eitaa logo
دفاع همچنان باقیست
1.1هزار دنبال‌کننده
36.1هزار عکس
8.2هزار ویدیو
722 فایل
«لا يَسْتَأْذِنُكَ الَّذِينَ يُؤْمِنُونَ» مؤمن انقلابی، از صحنه مبارزه کناره‌گیری نمی‌كند. کسانی که از میدان مبارزه عقب‌نشینی می‌کنند، گروهى بی‌ایمان هستند. @Admin_Channel_Defa لینک ادمین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹طرف توی آلمان لیدر تظاهرات ضد حکومتی ایرانی را به عهده گرفته و امروز توسط دادگاه آلمان به جرم توهین علیه رهبر ایران احضار شده 🔹‌ کاری به سوزش شدید و وعده انتقامش علیه دولتمردان آلمانی ندارم اما قبلا هم بارها عرض کرده بودم که این جماعت وطن فروش در همه جای دنیا جزو متعفن ترین ها هستند 🔹‌دولت های غربی بعد از آنکه از آنها مانند یک دستمال توالت استفاده کنند آنها را دور می اندازند. 🔹‌ گفته بودم که دولت های اروپایی حاضرن این جماعت را با یک بشکه نفت معاوضه می‌کنند. این احمق ها فکر کردند واقعا موجودیتی دارند؟ نخیر تو ابزار خیانت به کشور ایران هستی، وطن فروشِ بدبخت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برخورد خشن پلیس با کامیون داران اینجا فرانسه است صنف کامیون داران فرانسه هم به اعترضات مردمی فرانسه در اعتراض به گرانی انرژی و.. پیوستند نحوه برخورد پلیس فرانسه با رانندگان کامیون را ببینید از آنجایی که ورود این کامیون ها به محدوده شهری خطرناک است حق هم دارند اینکار را بکنند پلیس در همه جا موظف به تامین امنیت و نظم میباشد
🔸نیویورک تایمز: ارتش های اروپایی و آمریکایی برای تکمیل ذخایر خود عجله دارند کشورهای ناتو تسلیحاتی به ارزش 40 میلیارد دلار در اختیار اوکراین قرار داده اند.تاکنون ذخایر 20 کشور از 30 کشور ناتو کاملا خالی است.
⭕️این عفریته وطن‌فروش هم توئیت زده می‌گوید این لات چاقوکشی که ۲ بسیجی را در مشهد به قتل رساند و ۴ نفر را زخمی کرد، هیچ گناهی ندارد و جمهوری اسلامی می‌خواهد فقط به خاطر اعتراض، او را ⁧ ⁩ کند. ‏البته راست هم می‌گوید. در مرام و مسلک این جماعت داعشی، ⁧ ⁩ بدین صورت است!
زنان فرانسه جرئت استفاده از مترو را ندارند 👤 توییت مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه: روزبه‌روز به تعداد زنانی که از ترس آزار و اذیت با وسایل حمل‌ونقل عمومی تردد نمی‌کنند، اضافه می‌شود. به همین خاطر حضور پلیس را مخصوصا در زمان‌هایی که آزار و اذیت بیشتر می‌شود، دو برابر می‌کنیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥چند روزیه که ایستگاه‌های برق در اسرائیل دچار خود انفجاری میشن😁
⚽️ در فوتبال ، قدرتمندترین تیم ها هم نمیتوانند ۹۰ دقیقه حمله کنند و هر از چند گاهی اندکی عقب می‌نشینند تا نیرو و توان خود رو دوباره باز یابند و دوباره به خط بزنند! 🤔 جو نسبتاً آرام این روزهای کشور نیز همانند همان عقب نشینی تاکتیکی در فوتبال است. 🔊 این از واضحات است که دشمن به درجه‌ای از خشم رسیده که علاقه دارد ایران در هر ۳۶۵ روز سال ناآرام باشد و نمی‌خواهد به این آسانی ها فتنه‌‌ی که تا به امروز هزینه‌های سرسام آوری خرج آن کرده را از دست بدهد ، لذا از هر بهانه ای استفاده می‌کند تا دوباره در آتش اغتشاشات بدمد و وضعیت نسبتا آرام این روزها را بحرانی نماید. ⚠️ یکی از محتمل ترین گزینه های دشمن برای موج جدید فتنه‌ی خود ، همان ترفند قدیمی در اغتشاشات است. اما شاید اینبار ابعاد این کشته سازی وسیع تر باشد و بجای کشتن افراد کف خیابان و انداختن گردن نظام ‌، به دنبال ترور لیدرهای اغتشاش برود تا با کشتن آنها خون تازه‌ای به بدن اغتشاشگران خیابانی تزریق کنند!! ☠ آری ... گاهی مُرده‌ی یک لیدرِ اغتشاش ، از زنده‌ی او بیشتر کار انجام می‌دهد! ⁉️ به نظر شما کدام یک از مهره‌های اصلی و رهبرانِ اخیر که در ایران مستقر هستند ، میتوانند کاندید کشته سازی و ترور احتمالی مزدورانِ ضد انقلاب باشند؟ ✍ میلاد خورسندی
آغوش رایگان پهپادهای جمهوری اسلامی برای گروهک های تروریستی کومله و دموکرات!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 مروری بر دیدار روز گذشته بسیجیان با رهبر انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقدیم به گلابی‌هایی که پا روی پرچم نکبت این وحوش بنی‌اسرائیل نمی‌زارن و مدعی صلح با این قوم ملعون هستند! از نادان گرفته تا اون نکبت تا اون الدنگ تا اون فرچه دستشویی گل به سر تا اون برده‌ی هرزه‌ی احمق سینما و فوتبال و ... ای ننگ و نفرین بر همشون
⭕️رذالت بی پایان رسانه آل‌سعود 🔹اینا با موجودیت کشوری بنام ایران مشکل دارند، فقط زدن جمهوری اسلامی هدفشان نیست. 🔹پس از شکست از انگلیس نوشتند شکست ایران، اما بعد از بردن تیم ملی، نوشتند پیروزی جمهوری اسلامی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال در شناسایی و دستگیر شد 🔹با اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه شهرستان خوی، سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال در خوی شناسایی و دستگیر شد.
🌷امیرالمومنین على علیه السلام : همه كارهاى خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منكر چون قطره‏‌اى است در درياى عميق. 📗نهج البلاغه، حكمت۳۷۴
jaaar.com_Kayhan_1401-9-7.pdf
3.91M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز دوشنبه ۷ آذر ۱‌۴۰۱ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
↙️استاد دو قطبی ♨️مولوی عبدالحمید در زاهدان گفته: «اگر از نظام و حاکمیت انتقاد نشود و هرکس در هر مرتبه‌ای مورد انتقاد قرار نگیرد، استبداد به وجود می‌آید. استبداد زمانی شکل می‌گیرد که کسی غیرقابل نقد باشد» ✴️پ.ن جناب عبدالحمید، بحث مبادی و مبانی فکری شما بماند برای زمان خودش اما... این که گفتید: "هرکس در هر مرتبه‌ای مورد انتقاد قرار نگیرد، کذا و کذا...» این حرف شما را ۱۴۰۰ سال پیش هم‌کیشان شما نیز زدند! ⚠️ زمانی که پیغمبر خاتم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) فرمودند: «ائتونى باللوح والدواه اکتب لکم کتاباً لن تضلّوا بعده ابداً» عده ای گفتند: إنَّ الرَجُل لَیَهْجُر (قَد غَلَبَ عَلیهِ الوَجَع)! حسبنا کتاب الله. و شد آنچه نباید می‌شد و هزاروچهارصد سال است که آن سخنان و اقدامات، جهان اسلام و أمت واحده اسلام را پاره پاره کردند! 🔻وقتی تبعات حرف خود را نمی‌فهمید و در زمین سیاسیون چون اصلاح‌طلب، بازی کرده و متاسفانه امثال شما هم هیچ هزینه‌ای برای حرف‌های دشمن شادکن نمی‌پردازید، نتیجه می‌شود دو قطبی سازی شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ، فارس و بلوچ و... و عجیب اینجاست که دشمن شناسی أمثال شما همیشه کمیتش لنگ بوده است.
🔻 از ترویج فحشا تا تحریف آموزه های دین! ‼️ بيگانگان مي‌كوشند تا با ترويج و اشاعۀ انواع و اقسام فسق و فجور ازجمله؛ فحشا، مشروبات الكلي و مواد مخدّر، اخلاق و روحيّات مردم را فاسد كنند و به صورتي ‏درآورند كه مردم نه فقط استعداد و نشاط دفاع از كيان و موجوديّت انقلاب و نظام انقلابيِ خود را از كف دهند، بلكه اساساً نسبت به انقلاب و نظام انقلابي سرد باور و سُست‌ مهر شوند و حتّي خواستار سقوط آن و ظهور نظام ديگري شوند كه به اعمال و ارضای شهوات ميدان دهد! ♨️ طريقۀ مبارزه با آفات اخلاقي، تربيت مردم بر وفق ارزش‏هاي درست اخلاقي و ديني و جلوگيري‏ جدّي و شديد از ورود آلات و وسايل فسق و فجور، فحشا و منكرات به درون جامعه است! ‼️ بيگانگان همچنين، ممكن است سعي كنند كه تعاليم و احكام ديني-مذهبي مردم و آرا و عقايد حقّۀ آنان را مورد خدشه و مناقشه قرار دهند و چنين وانمود كنند كه بطلان آن‌ها را اثبات كرده‏اند؛ و به نوعي حملۀ فكري و فرهنگي اقدام كنند، يا چنانكه در اغلب موارد معمول است ظاهر آن‌ها را مورد هجوم و تعرض قرار ندهند؛ ولي چنان تفسير و تأويل كنند كه ماهيّت آموزه‏ها و فرموده‏هاي دين و شريعت متحوّل و متبدّل گردد و هويّتشان دگرگون شود! 📖منبع: انقلاب اسلامی و ریشه‌های آن به قلم علامه مصباح یزدی(ره)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ اعتراضات گسترده در اسپانیا در پی افزایش هزینه‌های زندگی 🔸معترضان خواستار استعفای نخست وزیر پدرو سانچز شدند که به نظر آنها دولتش قادر به مقابله با بحران و افزایش قیمت ها نیست. 🔸به گفته پلیس، حدود ۳۰ هزار نفر در این تظاهرات شرکت کردند، اما سازمان دهندگان می گویند حدود ۸۰ هزار نفر حضور یافته‌اند.
▪️دوباره مرزهای دروغ رو جا به جا کردن ! با فتوشاپ اسم یاسر الشهرانی رو از رو لباس پاک کرده اسم‌مهسا امینی رو نوشته ! خدا وکیلی برای بقای انقلاب فیکشون چه دروغ ها که نمیگن و چقدر افراد ساده ای داریم که زود باورن ! ✍سید علی مقدم
💢 تبعات نا امنی های اخیر برای کشور