eitaa logo
دفاع همچنان باقیست
1.1هزار دنبال‌کننده
35.8هزار عکس
8.1هزار ویدیو
673 فایل
«لا يَسْتَأْذِنُكَ الَّذِينَ يُؤْمِنُونَ» مؤمن انقلابی، از صحنه مبارزه کناره‌گیری نمی‌كند. کسانی که از میدان مبارزه عقب‌نشینی می‌کنند، گروهى بی‌ایمان هستند. @Admin_Channel_Defa لینک ادمین
مشاهده در ایتا
دانلود
💫 اهمیت و فضیلت بسیار بالای نماز جمعه 🌸 پيامبر صلي الله عليه و آله: آيا شما را از اهل بهشت آگاه نسازم؟ [اهل بهشت] كسى است كه گرما و سرماى شديد و گِل و لاى، او را از شركت در باز ندارد. (كنز العمّال، ح۲۱۰‌۸۵) 🌹 پيامبر صلي الله عليه و آله: بدانيد كه خداوند متعال نماز جمعه را بر شما ساخته است. پس آنان كه در زندگى و پس از مرگ من، از روى سبك شمردن و يا انكار، آن را ترک كنند، با وجود اين كه دارند، خداوند وحدتشان نبخشد و در كارشان بركت ندهد، آگاه باشيد نه زكات، نه نماز، نه حج و نه روزه آنان پذيرفته است. بدانيد كه زندگى آنان بركتى نخواهد داشت، مگر توبه كنند. (عوالى اللالى، ج۲ ص۵۴)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ "روش صحیح واکسیناسیون" طبق روایات اسلامی ❌ روش غلط و پر از عوارض پزشکی نوین و طب شیمیایی 👤استاد بابائی
🌼آیت الله بهجت رحمه الله علیه: ائمه اطهار علیهم السلام دعاها را در اختیار ما گذاشته اند تا ما را غرق در نور ببینند. خدا می داند همین عبادت‌های ساده و مختصر اگر از اهلش صادر شود، چه اثرها دارد. اگر انسان تکالیفش را رعایت کند، از فرشته بالاتر است، و دیگر غصه نباید بخورد.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 یک حرف درگوشی مهم 🔹️ میلیون ها شیطان آزاد شدند!! ☑️ اهمیت و آثار فوق العاده نماز شب و دعا در سحر 🎙 استاد امینی خواه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تعجب یک هم‌وطن از سیم‌کشی خیابون‌های کانادا؛ احساس می‌کردم کانادا پیشرفته‌تر باشه! ▪️مسئله دقیقا همینه! به مردم دنیا القا می‌کنن کشورشون خیلی پیشرفته و متمدنه. بعد سرمایه‌ مادی و مغزافزار اونا رو به کشور خودشون می‌کشونن برای بهره‌برداری ازشون! ▪️وگرنه توی همین مثال، شما به‌ندرت تیر برق چوبی توی ایران می‌بینی! ولی خب کانادایی‌ها اینا رو نشون مردم نمی‌دن اصولا!
🔴 صرفا جهت تامل... ▪️در فرانسه مردم خواهان رفراندوم شده اند؛ نه برای براندازی بلکه مسئله ای معیشتی ( "تغییر قانون کار" ) ▪️شورای قانون اساسی فرانسه قاطعانه رفراندوم را رد کرده؛ این دومین بار است که شورا آن را رد میکند.... ▪️نه در سطح جهان کسی از مخالفت فرانسه با رفراندوم میگوید، نه رسانه از وحشت دولت از رفراندوم!! 💬 آقای تحلیلگر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 دیدن ملکوت دردناک خوردن لقمه حرام در جریان مرور زندگی توسط یک تجربه گر مرگ موقت
💢 رسوایی برای روزنامه اصلاح طلب نیما‌فرهید اکانت امنیتی نویس: 🔹مدیر مسئول یک روزنامه اصلاح طلب در تماس با مسئولین برخی دستگاه‌ها از آنها درخواست باج کرده است!  خبری موثق حاکی است که "الياس. ح" برای کاهش سمپاشی علیه آن دستگاه‌ها، درخواست ماهیانه یک میلیارد تومان در پوشش آگهی دولتی نموده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢اشد مجازات برای شبکه‌های سازمان‌یافته مرتبط با دشمنان در موضوع رعایت‌نکردن عفاف و حجاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای: ♦️پشت قضیه برخی اتفاقات عفاف و این روزها ایستاده است. ♦️دستگاه‌های امنیتی شبکه‌های پشت پرده ناهنجاری رعایت نکردن حجاب را شناسایی و معرفی کنند، دادستان ما آن‌ها را به اشد مجازات خواهد رساند. ♦️دزدی، سرقت، اختلاس و ترک فعل ناهنجاری اجتماعی هستند رعایت نکردن عفاف و حجاب هم ناهنجاری اجتماعی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۴۲۳۶ نفر تنها در سال ۲۰۱۹ در زندان های آمریکا کشته شدند سردار نقدی: 🔸خانمی در ایران فوت کرد و تمامی شواهد این موضوع را اثبات میکرد ولی تصویری که ساختند این بود که این فرد به قتل رسیده 🔸اما در غرب آقایی در جلوی دوربین به قتل رسید اما هیچ یک از کشور های عکس العملی نشان ندادند 🔸طبق اسناد کنگره آمریکا که در شبکه nbc منتشر شده، فقط در سال ۲۰۱۹ در زندان های امریکا ۴۲۳۶ نفر به قتل رسیده اند!
🌷 امام صادق علیه السلام: كسى كه مايل است جزء ياران حضرت مهدى عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار گيرد بايد منتظر باشد و اعمال و رفتارش در حال انتظار با تقوا و اخلاق نيكو توأم گردد. 📗بحارالأنوار، ج۵۲ ص۱۴۰
KayhanNews75979710412149505436108.pdf
12.63M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
هر آنچه غیر غـمت را کنار باید زد شبانه روز دم از زلف یار باید زد هر آنچه هست به راه تو خرج باید کرد تمام نیروی خود را به کار باید زد تنی که خرج نشد را به گور باید برد سری که خرج نشد را به دار باید زد برای آنکه به ما غمزه ای نشان بدهی درِ سرای تـو را چند بار باید زد؟ بنا نبود که عاشقم کنی محل ندهی ز کـم مـحـلـی معشوق زار باید زد جبین شکستن ما التیام زخم دل است که سر به خاک تو بی اختیار باید زد برای مثل تـویـی آبشـار باید شد ز گـریه طعنه به ابر بهـار باید زد سر مــرا بستان و پر مــرا برسان که سر بریده پر از این دیار باید زد من آخرش همه را میکشم به سوی حرم که عشق را سر هـر کـوچه جـار باید زد مـخـواه ز آتشت آرام باشم ای تشنه به یاد حـنـجـر خشکت هـوار باید زد : 💔 ای كاش شـبـی سـر بگذارم كف پايت ناقـابلـم امـا بشوم كـاش فـدايـت زوار تو پا بر روی جـسمـم بگذارند مدفون بشوم گـوشه ى ايوان طلايت سلام عليكم ورحمة الله،صبحتون بخير، روزتون معطر بنام
🔷قسمتی از وصیت‌نامه تکان دهنده شهید امیر حاج امینی: "اگر به واسطه خونم حقی بر گردن دیگران داشته باشم، به خدای کعبه قسم از مردان بی غیرت و زنان بی حیا نمیگذرم..."
مأمومی که امامش به او عاشق بود... ▪️ اَنتَ وَلیُّنا حَقّاََ... تو واقعا دوست ما هستی. اگر امام زمان این جمله را به شما بفرمایند چه حالی می‌شوید؟ ▫️ این جمله را امام هادی علیه السلام به جناب ابوالقاسم عبدالعظیم حسنی فرمود. راز محبوبیت او از امام معصوم بود و این مطیع بودن او را به درجه‌ای از رشد معنوی رساند که امام هادی درباره‌اش فرمود: اگر قبر عبدالعظیم را در شهرری زیارت کنید چنان است که گویی امام حسین علیه السلام را در کربلا زیارت کرده‌اید. و خوشا به احوالش که امامش این‌گونه عاشق او بود. 🏴 وفات حسنی علیه السلام تسلیت باد.
🌼آیت‌الله‌ (ره): اگر اهل هفته‌ای یک مرتبه به زیارت حسنی نروند جفا کرده‌اند.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
◾️حکایت حضرت حمزه عموی پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله 🏴 بن عبدالمطلب علیه السلام تسلیت باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقام معظم رهبری: وقتی کارها گره می‌خورد، وقتی بن‌بست به حسب ظاهر بوجود میاد گاهی، خدای متعال از یک گوشه‌ی این بن‌بست، یک راهی باز می‌کند که هرگز وهم بشر-اندیشه‌ی انسانی- به آن نرسیده بود.
مَهرُالسُّنّه مهریه همه اهل بیت در هر زمان 💓اگر به سیره رسول خدا صلی الله و علیه و آله و ائمه معصوم علیهم السلام درباره مهریه ازدواج‌های خود و دختران‌شان دقت کنید، خواهید دید که در هر شرایطی، مقدار مهریه تعیین شده ثابت و به میزان مهرالسنه بوده است. 💓از همین رو، باید گفت: اهل بیت در هر شرایطی، احترام به مهرالسنّه داشته‌اند. اگر به جنبه‌های ماورایی مهرالسنّه هم دقت کنیم، خواهیم دید که زمانه، اثری بر میزان آن نخواهد گذاشت. 💓امام صادق علیه السلام فرمودند: مهریه زنان مؤمنه، پانصد درهم (تقریبا معادل۱۲۰۰گرم نقره) است که مهریه سنت می‌باشد و گاهی کمتر از آن است ولی بیشتر نمی شود. (منابع: تفسیر العیاشی ۱: ۲۲۹ بحارالانوار ج۱۰۰ ص۳۵۱) 💓در روایات معصومین(ع) توصیه شده مومنین این مقدار را برای مهریه تعیین کنند و مراجع تقلید مثل رهبر انقلاب مستحب بودن میزان مهریه را حداکثر تا مهرالسنه (۱۲۰۰ گرم نقره) عنوان کرده اند. همچنین میتوان چیز دیگری را معادل آن به عنوان مهریه قرار داد، مثلا یک سکه طلای کامل بهار آزادی به همراه یک سفر زمینی نجف، کربلا و قم که تقریبا معادل مهرالسنه است.
⭕️ مهریه سنگین مال دوران جاهلیت است رهبر معظم انقلاب: 🔸«مهریه‌ی سنگین مال دوران جاهلیت است. پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله) آن را منسوخ کرد. پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله) از یک خانواده‌ی اعیانی است. خانواده‌ی پیغمبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، تقریباً اعیانی‌ترین خانواده‌ی قریش بودند. خود ایشان هم که رئیس و رهبر این جامعه است. چه اشکالی داشت دختر به آن خوبی که بهترین دختران عالم است و خدای متعال او را «سیدة النّساء العالمین» قرار داد «مِن الاَوّلینَ و الآخِرین»، با بهترین پسرهای عالم که مولای متقیان است می‌خواهند ازدواج کنند، مهریه‌ی ایشان زیاد باشد؟ چرا ایشان آمدند و این مهریه‌ی کم را قرار دادند که اسمش «مَهرُ السُّنَّة» است.» (خطبه‌ی عقد ۱۳۷۴/۲/۲۸) 🔸«کسانی که مهریه‌ی بالا برای خانمشان قرار می‌دهند، به جامعه ضرر می‌زنند. خیلی از دخترها توی خانه می‌مانند، خیلی از پسرها بی‌زن می‌مانند، به‌خاطر این‌که این چیزها وقتی در جامعه رسم شد، سنت و عادت شد، به جای «مَهرُ السّنّة»، به جای این‌که مهر پیغمبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله) سنت باشد، وقتی مهر جاهلی سنت شد، اوضاع، اوضاع جاهلی خواهد شد.» (خطبه‌ی عقد ۱۳۷۷/۸/۱۱) 🔸این‌هایی که خیال می‌کنند اگر مهریه نباشد ازدواج دخترشان متزلزل خواهد شد، ‌ این‌ها اشتباه می‌کنند. ازدواج اگر چنان‌چه با محبت بود، ‌با وضعیت درست بود، بی‌مهریه هم متزلزل نمی‌شود. ولی اگر چنان‌چه بر مبنای خباثت و زرنگی و کلاهبرداری و فریب و این چیزها بود، مهریه هر چقدر هم که زیاد باشد، مرد بدجنس زورگو، کاری خواهد کرد که بتواند از زیر بار این مهریه هم فرار کند. (خطبه‌ی عقد ۱۳۷۵/۹/۴)
از عشق و مرام و معرفت آگاه است هرکس که پناهنده به این درگاه است هر کس که شود سائل سلطان نجف از یُمن گدایی به در او شـــــاه است زهراست اگر محور منظومه ی نور خورشید پیمبر است و حیدر ماه است هر کس ز علی و آل او گشته جدا بیراهه گرفته پیش رو گمراه است  هر کس بِکَند چاه برای شـــــــــیعه تا روز ابد خودش تَهِ آن چاه است  تا کـور شود هر آنکـه نتواند دید در مذهب حق علی ولی الله است : تا حُبّ علی بُود مرا در رگ و پوست رنجم ندهد سرزنش دشمن و دوست جز نام علی لب به سخن وا نکنم از کوزه همان برون تراود که در اوست سلام عليكم و رحمة الله، صبحتون بخير، روزتون معطر بنام
ساده ترین کار جهان این است که خودت باشی و دشوارترین کار جهان این است که کسی باشی که دیگران میخواهند...
🌸 حضرت زهرا سلام الله علیها: آن لحظه‌ای که زن در خانه خود می‌ماند و به امور زندگی و تربیت فرزند می‌پردازد، به خدا نزدیک‌تر است. 📗بحارالانوار، جلد ۴۳، صفحه ۹۲