زنان عرب شروع کردند به مویه‌کردن و زدن توی صورت‌هایشان. بی‌قراری کرده‌اند که بدن صدپاره‌ی حسین و خاندانش روی زمین است، برخیزید. مردان کاری نمی‌کنند. از ترس است یا گیج‌اند هنوز یا چیز دیگر، نمی‌دانم. اما زنان تصمیمشان را گرفته‌اند باید لکه‌ی ننگ همراهی‌نکردن با پسر فاطمه را از دامنشان کم‌رنگ کنند؟ باید عاقبت بچه‌هایشان و آینده‌گانشان را ختم به خیر کنند. باید صف خودشان و قومشان را از حرمله و بقیه کوفیان جدا کنند. سبدهای حصیری را برمی‌دارند. تویش پارچه‌‌های سفید و بیل‌چه‌‌هایی برای کندن قبرها می‌گذارند. مردان که می‌شنوند، غیرتی می‌شوند، شاید هم شرم می‌کنند، شاید هم به‌خود می‌آیند. آن‌ها هم راهی می‌شوند. زنان روضه می‌خواندند و مردان شهدا را با احترام به خاک می‌سپارند. الان ۱۵۰ سال است که ظهر عاشورا، مردان قوم بنی‌اسد از طویریج، سروپابرهنه، هروله‌کنان می‌روند سمت حرم امام. علامه بحرالعلوم یک‌بار امام زمان را در دسته‌ی عزاداری طویریج دیده که با عزاداران می‌دوند و توی سرشان می‌زنند. هرسال سیزدهم محرم، به احترام زنان قوم بنی‌اسد، بین‌الحرمین قُرق می‌شود. زنان به یاد مادربزرگ‌هایشان، سبد حصیری را بر سر می‌گذارند و خودشان را می‌رسانند کربلا. زنان بنی‌اسد، قومشان را توی تاریخ سربلند کردند‌. نگفتند نمی‌شود، نگفتند نمی‌توانیم، نگفتند کار از کار گذشته، نگفتند وظیفه‌ی ما گفتن بود. زنان بنی‌اسد در حق قومشان بزرگ‌تری کردند. دیگر کسی قوم بنی‌اسد را با حرمله نمی‌شناسد. قوم بنی‌اسد با تدفین و تشیع شهدای کربلا شناخته می‌شود. 🖋ملیحه نقش‌زن 🇮🇷@davat114
9.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ظلم به اقلیت‌ها در جمهوری اسلامی! 📣 اینکه قرار است در دولت دکتر پزشکیان نمره بیشتری برای گرفتن پست داشته باشند به‌واسطه ظلم‌های جمهوری اسلامی به اقلیت‌ها است. 🔻 نمونه‌هایی از را در این فیلم ببینید. 🇮🇷@davat114
پاسخ علمی حجت‌الاسلام راجی به یک توئیت ۱.حضرت علی علیه السلام در این کلام درپی اثبات و اتصال به علم الهی هستند و در حقیقت تحدی علمی می‌کنند. ۲.جمهوری اسلامی بیشترین احترام را در بین تمام کشورهای دنیا به دارد به عنوان مثال: هر ۰/۴ درصد جمعیت ایران یک نماینده مجلس دارد تمام اقلیت‌های دینی در ایران ۰/۲ درصد کشور هستند، پس اقلیت‌های دینی حتی یک نماینده مجلس هم نباید داشته باشند در حالی که ۵ نماینده دارند. میزان احترام جمهوری اسلامی به سایر تا آنجاست که وابسته به گروه «نتورياكارتا» ـ كه در آمريكا مستقرند ـ پس از بازديد خود از ايران گفتند: " نسبت به يهوديان ساير كشور‌ها، از وضع بهتری برخوردارند." 🇮🇷@davat114
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جوجه کلاغ‌هایی که باعث بی‌آبرویی صدام شدند! 🔹 برشی از سخنرانی حجت‌‌الاسلام راجی به مناسبت ۳۰ تیر، سالگرد شهادت 🇮🇷@davat114
سلام علیکم جناب آقای دکتر زیدعزه ☺️🙏🏻 بنده یک بانوی زیر ۵۰ سال و از اقلیتِ اقلیتِ اقشار مختلف جامعه یعنی " آ " خوان‌ها هستم ؛ تا کنون نیز هیچ منصب و مسئولیت اجرایی نداشته‌ام ... بنابراین خالصانه آمادگی خود را برای همکاری و انجام خدمت در کابینه‌ی دولت چهاردهم و رفع دغدغه‌های رئیس جمهور منتخب در تشکیل یک دولت کارآمد و خدوم اعلام می‌نمایم. قطعا توجه شما به استفاده از ظرفیت‌های بانوان جوانی مانند بنده برای رفع منویات جناب آقای رئیس جمهور عزیز مزید امتنان است.🙏🏻😉 🇮🇷@davat114