eitaa logo
دیدار 🍃
286 دنبال‌کننده
895 عکس
532 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
کاشک اشکام نمیومدن
خدایا سپردمشون دست خودت میدونم همیشه حواست بهم هست یاری کن رومو زمین ننداز :) یه نگاه به دلامون بنداز که همه گرفته‌ان، خودت شادمون کن..
برای باز نشدن مدارس صلوات :)))
ـــ
بالاخره بابا جنگ تموم شد یا نع😐🎀
تموم نمیشه تا نابودی
تمومش کنم بخدا سگ میشم همه رو میخورم
دیدار 🍃
نه
پس چی دارن میگن تو تلوزیون؟
دیدار 🍃
پس چی دارن میگن تو تلوزیون؟
میگه پیروزی رو تبریک میگم😐
دیگه بسه