eitaa logo
دانلود
هدایت شده از «منِ‌فی‌الحال»
هم ویو پائینه هم ممبر. دوتا کار می‌تونم انجام بدم تا این‌دومورد بره بالا. یا این‌که چنل «روزمرگی‌های من و آقای دست‌خر» رو ایجاد کنم و توش از خربزه خوردن آقایی عکس و فیلم بذارم و قربون صدقه‌ش برم، یا این‌که بگم مذاکره خیانت است و این داستان به رهبر رشید تحمیل شده و رهبر مظلوم است و مسئولین خیانتکاراند و بلابلابلابلا.
هرکی وصل شد تلگرام منم سر بزنید لطفا✨ https://t.me/Diary606
به حدی استرس دارم که واقعا حالم داره بد میشه ، ازتون میخوام واسم دعا کنید((:
-
حالا که اینستا وصل شده من دارم خونه های خراب شده و آدمای رفته رو میبینم‌ چیزی که از ذهنم رفته بود ، هنوز بعضیا درگیر جنگن .
10. خرداد فقط همین یه عکسو گرفتم امشب ولی تا ابد یادم میمونه ، اصلا کل امروز انقدر همش اتفاقای جدید بود که محاله یادم بره✨
هدایت شده از ادبار
تقدیم به: https://eitaa.com/diary6 امیدوارم خوشت بیاد🎀
Diary
تقدیم به: https://eitaa.com/diary6 امیدوارم خوشت بیاد🎀
کاش اینشکلی بودمممم خیلی نازه😭✨
هدایت شده از , Paradox ,
پلی لیست باشگاه 🚮🚮🚮🚮
دلم برای اینجا تنگ شده