eitaa logo
دلنوشته‌ای از دلی تنگ برای شهدا
719 دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
2.2هزار ویدیو
42 فایل
در هر زمان از شبانه روز که دلتان تنگ شد دلنوشته خود را برای ما بفرستید @amz_15
مشاهده در ایتا
دانلود
*برگزیده شدن نام مسجدالاقصى توسط خداوند: همان طور که شهر بیت ‏المقدس در طول تاریخ نام‏هاى متعددى مثل یبوس، یورشالیم – اورشلیم، ایلیا، بیت همیقداش، بیت‏ المقدس، قدس و… داشته است، پرستشگاه، کهن و مهم آن نیز که اکنون نزد ما مسلمانان حرم شریف و مسجدالاقصى نامیده مى‏ شود، در طول تاریخ نام‏هایى مثل هیکل حضرت سلیمان و… داشته است. از آن جا که این پرستشگاه را حضرت داوود و حضرت سلیمان به فرمان خداوند بنیان نهادند تا موحدان در آن جا به عبادت خداوند بپردازند، مسلمانان نیز مثل همه‏ ى موحدان تاریخ به آن توجه داشتند. به همین دلیل، ابتدا به سوى آن نماز بر پا مى‏ کردند. نام (مسجدالاقصى) را نخستین بار خداوند بزرگ بر این مکان مقدس و پرستشگاه کهن تاریخ نهاد. خداوند تبارک و تعالى در آیه ‏ى اول سوره ‏ى اسراء که موضوع معراج حضرت رسول اکرم(ص)را مطرح کرده است، چنین مى‏ فرماید: سبحان الذى اسرى بعبده لیلاً من‏المسجد الحرام الى المسجد الاقصى الذى بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هوالسمیع البصیر. پاک و منزه است خدایى که در مبارک شبى بنده خود (حضرت محمد(ص) ) را از مسجد الحرام به مسجد الاقصایى که پیرامونش را )به حضور و قدوم خاصان( مبارک ساخت، سیر داد تا آیات خدا را به او بنمایاند. به درستى که خداوند شنوا و بیناست. *پیامبران در بیت‏ المقدس: اگر تاریخ پیامبران، مورد مطالعه و بررسى قرار گیرد تقدس شهر بیت‏ المقدس بیشتر روشن مى‏ شود. *حضرت ابراهیم (ع): هنگامى که حضرت ابراهیم(ع)در جریان مهاجرت خود، از مصر به فلسطین بازگشت به دستور خداوند در شهر قدس که در آن زمان یُبُوس نام داشت و به شهر صلح و آرامش (یورشالیم) مشهور شده بود، اقامت کرد. آن حضرت پس از مدتى، به دستور خداوند، قربانگاه و مکان مقدسى در این شهر به‏ وجود آورد و آن را بیت ‏الله نام نهاد. این مکان مقدس، بعدها به بیت‏ المقدس مشهور شد. در حقیقت، با ساخته شدن قربانگاه، نخستین قدم براى ایجاد تقدس در شهر بیت ‏المقدس برداشته شد و پیامبر بزرگ خدا به دستور خداوند، روح پاکى و تقدس را به این شهر دمید. *حضرت موسى (ع): پس از آن که حضرت ابراهیم(ع) در فلسطین درگذشت، فرزندان و نوادگان آن حضرت (حضرت یعقوب و فرزندانش( که رهبرى عبرانى‏ ها را عهده ‏دار بودند به مصر رفتند اما حضرت موسى(ع) که به تازگى ظهور کرده بود، تصمیم گرفت عبرانى‏ ها را به فلسطین بازگرداند. در آن زمان تبهکارى و سرکشیهاى قوم بنى ‏اسرائیل به اندازه ‏اى افزایش یافت که براى حضرت موسى(ع) غیرقابل تحمل شد.   خداوند نیز به سبب همین نافرمانى‏ هاى بنى ‏اسرائیل، آن‏ها را چهل سال در بیابان‏ها سرگردان کرد و اجازه نداد به فلسطین بازگردند. این وضع ادامه یافت تا آن‏که عمر حضرت موسى به پایان رسید. در شهر قدس بود که خداوند تبارک و تعالى با حضرت موسى(ع)تکلم کرد و به اعتبار این تکلم آن حضرت کلیم‏ الله محسوب مى‏شود. *حضرت داوود و حضرت سلیمان (ع): پس از آن‏که حضرت داوود به پیامبرى برگزیده شد مأموریت یافت بنى‏ اسرائیل را به راه راست هدایت کند. آن پیامبر خدا توانست تبهکارى و شرارت‏هاى بنى‏ اسرائیل را تا حدّ زیادى مهار کرده و با فتح بیت‏ المقدس و سایر مناطق فلسطین، تمدن جدیدى را بنیان‏گذارى کند. یکى از کارهایى که حضرت داوود (ع) در جریان بنیان‏ گذارى تمدن الهى انجام داد، ایجاد پرستشگاه و مکان مقدس (مسجد)در محل فعلى مسجدالاقصى است. به همین دلیل، از این پیامبر خدا نیز به عنوان یکى از بانیان شهر بیت‏ المقدس نام برده شده است. منبع:asemoni.com *بیتوته @dghjkb
*درباره‏ ى تعمیر شهر بیت ‏المقدس و ایجاد مسجد (پرستشگاه) توسط حضرت داوود، حکایت زیر هم نقل شده است: پس از آن‏که حضرت داوود(ع) بیت ‏المقدس را فتح کرد، درباره تجدید بناى شهر و ایجاد مسجد، از طرف خداوند وحى شد که به مکانى از این شهر (بیت‏ المقدس) که فرشته‏ اى با شمشیر برهنه ایستاده است، نگاه کند و مسجد را در آن جا بسازد. هنگامى که حضرت داوود(ع) نگاه کرد، یکى از فرشتگان خدا را بالاى سنگ مشاهده نمود. با مشاهده فرشته، حضرت داوود(ع) بدون درنگ به تجدید بناى شهر و بناى مسجد مشغول شد. گرچه حضرت داوود(ع) تعمیر شهر بیت‏ المقدس (قدس)و پرستشگاه بزرگ (مسجدالاقصى)آن جا را آغاز کرد ولى فرصت نیافت کار بزرگ خود را به ثمر برساند. هنگامى که آن حضرت متوجه شد مرگ به او نزدیک شده است به فرزندش سلیمان چنین گفت: اى سلیمان! خداوند به من فرمان داده بود که مسجد و خانه‏ اى برایش در این شهر (بیت‏ المقدس) بنا کنم. با این که مقدمات کار را آغاز کرده ‏ام، ولى گویا تقدیر خداوند این است که من از این جهان بروم و ادامه‏ ى کار را به تو بسپارم. اکنون به تو که بعد از من پیامبر و جانشین من خواهى شد، سفارش میکنم که در ساختن این مسجد شکوهمند لحظه‏ اى درنگ نکنى. پس از وفات حضرت داوود، پرستشگاهى که بعدها مسجدالاقصى نام گرفت، با شکوه فراوانى توسط حضرت سلیمان ساخته شد. شهر قدس نیز مقرّ سلطنت این پیامبر الهى شد. بنابر این حدود هشتاد سال حضرت داوود و حضرت سلیمان(ع) در این شهر حکومت تشکیل دادند. *حضرت عیسى(ع): یکى از وقایع مهمى که در دوره‏ ى تسلط رومیان در فلسطین اتفاق افتاد، تولد حضرت عیسى مسیح(ع) است. حضرت مسیح در روستاى بیت ‏لحم نزدیک قدس دیده به جهان گشود. با تولد حضرت مسیح(ع) فلسطین به‏ ویژه شهر بیت‏ المقدس دوران مهمى را آغاز کرد. در حالى که حضرت عیسى(ع) به پیامبرى برگزیده شده بود، از شهر ناصره به سوى بیت ‏المقدس حرکت کرد. در راه بیت‏ المقدس، از حضرت عیسى معجزه‏ هاى فراوانى به ظهور پیوست. برخى از معجزه‏ هاى آن حضرت در این سفر را چنین عنوان کرده‏ اند: شفا دادن بیمارى که هیچ امیدى به بهبودى او نبود؛ زنده کرده شخص مرده؛ شفا دادن کسانى که به بیمارى صرع و برص مبتلا بودند؛ غذا دادن به چهار هزار نفر با هفت قرص نان؛ راه رفتن روى آب؛ شفاى مردى که دستش خشک شده بود؛ شفا دادن به افراد فلج و جزامى و… حضرت عیسى (ع) پس از ورود به بیت ‏المقدس، بیدرنگ به پرستشگاه بزرگ شهر )مسجدالاقصى رفت و در آن جا به تبلیغ دین خدا و تعلیم مردم مشغول شد. او در پرستشگاه شهر، هر روز مردم را با تعالیم الهى آشنا مى‏ کرد و به آن‏ها اندرز مى‏ داد. بالاخره، باز ظهور حضرت عیسى)ع( و ورود ایشان به بیت‏ المقدس، بار دیگر روح خدایى به این شهر دمیده شد و فصل تازه‏ اى آغاز شد. در این شهر بود که حضرت عیسى (ع) از آن جا به اوج رفت. منبع:asemoni.com *بیتوته @dghjkb
*حضرت محمد (ع): بیت‏ المقدس جایى است که پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) از آن جا به معراج رفت و یکى از معجزات خود را در آن جا تحقق بخشید. این حادثه یکى از مهم‏ترین وقایع مسجدالاقصى و شهر بیت‏ المقدس در زمان رسول اکرم(ص) است. پیامبر گرامى اسلام در جریان معراج، ابتدا به آن سرزمین رفتند و سپس از آن جا به سیر در آسمان‏ها پرداختند. در همین زمان بود که رسول خدا در مسجدالاقصى براى پیامبران نماز برگزار کردند. *رسول اکرم (ص) واقعه‏ ى بر پا کردن نماز در مسجدالاقصى و بیت‏المقدس را چنین تعریف مى‏ کنند: در همان حال که با حضرت جبرئیل سیر مى‏ کردیم، ناگهان او مرا در جایى پایین آورد و گفت: (اى محمد! نماز بخوان) در همین هنگام بار دیگر جبرئیل به من گفت: (آیا مى‏دانى جایى که مى‏خواهى نماز بخوانى کجاست؟) پس از آن که به این پرسش پاسخ منفى دادم، جبرئیل گفت: (این جا، طور سینا است؛ همان جایى که خدا با پیامبرش حضرت موسى سخن گفت.) بار دیگر حرکت کردیم و به سیر خود ادامه دادیم. خدا مى‏داند که چه اندازه حرکت کرده بودیم که جبرئیل بار دیگر مرا پایین آورد و گفت: (این جا نیز نماز بگزار.) پس از آن که نماز خواندم، جبرئیل به من گفت: (اى محمد! مى‏دانى کجا نماز مى‏خوانى؟«پاسخ دادم: »نه؛ نمى‏دانم) جبرئیل گفت: »این جا بیت‏لحم است. بیت‏لحم محلى از بیت‏المقدس است که عیسى بن مریم در آن جا متولد شده است.)  از بیت ‏لحم به سوى بیت ‏المقدس به راه افتادیم در آن جا بُراق را به حلقه ‏اى که قبلاً انبیا مرکب خود را به آن مى ‏بستند، بستم و در حالى که جبرئیل همراهم بود، وارد مسجدالاقصى شدم. در مسجدالاقصى حضرت ابراهیم، حضرت موسى و حضرت عیسى در میان عده‏ى زیادى از پیامبران که خدا مى‏ داند، چه اندازه بودند، حضور داشتند. همه این پیامبران به خاطر من در آن جا اجتماع کرده، آماده برگزارى نماز بودند. یقین داشتم که جبرئیل جلوتر از همه خواهد ایستاد و نماز به امامت او برگزار خواهد شد؛ ولى بعد از آن که صف نماز مرتب شد، جبرئیل بازوى مرا گرفت و به جلو برد تا براى آن جمع نماز برگزار کنم… در احادیث و روایت‏ها نقل شده است: در ماجراى معراج، علاوه بر آن که موضوع برگزارى نماز پیش آمد، جبرئیل به رسول خدا گزارش‏هایى در مورد اماکن مقدس بیت‏ المقدس ارائه داد و ضمن نشان دادن محراب انبیا، سایر ویژگى‏ هاى این شهر و پرستشگاه آن را برشمرد. پس از آن که حضرت رسول اکرم(ص) از معراج بازگشت، این واقعه مهم را براى مردم مکه بازگو کرد و در مورد بیت‏ المقدس و مسجدالاقصى فرمود: شب گذشته خداوند بزرگ مرا به بیت ‏المقدس برد و آثار انبیا و سکونت‏گاه آنان را به من نشان داد و… پس از معراج حضرت رسول اکرم(ص) به مسجدالاقصى، توجه مسلمانان به بیت ‏المقدس و پرستشگاه آن (مسجدالاقصى) بیش از گذشته شد. در آخرین روزهاى حیات مبارک پیامبر گرامى اسلام(ص) که آن حضرت نمى‏ توانست شاهد باشد که شهر قدس و اماکن و جایگاه‏هاى مقدس آن که میراث انبیاى بزرگ خدا و موحدان مخلص تاریخ است، در دست ستمگران و فرمانروایان فاسد باقى مانده و آن‏ها در این شهر فساد کنند تصمیم گرفت به یکى از آرزوهاى خویش جامه‏ى عمل بپوشاند و با اعزام سپاه به شام و فلسطین، این مناطق، به‏ ویژه شهر بیت‏المقدس را آزاد کند. در پى این تصمیم، فرمان بسیج و تشکیل سپاه صادر شد و جوان هیجده ساله‏اى به نام اسامة بن زید بن حارثه، به فرماندهى این سپاه بزرگ انتخاب شد. وى بعد از این فرمان آماده حرکت شد. اما هنوز سپاه او حرکت نکرده بود که پیکى از مدینه به قرارگاه رسید و این خبر را آورد که رسول خدا در حال بسیار سختى است و ممکن است از دنیا برود. بدین ترتیب، رسول خدا در حالى رحلت کردند که آخرین فرمان بسیج ایشان در مورد حرکت به سوى شام و فلسطین و نجات بیت ‏المقدس، عملى نشد. منبع:asemoni.com *بیتوته @dghjkb
*قرآن مجید: کتاب‏هاى آسمانى از قبیل تورات و قرآن کریم نیز بر روى تقدس این سرزمین تأکید داشته و به ابعادى از آن اشاره کرده‏ اند. در قرآن مجید آیات متعددى راجع به فلسطین آمده است، که بیشتر درباره ‏ى قوم بنى ‏اسراییل در این سرزمین است. در این آیات، عمدتاً به فساد این قوم در زمین و برترى‏ جویى ‏هاى یهودیان اشاره شده است. و مفسران نیز تفاسیر گوناگونى بر آن‏ها نوشته‏ اند، از جمله: (ما به بنى اسراییل در کتاب (تورات) اعلام کردیم که دو بار در زمین فساد خواهید کرد و برترى‏ جویى بزرگى خواهید نمود. هنگامى که نخستین وعده فرا رسد، مردانى پیکارجو بر شما مى ‏فرستیم تا سخت شما را در هم ‏کوبند و حتى براى تسلط بر شما خانه ‏ها را جست و جو کنند و این وعده البته قطعى است. سپس شما را بر آن‏ها چیره مى ‏کنیم و اموال و فرزندانتان را افزون خواهیم کرد، و افراد شما را بیشتر (از دشمن) قرار خواهیم داد. اگر نیکى کنید، به خودتان نیکى مى ‏کنید، و اگر بدى کنید، باز هم به خود مى‏ کنید. و هنگامى که وعده‏ى دوّم فرا رسد )آن چنان دشمن بر شما سخت خواهد گرفت( آثار غم و اندوه در چهره ‏هاى شما ظاهرمیشود، و )آن‏ها( داخل مسجد )اقصى( می‏شوند، همان‏گونه که بار اوّل وارد شدند، و البتّه آن چه در زیر سلطه خود می‏گیرند، در هم مى ‏کوبند.) در آیات فوق، از دو انحراف اجتماعى بنى‏ اسراییل، که منجر به فساد و برترى‏ جویى مى‏ شود، سخن به میان آمده است. به دنبال هر یک از این دو، خداوند مردانى نیرومند و پیکارجو بر آن‏ها مسلط مى‏ کند تا آنان را سخت مجازات کنند و به کیفر اعمالشان برسانند. همچنین، بیانگر این است که تاریخ بنی ‏اسراییل در فلسطین فراز و نشیب بسیار دارد. منبع:asemoni.com *بیتوته @dghjkb
🌺 آخرین شب جمعه ماه مبارک رمضان یاد کنیم یاران آسمان را... شادی روح شهدای گمنام🌺 شهدای روحانیت🌺 شهدای انقلاب🌺 شهدای دفاع مقدس🌺 شهدای محراب🌺 شهدای امر به معروف🌺 شهدای هسته ای🌺 شهدای مدافع حرم🌺 شهدای مدافع امنیت🌺 شهدای مدافع سلامت🌺 و همه شهدا 🌺🌺 🌺 اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم 🌺 🌺 اللهم عجل لولیک الفرج 🌺 @dghjkb
3728669_764.mp3
3.59M
القُدسُ رايتُنا ...الوَحْدَةُ تَرْفَعُها  قدس پرچم ماست که وحدت آن را بر خواهد افراشت @dghjkb
🌟 .... داستانت به فصل رفاقت که رسید؛ دیگر ماجرا عوض می‌شود! ✦خدا... رفیق بازِ عجیبی ست... @dghjkb
سحر بیست‌وچهارم_ یا رفیق.mp3
9.31M
🌟 پرسه‌ای شاعرانه حوالیِ یک اسم از أسماء جوشن کبیر .... سحر بیست و چهارم ؛ اسم شریف ¤ واحد منتظران منجی "عج" ـ با صدای "سامان کجوری" ـ آهنگسازی "یحییٰ عباسی " ـ تنظیم " امید اردلان " ـ و به قلم "سپیده پوررجب" instagram.com/tv/COiv5oihinX @dghjkb
🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴 🍃پیامبر اکرم (صلوات الله علیه و آله و سلم) بر مردی وارد شدند، که از زندگی شکایت میکرد و آرزوی مرگ داشت، رسول خدا به او فرمودند: آرزوی مرگ نکن چرا که اگر آدم خوبی باشی در صورت زنده بودن بر خوبیهایت افزوده می‌شود. و اگر بدی کرده باشی فرصت جبران بدی ها و طلب رضایت از دیگران را پیدا می کنیم بنابراین آرزوی مرگ نکنید. زمانی برسد که ما محتاج گفتن یک لااله الاالله و محتاج گفتن یک استغفرالله می شویم. و دیگر به ما فرصت نمی دهند چرا خودمان آرزوی از دست رفتن فرصت را بکنیم?? صلی‌الله‌علیه‌وآله @dghjkb
🍃 متن: اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ فِيهِ مَا يُرْضِيكَ وَ أَعُوذُ بِكَ مِمَّا يُؤْذِيكَ‏ وَ أَسْأَلُكَ التَّوْفِيقَ فِيهِ لِأَنْ أُطِيعَكَ وَ لاَ أَعْصِيَكَ يَا جَوَادَ السَّائِلِين‏   🍃 ترجمه: اى خدا، در اين روز از تو درخواست می‏كنم آنچه را كه رضاى تو در اوست و به تو پناه می‏ برم از آنچه تو را ناپسند است، از تو توفيق میخواهم كه در اين روز همه را به فرمان تو باشم و هيچ نافرمانى نكنم، اى جود و عطا بخش سؤال كنندگان. @dghjkb
🔵محو اسرائیل: «محو اسرائیل» یعنی مردم فلسطین که صاحبان واقعی آن سرزمینند -چه مسلمانشان، ‌چه مسیحی‌شان، چه یهودی‌شان- خود صاحبان اصلی دولت خودشان را انتخاب بکنند؛ بیگانه‌ها و اراذل و اوباشی مثل نتانیاهو و مانند اینها را که واقعاً اراذلند، از بین خودشان بیرون کنند. ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ (پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی) @dghjkb
🔷بر همه مسلمانان لازم است در برابر رژیم غاصب صهیونیستی متحد باشند و با حفظ روحیه مقاومت در برابر این رژیم اشغالگرد بایستند و تحقق این مهم زمینه آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین را نوید می دهد. امام(ره) فرمودند: رژیم اشغالگر قدس باید از صفحه روزگار محو شود و انشالله قدس و فلسطین به آغوش امت اسلام باز خواهند گشت. شهدای دوران دفاع مقدس به تاسی از امام امت همواره در وصیت نامه های خود تاکید به مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزادی قدس داشته اند که به مرور بخشی از این وصیت نامه ها می پردازیم: بر شماست ای امت شهید پرور که در هر منطقه ای هستید وحدت کلمه را حفظ کنید که با این وحدت و هماهنگی پیروزی و آزادی قدس هم بدست ما خواهد امد و هیچ وقت از این ایه شریفه قران غافل نشوید که خداوند می فرماید و اعتصمو بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا (شهید «احمد اسماعیل زاده») ای امت قهرمان جوانانتان را راهی جبهه ها کنید که کربلا در انتظار است که قدس در انتظار است که مسلمین در بند کفار و جنایتکاران جهانی در انتظار هستند، کمک کنید چه نقدی و چه غیرنقدی که ذره ذره کمک شما مشت محکمی بر  استکبای جهانی خواهد بود. (شهید «محسن باقریان») ما تا آخرین قطره خونی که در بدن داریم با آخرین سلاحی که در دست داریم یعنی سلاح ایمان راه شهیدان گلگلون کفن را ادامه می دهیم و با صدامیان کثیف می جنگیم و امریکا را شکست می دهم و راه کربلا را تا قدس باز می کنیم و ما برای نماز می جنگیم. (شهید «جمعه جزینی زاده») *بنیاد شهید و امور ایثارگران، نوید شاهد @dghjkb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 💥ـ رابطه‌ی قدس با ظهور 💥ـ نقش ایرانیان در آزادسازی قدس 💥ـ آغاز حکومت حضرت بقیه‌الله"عج"، بعد از رهایی قدس ! 📥 لینک پخش و دانلود با کیفیت‌های مختلف👇 🔸 aparat.com/v/jIzpl 🔹 youtu.be/R8ZMGmIU44o @dghjkb
🌷باید همه عضو سپاه قدس باشیم 🇮🇷 🍃 برای ، روز اعجاز حضرت روح‌الله روحی‌فداه وقت است تا طوفان شویم ای هم‌قطاران باید به‌پا خیزیم همچون سربداران طوفان شویم و بر سر دشمن بتازیم چون سیل بر بنیاد اهریمن بتازیم شد روز قدس و کار ممتاز خمینی روزی که شد زنده به اعجاز خمینی روزی که شد کابوس صهیون، مرد میدان روزی که زد تکبیر آن پیر جماران همچون خلیل آهنگ بت‌ها کرد آن پیر نام خدا را باز احیا کرد آن پیر فرمود عزم محو اسرائیل داریم وحدت اگر در کار باشد بی‌شماریم بر قطره‌های خفته چون موسی عصا زد دریای غیرت بود او، ما را صدا زد باید فلسطین را رها کرد از اسارت باید که پایان گیرد این غوغا و غارت کشتار صبرا و شتیلا را به یاد آر غزه، یمن، جولان و قانا را به یاد آر تا کی به روی مکر و فتنه چشم بستن ننگ است روز قدس در خانه نشستن! ننگ است در خانه بمانیم ای مسلمان! ننگ است روز قدس ساکت باشد ایران! بستند با یک فتنه مسجدهای ما را بستند با صد خدعه راه کربلا را کم‌کم دوباره فتنه‌گرها پا گرفتند سنگربه‌سنگر شهر را از ما گرفتند بستند درهای حرم را خواب بودیم دشمن مسلّح بود و ما راحت غُنودیم تعطیل شد کم‌کم محرّم‌ها صفرها آزاد اما ماند انواع سفرها پا را عقب بگذاشتیم و باج دادیم ما خود به دشمن جرئت تاراج دادیم دشمن گرفت آسان حقیقت را به بازی ما دل‌خوشیم اما به دنیای مجازی ما دل‌خوشیم اینجا به هشتگ‌های رنگی دشمن گرفت آرایش رزمی و جنگی گرچه به ظاهر دست‌ها را مشت کردیم غافل نشستیم و به دشمن پشت کردیم دشمن به دستش باز بازوکا گرفته اینجا مسلمان در کفش کوکا گرفته هر جرعۀ کوکای ما تیری است بر قدس هر چشم بسته بند زنجیری است بر قدس کوکا و پپسی می‌خوریم اینجا چه راحت آنجا فلسطین می‌شود غرق جراحت دیگر نه وقت خواب و هنگام درنگ است بردار بیرق را برادر، وقت تنگ است چشم فلسطین مانده بر دست تو و من سجیل بردار و بزن بر قلب دشمن ما ترسی از احزاب و از خیبر نداریم دشمن اگر "مَرحَب" شود ما ذوالفقاریم بانگ جرس برخاست باید جان بگیریم از دست شیطان، خانۀ ایمان بگیریم باید دوباره پرچم اسلام برداشت باید مسلمان شد دوباره گام برداشت تکلیف ما جز طاعت از امر ولی نیست مولای ما جز حضرت سیدعلی نیست باید ز جا برخاست آهنگ سفر کرد چون حاج‌قاسم ترک جان و ترک سر کرد او مرد میدان بود و سرباز ولایت هرگز نکرد از سختی میدان شکایت او مثل نامردان بازی سیاسی خنده نزد بر عشوه‌های دیپلماسی او رفت و پرچم دست اسماعیل افتاد لرزه به جسم شوم اسرائیل افتاد خواهیم کرد آخر به یاد مرد میدان حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان باید همه پشت و پناه قدس باشیم باید همه عضو سپاه قدس باشیم افتاد یادم از حمید سبزواری این شاهکار نغز مانده یادگاری: "فرمان رسید این خانه از دشمن بگیرید تخت و نگین از دست اهریمن بگیرید یعنی کلیم آهنگ جان سامری کرد ای یاوران باید ولی را یاوری کرد گر صد حرامی صد خطر در پیش داریم حکم جلودار است سر در پیش داریم جانان من برخیز و بشنو بانگ چاووش آنک امام ما علم بگرفته بر دوش تکبیرزن، لبیک‌گو، بنشین به رهوار مقصد دیار قدس همپای جلودار" ، ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ، ۲۴ ماه رمضان ۱۴۴۲ 📌 پنج بیت پایانی از استاد رضوان‌الله‌علیه است. @dghjkb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🌸 حضرت امام خمینی روحی‌فداه: تا کى به‌جاى مقابله با دشمنان اسلام و براى از و و الهى غفلت نموده و با کارهاى سیاسى و برخوردهاى سازش‌کارانه با ابرقدرت‌ها وقت گذرانده و به اسرائیل مهلت جنایت‌هاى بى‌امان داده و شاهد قتل عام‌ها باید بود؟ (صحیفۀ نور، ج۱۵، ص۷۲). پ.ن: حضرت روح‌الله روحی‌فداه هم معتقد بود که نتیجۀ جنگ با استکبار و صهیونیسم بین‌الملل رو تعیین می‌کنه، نه دیپلماسی، به‌ویژه دیپلماسی سازش‌کارانه! ✍️ @dghjkb
** اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی - انتخابات می تواند عرصه ظهور و بروز وحدت، عقلانیت و شعور ملی باشد. اگر انتخابات به گونه ای باشد كه گروه های سیاسی در یك رقابت مثبت برای خدمتگزاری به مردم، سهم متناسب و لایق خود را به دست آورند، این انتخابات زمینه ساز نشاط و پیشرفت جامعه خواهد بود. (بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رؤسای سه قوه و دیگر مسئولان و كارگزاران كشور؛ 21 مهر 86) *خبرگزاری جمهوری اسلامی @dghjkb
🌟 ✦ قوام و دوامِ عالَم ؛ وابسته به قیامِ دائمیِ خداست ... - چشم که از زمین بردارد؛ همه چیز از هم میگُسَلند... و عالَم دوامش را از دست میدهد! @dghjkb
سحر بیست‌وپنجم _ یا قائم.mp3
8.23M
🌟 پرسه‌ای شاعرانه حوالیِ یک اسم از أسماء جوشن کبیر .... سحر بیست و پنجم ؛ اسم شریف [ با موزیک متن جدید ] ¤ واحد منتظران منجی "عج" ـ با صدای "سامان کجوری" ـ آهنگسازی "یحییٰ عباسی " ـ تنظیم " امید اردلان " ـ و به قلم "سپیده پوررجب" instagram.com/tv/COlUYl2Boxu @dghjkb