eitaa logo
«منِ‌فی‌الحال»
1.3هزار دنبال‌کننده
165 عکس
32 ویدیو
5 فایل
• - وجود مشدد، در تشدیدِ شدیدت. - محورِ گزافه‌گویی‌های نیمه‌وقت تقلید شما از متون و رسانه‌های کانال موجب نارضایتی بنده‌ست. • یقیناً کلهُ خیر / خیره ان‌شاءالله • ،، این‌جا در آن‌یکی نرم‌افزارِ میهنی: https://ble.ir/mane_felhalhttps://virasty.com/Im_Boka
مشاهده در ایتا
دانلود
اهالی تلگرام، من هیچ رضایتی ندارم اگر ایتارو چک نمی‌کنید و قراره کوچ کنید بقیه‌ی اپ‌ها، این‌جا عضو بمونید. چون ویو بنده خراب میشه. بسیار خوش‌حال شدم در خدمتتون بودم، لطفاً اگر از سین‌کنندگان نیستید بیاید روبوسی و خداحافظی از این‌جا.🤍
پیام حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم.pdf
حجم: 135K
📖 متن کامل پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم | ۷ خرداد ۱۴۰۵ 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62984 📲 @rahbar_enghelab_ir
همه‌ی کانال‌ها دارن از پینترستشون شات می‌ذارن. اسکرین‌شاتاشونو که می‌بینم خیلی ذوق می‌کنم، فرض کنید برنامه‌ای هست که کلهم حس و حالی که میشه از یک آدم گرفت رو توی خودش گردآوری می‌کنه و بالا میاره. یعنی میشه شخصیت همه‌ی انسان‌هارو از روی شات‌های پینترستشون کامل فهمید. بامزه‌ست، نه؟
در «هشت‌م گروِ نهمه» ترین حالت ممکنم.
«منِ‌فی‌الحال»
دهقان، حواسم هست بستنی امشب منو فِر دادی.
812.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دهقان، هرچند بستنی‌های نداده‌ت تو ذهنم مونده، ولی تولدت مبارک رفیق. خیلی خاطرخواهتم.🧘🏻‍♀️
بنظرم آدم درگیری کاری نداشته باشه، تو درگیری ذهنی‌ش غرق میشه و ایناست که بده. یعنی شما هزینه‌ای که برای درگیری کاری‌ت پرداخت می‌کنی و سختی‌ای که در قبالش می‌کشی، خیلی کمتر از بدبختی‌هاییه که سرِ درگیری ذهنی می‌کشی.
زور مشکلات داره به من می‌چربه و سخت می‌کوبونتم به زمین. حقیقتاً این سال‌ها دهن من سرویس شده. ولی ان‌شاءالله که خیره. هربلایی کز تو آید، رحمتی‌ست.
عشق، پیش از آنکه «رهایی» باشد، «در بند شدن» است؛ اما نه بندی که دست‌وپای آدمی را ببندد، که زنجیری‌ست که روح را به مقصدی مشخص می‌دوزد. ما همگی در میانِ «گرگ و میشِ» تردیدها ایستاده‌ایم؛ گاهی لیلایِ خویشیم و گاه مجنونِ دیگری، و در این رفت‌وبرگشتِ مدام، تنها چیزی که اصالت دارد، همین «مبتلا شدن» است. درد، تا زمانی که در حصارِ «من» باقی بماند، رنج است. اما همین که به نامِ دیگری «ابتلا» یافت، به «دوا» بدل می‌شود. «خوب شدن» نه به معنای التیامِ زخم، که به معنای پذیرشِ این حقیقت است که: گاه برای رسیدن به تو، باید تمامیِ راه‌هایِ سلامت را به تیغِ عشق سپرد؛ چرا که هیچ رستگاری‌ای، بدونِ این ویرانیِ شیرین، به دست نیامده است. لذا «خوب شد، دردم دوا شد، خوب شد، دل به عشقت، به عشقت مبتلا شد؛ خوب شد.»
برید برنج خیس کنید، ما داریم کباب می‌شیم.
نمی‌فهمم، همه‌ی چنل‌های بالای ۱k ایتا میانگین ویوشون در حد ۴۰۰ هست. در حالی که توی همین دوسه‌ماه اخیر جذب بیشتر از ۵۰۰تا ممبر داشتن. داستان چیه؟ تعریف کنید ماهم بدونیم.