2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصور من وقتی سطلیا میگن شاه میاد با لشگرش:🗿😂
•دلبـ³¹³ـر•☫
یادداشت بشه ....
ما هم یادداشت می کنیم:
موقعآدمکُشیومسجدآتیشزدن،
اسمشونگاردِجاویدانه
موقعاعدامشدن،جوانانِپاک
وبیگناهِوطن...!
رفقا التماس دعای مخصوص داریم...
محتاج دعاهاتون:)...
خیلی برامون دعا کنید...
یاعلی مدد...