eitaa logo
دانلود
کاش حس میهن‌پرستانهٔ من هم مثل شما با شروع مجدد جنگ غلیان می‌کرد ولی متأسفانه من فقط بوی خون حس می‌کنم و غبار آوار می‌بینم. از نیروهای مسلح ایران حمایت می‌کنم ولی ابداً بابت شروع مجدد جنگ احساس شادمانی نمی‌کنم؛ هیچ هیجانی حس نمی‌کنم. کسی که تمام طول جنگ چهل روزه رو توی شهرهایی مثل تهران و اصفهان و هرمزگان بوده هیچ‌وقت نمی‌تونه اون حجم از اضطراب رو _که قطعا نیمی از تأثیراتش در آینده خودش رو نشون می‌ده_ فراموش کنه.
هدایت شده از 
کاش حس میهن‌پرستانهٔ من هم مثل شما با شروع مجدد جنگ غلیان می‌کرد ولی متأسفانه من فقط بوی خون حس می‌کنم و غبار آوار می‌بینم. از نیروهای مسلح ایران حمایت می‌کنم ولی ابداً بابت شروع مجدد جنگ احساس شادمانی نمی‌کنم؛ هیچ هیجانی حس نمی‌کنم. کسی که تمام طول جنگ چهل روزه رو توی شهرهایی مثل تهران و اصفهان و هرمزگان بوده هیچ‌وقت نمی‌تونه اون حجم از اضطراب رو _که قطعا نیمی از تأثیراتش در آینده خودش رو نشون می‌ده_ فراموش کنه.
"یقیناً کُلهُ خَیرِ"
یسری اتفاقای بد امروز افتاد که اگه نمی‌افتاد این لحظه های قشنگو تجربه نمی کردم . دهنم سرویس شد ولی ارزششو داشت^^
این مدت زیبا ترین عکسای عمرمو گرفتم ولی حتی یکیشم نمی تونم براتون بفرستم💘
خستم واقعا به اندازه آخر ترم خستم ‌‌.
حتی بیشتر
الان فهمیدم ساعت مچی خیلییییی دوست دارم