eitaa logo
دلنوشته های حکیمانه✍️
471 دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.4هزار ویدیو
228 فایل
از نظر ما علت سختی ها دور شدن ما از سبک زندگی درست و اصولی است تلاش داریم به مدد الهی در این مسیرگام برداریم 😍 ارتباط با مدیر @Hakim313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
╭❁━═━⊰✼❆🍃🌹🍃❆✼⊱━═━❁╮ ✨بسم الله الرحمن الرحیم ✨ 🌹شرح ( 8 ) 🔹 ویژگی های بهترین بندگان 🔰 مولا علی (علیه السلام) درباره آفت ها و موانع عمل صالح حکمت ۱۵۰ را در مقابل کسی که از ایشان موعظه خواسته بودند، اینگونه بیان کردند: «لَا تَكُنْ مِمَّنْ يَرْجُو الْآخِرَةَ بِغَيْرِ العَمَلٍ» ؛ " از کسانی نباش که بدون عمل صالح به آخرت امیدوارند و توبه را با آرزوهایِ دور و دراز به تأخیر می اندازند ، در دنیا مانند زاهدان سخن مى گويند، ولی در رفتار مانند دنیا پرستانند. اگر نعمت هابه آنها برسد سیر نمی شوند و در محرومیت قناعت ندارند. از آنچه به آنها رسیده شکرگزار نیستند و از آنچه مانده زیاده طلبند . ديگران را پرهيز مى دهند اما خودشان پروا ندارند. به فرمانبردارى امر مى كنند اما خود فرمان نمى برند ، فراوان نیکوکاران را دوست دارند ولی رفتارشان را ندارند. گناهکاران را دشمن می دانند ولی خود یکی از گناه کارانند و با گناهان فراوان مرگ را دوست نمی دارند. ولی در آنچه که مرگ را ناخوشایند می سازد پافشاری می کنند . اگر بیمار شوند پشیمان می شوند و اگر تندرست باشند، سرگرم خوشگذرانى اند. در سلامت فریب خورده و مغرور و درگرفتاری نا امید و مأیوس اند. اگر مصیبتی به آنها برسد، به زاری خدا را می خوانند، ولی اگر به گشايشی دست يابند مغرورانه از خدا روى بر مى گردانند. نفْسشان با نیروی گمان ناروا بر آنان چیره شده و باقدرتِ یقین بر نفس خود چیره نمی شوند . برای دیگران که گناهی کمتر از آنها دارند نگران می شوند و بیش از آنچه که عمل کرده اند خودشان امیدوارند . اگر بی نیاز شوند مست و مغرور می شوند و اگر تهی دست گردند، مأيوس و سست . چون کار کنند در آن کوتاهی ورزند و چون چیزی بخواهند زیاده روی نمایند. چون در برابر شهوت قرار گيرند گناه را بر گزيده، توبه را به تأخير می اندازند . چون رنجی به آنها برسد از راه ملت اسلام دوری گزينند . عبرت آموزى را طرح مى كنند، ولی خودشان عبرت نمى گيرند. در پند دادن مبالغه مى كنند ولی خودشان پند پذير نیستند . سخن بسیار می گویند ولی کردارِ خوبشان کم است. برای دنیای زودگذر تلاش و رقابت دارند ولی برای آخرت جاويدان آسان می گذرند . سود را زیان و زیان را سود می پندارند . از مرگ هراسناك اند، ولی فرصت را از دست می دهند . گناه ديگران را بزرگ مى شمارند ولی گناه بزرگ خود را كوچك مى پندارند. طاعت ديگران را كوچك می پندارند و طاعت خود را بزرگ. مردم را سرزنش مى كنند، ولی خود را نكوهش نكرده با خود رياكارانه بر خورد مى كنند. خوشگذرانى با سرمايه داران را بيشتر از ياد خدا با مستمندان دوست دارند. به نفع خود بر زيان ديگران حكم مى كنند، ولی هرگز به نفع ديگران بر زيان خود حكم نخواهند کرد . ديگران را هدايت ولی خود را گمراه مى كنند . ديگران از او اطاعت مى كنند، و او مخالفت مى ورزد. حقّ خودش را به تمام مى گيرد امّا حق ديگران را به كمال نمى رساند. از غیر خدا می ترسد ولی از پروردگار خویش نمی ترسد. " 🎙حجت الاسلام مهدوی ارفع ╰❁━═━⊰✼❆🍃🌹🍃❆✼⊱━═━❁╯
4_5852798264071424263.mp3
2.08M
🌹سلسله جلسات ✅ شرح نهج البلاغه با نهج البلاغه 📒 8⃣ ⭕️ ویژگی های بهترین بندگان 🎙حجت الاسلام
✅ روزه واجب شرعی هست ✅ که هم در قرآن کریم احکامش ذکر شده است و هم در روایات مکرر ✅ هیچ مسلمانی هم شکی در وجوب روزه ندارد ✅و هیچ اختلافی هم بین علما و مسلمین در مورد این مسأله نیست ❌ اما اگر 👈خوف ضرر👉 داشته باشیم نباید روزه بگیریم ❌ فقط و فقط ترس ضرر، باعث می شود حکم قطعی خدا و معصومین که هیچ اختلافی هم در آن نیست، از واجب تبدیل به حرام شود!!! حالا ⁉️واکسن زدن حکم قرآن هست؟ ⁉️چند صد روایت در وجوب واکسن داریم؟ 🧐 ⁉️هیچ اختلافی در مورد واکسن نیست؟ 🤔 ⁉️کسی فتوای به وجوب واکسن داده است؟ 🧐🤔 ⁉️ اگر مثل روزه و حجّ هم واجب شود آیا کسی که خوف ضرر دارد نیز باید واکسن بزند؟؟!! 👈 واکسن را اگر همه علمای اسلام هم واجب کنند ما نمیزنیم 👌 چون خوف ضرر که هیچ، قطع به ضرر داریم 👈 و تشخیص موضوع با مکلّف هست ❌زیارت اباعبدالله علیه السلام، روضه، حرم اهلبیت علیهم السلام، صله رحم و احکام دفن اموات، نماز جماعت و ... را تعطیل کردند به بهانه ترس از کرونا!! در حالیکه ترکیه و تایلند و فروشگاه ها و مترو و ... باز هست!! حرم و روضه اشکال شرعی دارد اما واکسنی که هنوز آزمایش بلند مدت نشده و مجوز مصرف اورژانسی گرفته ...هنوز عوارضش مشخص نشده، معلوم نیست برای کدام جهش کرونا هست، معلوم نیست چند دوز باید تزریق شود، معلوم نیست مواد داخلش چیست، جزء واجباتی می شود که مخالفین آن مخالف دین و ولایت و اسلام خواهند بود!!! واکسن را که یقین به ضررش داریم واجب می دانند... 😳😳 این است آخرالزمان...
32.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥♨️ حجت‌الاسلام پناهیان در شبکه افق: 🔴 امنیت و سلامت کشور را به WHO ندهید! 🔴 سازمان بهداشت جهانی دلسوز کشور ما نیست! 🔴 ما در دوران غیبت نمی‌توانیم چشم‌مان را ببندیم و بگوییم هرچه علما گفتند، خیر، باید چشم‌مان را باز کنیم و علما را انتخاب کنیم ... باید اینقدر از تفکر منطقی برخوردار باشیم که بفهمیم کدام عالم مورد اعتمادتر است. 👉 @Panahian_ir اندیشکده بین المللی طب اسلامی دانشگاه مجازی طب اسلامی | عضو شوید🔻 https://eitaa.com/joinchat/3241869397C786926af21
بسم الله الرحمن الرحیم 😊 خود و کودکان دلبندتان را از سرمای نگه دارید 🍂🍁 💚 امیر المؤمنین علی علیه السلام : "در آغاز سرما (فصل پاییز) خود را از سرما نگه دارید و در آخرش (فصل بهار) خود را به آن بسپارید ؛ 👈 زیرا سرما با تن ها همان مى کند که با شاخه هاى درخت 🌳: در آغاز مى سوزاند و در پایان، به برگ و بار مى نشاند .: پ.ن: فصل پاییز رسیده ... حتما خودتون رو از خنکای پاییزی بپوشانید 👌مخصوصا گردن وسرو پهلوهارو (کلیه ها) وپاهارو (کف پارو) گرم نگه دارید و از آشامیدن آب سرد و شستشو با آن خودداری کنید... علیهم‌السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
╭❁━═━⊰✼❆🍃🌹🍃❆✼⊱━═━❁╮ ✨بسم الله الرحمن الرحیم ✨ 🌹شرح ( 2 ) 🔹 راه شناخت مؤمن و منافق 2⃣ نکته دوم درمورد محبت امام علی (علیه السلام) و اهل بیت (سلام الله علیهم اجمعین)، برخی آثار تلخ و سخت دنیوی است که در بعضی شرایط برای محبّین اهل بیت (علیهم السلام) بار خواهد شد؛ 🔻حضرت در حکمت ۱۱۱ نهج البلاغه می فرمایند:  «لَوْ أَحَبَّنِي جَبَلٌ لَتَهَافَتَ» ؛ ( در قصه پُر غصّه برجام حکمیت، که صفینی که درحال پیروزی به نفع امیرالمؤمنین و مسلمین بود را به نفع معاویه تغییر داد)، " اگر کوهی مرا دوست می داشت، از غم و غصّهٔ من متلاشی می شد. " 🔻و در حکمت ۱۱۲ می فرمایند: « مَنْ أَحَبَّنَا أَهْلَ الْبَيْتِ فَلْيَسْتَعِدَّ لِلْفَقْرِ جِلْبَاباً » «هرکس ما اهل بیت را دوست دارد؛ برای تحمّل فقر، لباسی برای خود آماده کند.» 3⃣ نکته سوّم و آخر درباره حبّ علی (علیه السلام)، مسأله افراط و تفریط است؛ می دانید که علی (علیه السلام) در نهج البلاغه فرمود: «جاهل را نمی بینی مگر آنکه یا درحال افراط است یا درحال تفریط.» این افراط و تفریط درباره محبت مولا علی (علیه السلام) هم مایهٔ هلاکت است؛ 🔻 هم در خطبه ۱۲۷ بند دوم، هم در حکمت ۱۱۷، هم در حکمت ۴۶۹ با کمی تغییر عبارت، حضرت می فرمایند: «به زودی دو گروه به خاطر من هلاک می شوند، اوّلی محب افراطی است که به خاطر محبت ما از مرز حق خارج می شود.» 🔻نکته دیگری که باید در این حکمت بحث بشود، یک نکته کلیدی در مورد بغض علی (علیه السلام) است؛ مولا در خطبه ۱۰۹ فرمودند: « عَدُوُّنَا وَ مُبْغِضُنَا يَنْتَظِرُ السَّطْوَةَ» ؛ " کسی که دشمن ما باشد و بغض ما را داشته باشد، قطعاً منتظر عذاب سخت الهی است." 🎙حجت الاسلام مهدوی ارفع ╰❁━═━⊰✼❆🍃🌹🍃❆✼⊱━═━❁╯
AUD-20210920-WA0073.mp3
1.66M
🌹سلسله جلسات ✅ شرح نهج البلاغه با نهج البلاغه 📒 2⃣ ⭕️ راه شناخت مؤمن و منافق 🎙حجت الاسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
AUD-20210920-WA0070.mp3
2.95M
🌹سلسله جلسات ✅ شرح نهج البلاغه با نهج البلاغه 📒 1⃣ ⭕️ ارزش پشیمانى و زشتى غرور زدگى 🎙حجت الاسلام
╭❁━═━⊰✼❆🍃🌹🍃❆✼⊱━═━❁╮ ✨بسم الله الرحمن الرحیم ✨ 🌹شرح (1) 🔹 ارزش پشیمانی و زشتی غرورزدگی 💠 امیرالمؤمنین (علیه السلام) در حکمت ۴۶ نهج البلاغه می فرمایند: «سَيِّئَةٌ تَسُوءُكَ خَيْرٌ عِنْدَ اللَّهِ مِنْ حَسَنَةٍ تُعْجِبُكَ» 🔰 محور اصلی پیام این حکمت، عُجب و خودپسندی است. 🔻 دو نکته درباره این حکمت ضروری است: 1⃣ نکته اول اینکه بار اصلی مقصود و منظور امیرالمؤمنین (علیه السلام) فهماندن نهایت زشتی و پلیدی صفت عُجب و خودپسندی است. لذا به هیچ وجه در صدد تأیید معصیت نیستند که بعضی جاهلان گفتند ببین گناه را تأیید کرد، فرمود گناهی که تو را شرمنده کند بهتر از عبادتی است که تو را به عُجب وادارد ؛ اصلاً اینگونه نیست. کسی که کمی با ادبیات آشنایی داشته باشد، می فهمد که این یک نوع استعاره است که ببین گناه چقدر بد است ، از آن بدتر عبادتی است که عُجب بیاورد. بنابراین سنگینی مقصود در حکمت ۴۶ بر عُجب است‌. 2⃣ اما نکته دوم، شرح این حکمت با نهج البلاغه است. اولاً باید دانست که عُجب، چه مهالک و ضررها و زیان هایی دارد. 🔰 مولا علی (علیه السلام) عُجب و خودپسندی را بدترین ترس و تنهایی می دانند. 🔻 در حکمت ۳۸ می فرمایند: « إنَّ أَوْحَشَ الْوَحْشَةِ الْعُجْبُ » ؛ "وحشتناک ترین وحشت عُجب و خودپسندی است." 🔻 در حکمت ۱۱۳ هم می فرمایند: « لَا وَحْدَةَ أَوْحَشُ مِنَ الْعُجْبِ » ؛ " هیچ تنهایی وحشتناک تر از عُجب نیست. " 🔻در حکمت ۱۶۷ عُجب را مانع زیاد شدن و فزونی یافتن نعمت های خدا می دانند: « الْإِعْجَابُ يَمْنَعُ الِازْدِيَادَ » 🔻 و در نامه ۳۱ خطاب به فرزند عزیزشان می نویسند: «وَ اعْلَمْ أَنَّ الْإِعْجَابَ ضِدُّ الصَّوَابِ وَ آفَةُ الْأَلْبَابِ » "بدان همانا عُجب و خودپسندی برخلاف راه درست و آسیب رسان به قلب و عقل است." 🎙حجت الاسلام مهدوی ارفع ╰❁━═━⊰✼❆🍃🌹🍃❆✼⊱━═━❁╯
۴۵ ۲ مهر ۱۴۰۰ ! شاید خیلی ها در جهان نام قتلگاه صبرا و شتیلا را شنیده باشند، برایش خون گریه کرده و هرچه لعن و نفرین داشته را نثار رژیم حیوانی اسرائیل کرده اند. ۳۹ سال از کشتار فلسطینیان بیگناه ساکن در دو اردوگاه صبرا و شتیلا می‌گذرد. کشتاری که آمار شهدای آنرا تا سه هزار نفر هم ذکر کرده اند. اما همین چند ماه پیش هم در یک قتلگاه داشتیم با ۱۲۰۰ کشته بیگناه! برایشان نه اشکی ریختند و نه یادواره ای برگزار. عاملشانش نه تنها محکوم و مجازات نشدند بلکه صاحبان آن تفکر وابسته مسموم پساظریف، کماکان در صدر هستند و میلیون میلیون از بیت المال حقوق میگیرند و میلیارد میلیارد برای های مورد تایید مرکز عملیاتشان_سازمان بهداشت جهانی_می پردازند. طنز تلخ این است که اگر نخواهی کورکورانه و کبک وار چشم بر جنایت‌های مثلا علمی شان بگذاری متهم به ضد ولایت فقیه میشوی! آری از کشتار ۱۲۵۳ نفره ی کارآزمایی بالینی مشترک!! وزارت بهداشت با سازمان کشتار جهانی سخن می‌گوییم. نهادی که موسسان و حامیان مالی داعش تاسیسش کرده اند و حمایت مالی. هیچگاه دکتر ملک زاده و دوستانشان پاسخ ندادند که به چه حقی از ۱۱ هزار بیمار یا به عبارت بهتر موش آزمایشگاهی در سراسر جهان، باید ۳۵۰۰ نفرشان ایرانی باشند که بعد هم با افتخار اعلام کنند ۱۲۵۳ نفر در این کارآزمایی جان خود را از دست دادند و داروها هم بی‌فایده بود ولی در عوض شاگرد اول بهداشت جهانی شده ایم!! کاش یک هزارم این هزینه ها برای کارآزمایی بالینی با محوریت پروتکلهای فقهی مدیریت کرونا انجام شده بود @besalamen_amenin
دکتر سجادی۲.mp3
6.77M
صوت مفید و مهم پروفسور سجادی (استاد دو وزیر بهداشت فعلی و قبلی) درباره برخی عوارض واکسنها واکسنهای کرونا چه اندازه پیش گیری میکنند؟ واکسن‌های پرخطر چه عوارضی دارند؟ واکسنهای mrna (آسترازنکا، مدرنا، فایزر، جانسون اند جانسون، اسپوتنیک روسیه) منشاء بیماریهای خود ایمنی و پیدایش سویه های جدید است. پروفسور سجادی این موضوعات را بصورت قابل فهم عموم توضیح داده است. @drezamontazer
سرنوشت کشور به حضور ما بستگی دارد. مصادف با اربعین حسینی ساعت 10 صبح روز دوشنبه 5 مهرماه مردم آگاه #شهرری برای اعلام مخالفت خود با #واکسیناسیون_اجباری در میدان شهرری تجمع خواهند داشت. همه ما در برابر این تصمیم اشتباه وزارت بهداشت مسئولیتی خطیر به عهده داریم و باید با حضور پر شورمان ... در نهایت آرامش صدایمان را به گوش مسئولین برسانیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
╭❁━═━⊰✼❆🍃🌹🍃❆✼⊱━═━❁╮ ✨بسم الله الرحمن الرحیم ✨ 🌹شرح (1) 🔹 ارزش پشیمانی و زشتی غرورزدگی 💠 امیرالمؤمنین (علیه السلام) در حکمت ۴۶ نهج البلاغه می فرمایند: «سَيِّئَةٌ تَسُوءُكَ خَيْرٌ عِنْدَ اللَّهِ مِنْ حَسَنَةٍ تُعْجِبُكَ» 🔰 محور اصلی پیام این حکمت، عُجب و خودپسندی است. 🔻 دو نکته درباره این حکمت ضروری است: 1⃣ نکته اول اینکه بار اصلی مقصود و منظور امیرالمؤمنین (علیه السلام) فهماندن نهایت زشتی و پلیدی صفت عُجب و خودپسندی است. لذا به هیچ وجه در صدد تأیید معصیت نیستند که بعضی جاهلان گفتند ببین گناه را تأیید کرد، فرمود گناهی که تو را شرمنده کند بهتر از عبادتی است که تو را به عُجب وادارد ؛ اصلاً اینگونه نیست. کسی که کمی با ادبیات آشنایی داشته باشد، می فهمد که این یک نوع استعاره است که ببین گناه چقدر بد است ، از آن بدتر عبادتی است که عُجب بیاورد. بنابراین سنگینی مقصود در حکمت ۴۶ بر عُجب است‌. 2⃣ اما نکته دوم، شرح این حکمت با نهج البلاغه است. اولاً باید دانست که عُجب، چه مهالک و ضررها و زیان هایی دارد. 🔰 مولا علی (علیه السلام) عُجب و خودپسندی را بدترین ترس و تنهایی می دانند. 🔻 در حکمت ۳۸ می فرمایند: « إنَّ أَوْحَشَ الْوَحْشَةِ الْعُجْبُ » ؛ "وحشتناک ترین وحشت عُجب و خودپسندی است." 🔻 در حکمت ۱۱۳ هم می فرمایند: « لَا وَحْدَةَ أَوْحَشُ مِنَ الْعُجْبِ » ؛ " هیچ تنهایی وحشتناک تر از عُجب نیست. " 🔻در حکمت ۱۶۷ عُجب را مانع زیاد شدن و فزونی یافتن نعمت های خدا می دانند: « الْإِعْجَابُ يَمْنَعُ الِازْدِيَادَ » 🔻 و در نامه ۳۱ خطاب به فرزند عزیزشان می نویسند: «وَ اعْلَمْ أَنَّ الْإِعْجَابَ ضِدُّ الصَّوَابِ وَ آفَةُ الْأَلْبَابِ » "بدان همانا عُجب و خودپسندی برخلاف راه درست و آسیب رسان به قلب و عقل است." 🎙حجت الاسلام مهدوی ارفع ╰❁━═━⊰✼❆🍃🌹🍃❆✼⊱━═━❁╯
AUD-20210920-WA0070.mp3
2.95M
🌹سلسله جلسات ✅ شرح نهج البلاغه با نهج البلاغه 📒 1⃣ ⭕️ ارزش پشیمانى و زشتى غرور زدگى 🎙حجت الاسلام
AUD-20210925-WA0062.opus
774.6K
♨️ دکتر شکور امیدی ایمونولوژیست از دانشگاه تهران نسبت به 🔻 واکسن زدن دلیل بر سلامت و ایمنی فرد نمی‌شود و کرونا واکسن اختصاصی ندارد 🔻 این تصمیم خلق الساعه و پشت درهای بسته، واکسیناسیون اجباری را غیرقانونی، غیر منطقی و علمی می‌دانیم، مسئولان امر این تصمیم را اصلاح نمایند و بیش از این مردم را دچار مشکل نکنند نشرحداکثری 🌹 حوزه انقلابی
🔴 یکی از اساتید ریاضی دانشگاه تهران نقل می‌کرد: قرار بود به همراه جمع منتخبی از اساتید و نخبگان ریاضی برای شرکت در کنفرانسی بین المللی به یکی از کشورهای غربی بریم. وقتی سوار هواپیما شدم دیدم یه روحانی تو هواپیماست. به خودم گفتم بفرما؛ اینا سفر خارجی هم ما رو ول نمی‌کنن! رفتم پیشش نشستم بهش گفتم حاج آقا اشتباه سوار شدید مکه نمیره! گفت: می‌دانم. گفتم حاجی قراره ما بریم کنفرانس علمی شما اشتباهی نیاین! گفت: می‌دانم. دیدم کم نمیاره..... جدیدترین و پیچیده‌ترین مساله ریاضیمو که قرار بود تو کنفرانس مطرح کنم داخل برگه نوشتم دادم بهش، گفتم شما که داری میای کنفرانس بین المللی ریاضی اونم تو یه کشور خارجی حتما باید ریاضی بلد باشید. اگر ریاضی بلدید این سوال رو حل کنید، برگه رو بهش دادم و خوابیدم. از خواب که بیدار شدم دیدم داره یه چیزایی تو برگه می‌نویسه. گفتم حاجی عجله نکن اگه بعدا هم حلش کردی من دکتر فلانی هستم از دانشگاه تهران. جوابشو بیار اونجا بده؛ دوباره خوابیدم. بیدار که شدم دیگه نمی‌نوشت. گفتم چی شد؟ برگه رو بهم داد و گفت: سوالت چهار راه حل داشت؛ سه راه حل رو نوشتم و اون راهی هم که ننوشتم بلد بودی. شوکه شده بودم! ادامه داد: این هم مساله منه اگر تونستی حلش کنی من حسن زاده آملی هستم از قم......... بعدها فهمیدم که به ایشون لقب ذوالفنون را داند و ایشان در تمامی علوم صاحب نظر بود. تا جایی که دورانی که پا تو سن نذاشته بود در هفته روزی یکبار عده‌ای از پروفسورهای فرانسه و سایر کشورهای اروپایی برای کسب علم و ریاضی و نجوم خدمت ایشان می‌رسیدند! حالا نظر این عالم بزرگ درباره رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای مد ظله العالی: "گوش‌تان به دهان رهبر باشد. چون ایشان گوششان به دهان حجت‌بن‌الحسن(عج) است." این جملات وقتی بیش‌تر معنا پیدا می‌کنه که بدونیم صاحب تفسیر المیزان، علامه عارف آیت‌الله طباطبایی(ره) درباره شاگردش علامه حسن‌زاده فرموده‌اند: حسن‌زاده را کسی نشناخت جز امام زمان(عج). راهی که حسن‌زاده در پیش دارد، خاک آن توتیای چشم طباطبایی! بخوانيد فاتحه جهت شادى روح علامه حسن زاده آملى. . .