eitaa logo
«منِ‌فی‌الحال»
1.3هزار دنبال‌کننده
165 عکس
32 ویدیو
5 فایل
• - وجود مشدد، در تشدیدِ شدیدت. - محورِ گزافه‌گویی‌های نیمه‌وقت تقلید شما از متون و رسانه‌های کانال موجب نارضایتی بنده‌ست. • یقیناً کلهُ خیر / خیره ان‌شاءالله • ،، این‌جا در آن‌یکی نرم‌افزارِ میهنی: https://ble.ir/mane_felhalhttps://virasty.com/Im_Boka
مشاهده در ایتا
دانلود
هم ویو پائینه هم ممبر. دوتا کار می‌تونم انجام بدم تا این‌دومورد بره بالا. یا این‌که چنل «روزمرگی‌های من و آقای دست‌خر» رو ایجاد کنم و توش از خربزه خوردن آقایی عکس و فیلم بذارم و قربون صدقه‌ش برم، یا این‌که بگم مذاکره خیانت است و این داستان به رهبر رشید تحمیل شده و رهبر مظلوم است و مسئولین خیانتکاراند و بلابلابلابلا.
ما در ایران یک سرباز داریم و ۹۰ میلیون رهبر.
تلگرام‌را خدا آزاد کرد.
تولدت مبارک شوالیه؛
اهالی تلگرام، من هیچ رضایتی ندارم اگر ایتارو چک نمی‌کنید و قراره کوچ کنید بقیه‌ی اپ‌ها، این‌جا عضو بمونید. چون ویو بنده خراب میشه. بسیار خوش‌حال شدم در خدمتتون بودم، لطفاً اگر از سین‌کنندگان نیستید بیاید روبوسی و خداحافظی از این‌جا.🤍
پیام حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم.pdf
حجم: 135K
📖 متن کامل پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم | ۷ خرداد ۱۴۰۵ 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62984 📲 @rahbar_enghelab_ir
همه‌ی کانال‌ها دارن از پینترستشون شات می‌ذارن. اسکرین‌شاتاشونو که می‌بینم خیلی ذوق می‌کنم، فرض کنید برنامه‌ای هست که کلهم حس و حالی که میشه از یک آدم گرفت رو توی خودش گردآوری می‌کنه و بالا میاره. یعنی میشه شخصیت همه‌ی انسان‌هارو از روی شات‌های پینترستشون کامل فهمید. بامزه‌ست، نه؟
در «هشت‌م گروِ نهمه» ترین حالت ممکنم.
«منِ‌فی‌الحال»
دهقان، حواسم هست بستنی امشب منو فِر دادی.
812.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دهقان، هرچند بستنی‌های نداده‌ت تو ذهنم مونده، ولی تولدت مبارک رفیق. خیلی خاطرخواهتم.🧘🏻‍♀️
بنظرم آدم درگیری کاری نداشته باشه، تو درگیری ذهنی‌ش غرق میشه و ایناست که بده. یعنی شما هزینه‌ای که برای درگیری کاری‌ت پرداخت می‌کنی و سختی‌ای که در قبالش می‌کشی، خیلی کمتر از بدبختی‌هاییه که سرِ درگیری ذهنی می‌کشی.