هدایت شده از «منِفیالحال»
هم ویو پائینه هم ممبر. دوتا کار میتونم انجام بدم تا ایندومورد بره بالا. یا اینکه چنل «روزمرگیهای من و آقای دستخر» رو ایجاد کنم و توش از خربزه خوردن آقایی عکس و فیلم بذارم و قربون صدقهش برم، یا اینکه بگم مذاکره خیانت است و این داستان به رهبر رشید تحمیل شده و رهبر مظلوم است و مسئولین خیانتکاراند و بلابلابلابلا.
حالا که اینستا وصل شده من دارم خونه های خراب شده و آدمای رفته رو میبینم چیزی که از ذهنم رفته بود ، هنوز بعضیا درگیر جنگن .
Diary
تقدیم به: https://eitaa.com/diary6 امیدوارم خوشت بیاد🎀
کاش اینشکلی بودمممم خیلی نازه😭✨