eitaa logo
دفاع همچنان باقیست
1.1هزار دنبال‌کننده
36.1هزار عکس
8.2هزار ویدیو
728 فایل
«لا يَسْتَأْذِنُكَ الَّذِينَ يُؤْمِنُونَ» مؤمن انقلابی، از صحنه مبارزه کناره‌گیری نمی‌كند. کسانی که از میدان مبارزه عقب‌نشینی می‌کنند، گروهى بی‌ایمان هستند. @Admin_Channel_Defa لینک ادمین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸ثواب تحمل اذیت های مراقبت از فرزندانی که بدنیا می‌آیند، پدر و مادر را به عالی ترین درجات میرساند
♦️جنبش حماس اعلام کرد یحیی السنوار جایگزین شهید اسماعیل هنیه شده است ♦️انصارالله یمن انتخاب یحیی سنوار به ریاست دفتر سیاسی حماس را تبریک گفت ♦️حزب الله لبنان در بیانیه ای درباره انتخاب یحیی السنوار به عنوان رئیس جدید حماس تاکید کرد: انتخاب السنوار از نوار غزه تحت محاصره تاکیدی است بر اینکه اهداف دشمن صهیونیستی از ترور و شهادت رهبران مقاومت شکست خورده و راه به جایی نبرده است. ♦️سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله: پاسخ ما برای انتقام شهید فواد شکر قطعی است. ممکن است به تنهایی پاسخ دهیم یا ممکن است به عنوان بخشی از پاسخ جامع از محور مقاومت پاسخ دهیم.
📊 نتیجه جدید ترین افکار سنجی ایرانی ها در خصوص حمله به اسرائیل منتشر شد ✅ ۸۲ درصد ایرانی ها گفته اند اسرائیل تهدیدی برای منطقه است. ✅ ۷۸ درصد اعتقاد دارند که ایران توانایی بالایی در مقابله با تهدیدات اسرائیل دارد. ✅ ۷۶ درصد ایرانی ها قائل به این هستند که حمایت ایران از محور مقاومت به افزایش امنیت این کشور کمک می‌کند. ✅ ۷۷ درصد گفته اند از عملیات های موشکی ایران احساس غرور می‌کنند. ✅ ۵۸ درصد هم گفته اند در صورت تهدید امنیت کشور تمایل به حضور در جبهه جنگ علیه اسرائیل را دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 استاد دینانی: آزادی الواطی و هرزه‌گرایی نیست، آزادی یعنی آگاهی.
❓چرا یحیی سنوار جایگزین شهید هنیه شد؟ 1️⃣ رابطه سنوار با اعضای محور مقاومت به ویژه ایران و حزب الله بسیار خوب است 2️⃣ سنوار نقش بسیار مهمی در عملیات طوفان الاقصی داشت 3️⃣ رابطه دفتر سیاسی و فرماندهی نظامی حماس محکمتر می شود 4️⃣ سنوار فردی سرسخت است و اهل کوتاه آمدن از حق فلسطینیان نیست
وال‌استریت ژورنال: گنبدآهنین اسرائیل قادر به دفع حمله ایران نیست 🔹روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال با انتشار یادداشتی به بررسی توانمندی‌های جبهه‌های مقاومت که تهدیدی برای غلبه بر سیستم‌های رهگیری اسرائیل است، پرداخت. 🔹این روزنامه نوشت که ایران مجهز به پهپادها و موشک‌های بالستیکی است که سامانه گنبد آهنین اسرائیل برای رهگیری آن‌ها طراحی نشده، حزب‌الله نیز مجهز به زرادخانه‌ای است که شامل ده‌ها هزار گلوله خمپاره، راکت‌ها و موشک‌های متنوع از جمله موشک‌های نقطه‌زن است.
🔴 افشاگری نصرالله از برنامه اشغالگران برای پاکسازی کامل سرزمین فلسطین از صاحبان آن دبیرکل حزب الله لبنان: 🔹️نتانیاهو بر عدم توقف جنگ غزه بدون توجه به توافقات پیشنهادی اصرار دارد 🔹️ اسرائیلی ها از تشکیل کشور فلسطینی حتی در غزه امتناع می ورزند 🔹️ پروژه نتانیاهو در غزه، ریشه کن کردن مردم غزه و آواره کردن آنها به سمت مصر یا جاهای دیگر است. 🔹️ پروژه اسرائیل در کرانه باختری مبتنی بر توسعه شهرک‌سازی و کوچاندن فلسطینی‌ها به سمت اردن برای الحاق کرانه باختری به مناطق اشغالی است.
♦️یمن 2 ناوشکن آمریکایی را هدف قرار داد 🔸سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروی موشکی، پهپادی و دریایی این کشور در عملیاتی مشترک کشتی (Contship Ono) را دریای سرخ به علت بی‌توجهی به هشدارهای صنعاء در خصوص ممنوعیت ورود به بندرهای رژیم صهیونیستی با موشک‌های بالستیک و پهپاد هدف قرار داده‌اند. 🔸یگان پهپادی این کشور ناوشکن آمریکایی «کول» را در خلیج عدن و ناوشکن آمریکایی «لابون» را با چند موشک بالستیک هدف قرار داده‌ است. 🔸این دو ناوشکن در حال عبور از محدوده عملیات نیروهای مسلح یمن به سمت شمال دریای سرخ بودند تا از رژیم صهیونیستی حمایت کنند. 🔸هر دو ناوشکن در رهگیری تعدادی از پهپادها و موشک‌ها ناموفق بوده‌‌اند و این موشک‌ها و پهپادها با اهداف موردنظر برخورد داشته‌اند.
میرسد روضه به یک طشت خدا رحم کند خیزران کاش به زخم دل ما رحم کند چند جای لبت از چوب ترک خورده حسین زخم چشمان ترت باز نمک خورده حسین با سرت خنده کنان حرمله بازی می کرد خیزران با دل یک قافله بازی می کرد مگر از خاطره ام میرود آن بزم عذاب میچکید از لب آن مردک سرمست شراب خواهرت میرسد از راه طنابی بر دست دشمنت دور سرت پیک شرابی در دست مست بود و به دهانش غزلی کفر آمیز تکیه می کرد به ضرب المثلی کفر آمیز دخترت خواست روی پنجه ی پا برخیزد به تماشای تو در طشت طلا برخیزد هرچه کردم نگذارم به تو سوگند نشد خیزران از لب و دندان تو دل کند نشد : 💔 بیا دو آیه بخوان، غم شود فراموشم بجای بالای نیزه، بیا در آغوشم😭 سلام عليكم و رحمة الله، صبحتون بخير،
🌹 پيامبر صلي الله عليه و آله: بدانيد كه خداوند متعال نماز جمعه را بر شما واجب ساخته است. پس آنان كه در زندگى و پس از مرگ من، از روى سبك شمردن و يا انكار، آن را ترک كنند، با وجود اين كه پيشواى عادلى دارند، خداوند وحدتشان نبخشد و در كارشان بركت ندهد، آگاه باشيد نه زكات، نه نماز، نه حج و نه روزه آنان پذيرفته است. بدانيد كه زندگى آنان بركتى نخواهد داشت، مگر توبه كنند. 📙عوالى اللالى، ج۲ ص۵۴
KayhanNews75979710412149535686259.pdf
10.84M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴‌۰۳ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞آوردن فساد و فحشا! برنامه صهیونیزم برای ایران و جوامع مسلمان!! ❌ یکی از روش‌های دین زدایی از جهان، وارد کردن فساد و فحشا به همه جوامع است. سیاسیون جهانی برای فرهنگ، سیاست، خانواده و دین ما برنامه دارند، آن‌ها در اتاق‌های فکر به نفع سیستم سرمایه‌داری و یهود برای زندگی بشر برنامه‌ریزی می‌‌کنند! قصد شوم یهود برای از بین بردن دین اسلام بین جوامع مسلمان، از کودکان آغاز می‌شود! ⛔️دشمنان بوسیله پور‌ن‌ استارها، شاخ‌های مجازی و رسانه‌هایشان، موسیقی‌های مستهجن را منتشر می‌کنند! خانوادها هم بی‌خبر از همه جا به فرزندان اجازه می‌دهند این کلیپ‌های مخرب و مستهجن را تماشا کنند و می‌شود آنچه نباید بشود! کودکان آلوده به مسائل جنسی و مبتلا به بلوغ زودرس و مشکلات جنسی می‌شوند که این برای کل جامعه مضر می‌باشد. فراگیر شدن فحشا، از هم پاشیده شدن خانواده‌ها و بالارفتن آمار حرام‌زادگی و سقط‌جنین نتیجه اعمال صهیونیسم جهانی است.
◽️داوطلبان با عکس های بی حجاب از گزینش فرهنگیان رد می‌شوند در سیستم امسال گزینش دانشگاه فرهنگیان که به تازگی تهیه شده است با کمک پلیس فتا و امنیت اطلاعات حتی اگر شخصی در فضای عمومی با استفاده از دوربین های مداربسته سطح شهر عکس بی حجابی از او منتشر شده باشد یا سابقه ثبت بی حجابی توسط گشت ارشاد و پلیس فتا(اطلاع از طریق شهروندان دیگر) داشته باشد در پالایش گزینشی رد خواهدشد. ◽️هر مقامی در هر جایی فوت مهسا امینی را قتل نامید، باید تحت تعقیب قرار گیرد معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران: تویی که همه دنیا را به آتش می‌کشی که یک خانمی در مقر نیروی انتظامی ما فوت کرده و هیچ سندی بر قتل او وجود ندارد و هیچ کسی نمی تواند بگوید این قتل است و هر مقامی در هر جایی این را قتل نامید، باید تحت تعقیب قرار گیرد. شما بیا و در دادگاه جواب بده موضعت در برابر بیش از ۱۳ هزار زنی که در غزه کشته شدند، چیست. ◽️گذرنامه در مرزها صادر نخواهد شد سردار رادان: دریافت گذرنامه‌های زیارتی از مبدأ باید صورت بگیرد زیرا در مرزها هیچ گذرنامه‌ای صادر نخواهد شد. زائران از هم اکنون اقدام به تهیه گذرنامه کنند و این کار را به روزهای آخر موکول نکنند.
✅ راهکارهای صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق بعضی هموطنان در ساعات اوج مصرف به دلیل گرمای شدید هوا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️یحیی سنوار مرد شماره یک حماس از امیرالمومنین علیه السلام میگوید: من این جمله از امام علی را خوب به خاطرم سپرده ام که گفت: دو روز در زندگی انسان هست، روزی که در آن مرگ سرنوشت تو نیست، و روزی که مرگ سرنوشت توست. من از روز اول نمیترسم چون مرگ سرنوشتم نیست پس کسی نمی تواند به من آسیبی برساند. از روز دوم هم نمیترسم چون اگر تقدیرم باشد نمی توانم از آن جلوگیری کنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ نوشیدنی‌هایی که برای طبع گرم و سرد مناسب هست ◽️ کسانی که طبعشون سرده ولی به دلیل گرمای شدید هوا، حرارت بدنشون بالا رفته و گرمازده شدن، بهتره برای کاهش حرارت بدن، موقتا از نوشیدنی های سمت راست که مخصوص افراد طبع گرم است، استفاده کنند.
⭕️ برخی منابع از تحویل گردان‌های پدافند S-400 موسوم به SA-21 و عملیاتی شدن آن در رزمایش‌های پدافندی اخیر، خبر می‌دهند؛ گفتنی‌ست این سامانه و رادارهای آن، توانایی کشف هواپیماهای استیلت {پنهان‌کار}، از جمله F-35 ،F-22 و B-2 را دارا هستند!