eitaa logo
دیده بان انقلاب
625 دنبال‌کننده
13.6هزار عکس
4.5هزار ویدیو
177 فایل
آخرین تحلیل های جهان، ایران اسلامی و استان همدان را تقدیم می کنیم . نحن ابنا الدلیل ، مصون از خطا و اشتباه نیستیم . @rabiee_hr
مشاهده در ایتا
دانلود
📲 کلاهبردارها هر روز خلاق‌تر می‌شن 🔹کلی تبلیغ می‌شه که پیامک‌های قضایی فقط از سرشماره Adliran میاد. 🔹حالا طرف اول متن با کاراکترهای بولد نوشته Adliran و احتمال فریب خوردن کاربر رو بیشتر کرده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا نظرسنجی‌های پیامرسانها معتبر هستند؟ باید دید مردم پای صندوق رای به چه کسی اعتماد میکنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تشییع پیکر عالم ربانی آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی -نماینده پیشین مجلس خبرگان رهبری از استان همدان و به مدت ۱۴ سال، نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه شهر همدان بودند. #معلم_اخلاق #خرداد۱۴۰۳ 🌐مرکز #متنا سازمان فضای مجازی بسیج استان #همدان 🇮🇷 @MatnaHamedan 🇮🇷 @matnamedia
دادگاه کانادا سهل انگاری شرکت هواپیمایی اوکراین را مسئول سانحه سقوط در ایران دانست 🔺طی اطلاعات بررسی شده توسط تیم تشکیل شده توسط سه کشور کانادا اوکراین و ایران و شنود جعبه سیاه و گزارش های دادگاه داخلی ایران و صحبت های پرسنل پدافندی، مشخص شد هواپیما بر خلاف تایید دستگاه های امنیتی ایران و با فشار خلبان پرواز کرده و در طول پرواز از مسیر مشخص شده پروازی به دلیل نقص فنی به ادعای خلبان خارج شده است. 🔹در این زمان اپراتور پدافندی با هواپیما به عنوان پرنده ناشناس نزدیک شونده ارتباط گرفته و یک بار هم توسط مرکز پدافند خاتم الانبیا با هواپیما ارتباط برقرار شده که مشخص شد خلبان با توجه به اینکه پیامها را دریافت کرده اما پاسخی به آن ها نداده است. 🔹سپس اپراتور که به دلایل نامشخصی ارتباط خود را با مرکز پدافندی از دست داده بوده طبق قوانین بین المللی در زمان ۱۰ ثانیه از ۱۵ ثانیه مقرر اقدام به پرتاب دو فروند موشک پدافندی کرده است. 🔹 در این پرونده شرکت هواپیمایی اوکراینی به دلیل عدم بررسی فنی هواپیما و خرابی سیستم فرستنده هواپیما مقصر و محکوم شده است.
عسل ۴ ساله، پسر همدانی ۸ ساله، کودک دزفولی ۶ ساله و مردی ۴۱ ساله طی یکماه اخیر قربانی حمله سگ‌های ولگرد شدند. مجلس و قوه قضاییه هم که خدا رو شکر به کتفشون عرضه ندارین بسپارین به مردم تا کودکای مظلوم ایرانی جونشونو از دست ندن
شعار انتخاباتی هر کاندیدا چیست؟ پزشکیان: برای ایران پورمحمدی: دولت قرار؛ عدالت ثروت، قدرت جلیلی: یک جهان فرصت، یک ایران جهش؛ هر ایرانی یک نقش باشکوه زاکانی: دولت خدمت قاضی‌زاده: دولت مردم و خانواده قالیباف: خدمت و پیشرفت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴با ۵ هزار تومان رییس جمهور شوید...! خیلی از کانال‌های خبری با همین ترفندها بازدید و ری‌اکشن فیک میزنند و با استفاده رابطه و زیرمیزی با روابط عمومی‌ها قردادهای تبلیغاتی میلیاردی میبندن! الحمدالله که ما نه بازدید فیک میزنیم نه ری اکشن فیک!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤در ایام انتخابات مراقب خبرهای جعلی و فیک که از طریق ربات‌ها منتشر می‌شود باشید🤖 #انتخابات1403 #خبر_جعلی #حماسه_جمهور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قاضی‌زاده هاشمی در برنامه صف اول: نه اولویت، بلکه فوریت را اقتصاد می‌دانم 🔹 برای حل مسائل مزمن شده کشور با وعده‌های کوتاه مدت و اقدامات موقت نتیجه نخواهیم گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ جلیلی: با مطالعۀ شب امتحانی نمی‌شود در این بزنگاه تاریخی تصمیم درست گرفت 🔹در ۱۱ سال گذشته عمدۀ وقت من و همکارانم در دولت سایه بر شناخت مسائل کشور و راه‌حل آن‌ها متمرکز بوده است. 🔹من درهای دفترم را به روی صدها متخصص و دانشمند باز کردم و ده‌ها کارگروه تخصصی برای رصد مشکلات کشور تشکیل دادم.
برای تکمیل حماسه .....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قاضی‌زاده هاشمی: پروژه‌بگیرها، افشاگری درباره فساد را به فسادی جدید تبدیل کرده‌اند
هواپیمای اوکراینی و محکوم شدن شرکت آن
هر روز یک صفحه قرآن بخوانیم امروز؛ صفحه شصت و هفت قرآن کریم سوره مبارکه آل عمران توصیه مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند.
⭕️ خبر «سهل انگاری خلبان و تیم پرواز هواپیمای اوکراینی» درست بود؟ 🔻 دیروز خبری در رسانه های ایرانی منتشر شد که نشان می داد دادگاهی در کانادا شرکت هواپیمایی اوکراینی حامل مسافران کانادایی را که در سال 1398 در ایران سقوط کرد به دلیل سهل انگاری در رعایت وضعیت‌سنجی ایمن بودن پرواز، مقصر شناخته و این شرکت را محکوم به پرداخت غرامت خانواده های کشته شدگان کرده است. 🔻 بررسی های دیده بان انقلاب نشان می دهد که این خبر صحیح است و برخی خبرگزاری های رسمی بین المللی به شرح ذیل این خبر را منتشر کرده اند: https://www.insauga.com/families-of-victims-involved-in-airline-tragedy-win-in-legal-battle-in-ontario-courts https://www.newswire.ca/news-releases/ontario-court-rules-in-favour-of-families-in-airline-tragedy-817218162.html 🔻 در متن این اخبار آمده است: - خطوط هوایی بین المللی اوکراین از نظر قانونی مسئول پرداخت غرامت کامل به خانواده هایی است که عزیزان خود را در این حادثه از دست داده اند. - دادگاه انتاریو خطوط هوایی بین المللی اوکراین (UIA) را به دلیل عدم ارزیابی صحیح خطرات انجام پرواز از تهران، مقصر دانست. - قاضی جاسمین اکبرعلی حکم داد که سهل‌انگاری UIA بر این اساس بود که چند ساعت قبل از پرواز ۷۵۲، ایران در پاسخ به ترور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ژنرال سلیمانی، موشک‌های بالستیک علیه نیروهای آمریکایی در عراق شلیک کرده بود و در حالت آماده‌باش برای یک حمله متقابل بود. - این حکم پس از یک محاکمه ۱۸ روزه در تورنتو صادر شد که در ژانویه ۲۰۲۴ به پایان رسید.
📣 چهل اندیشکده در طراحی سوالات مناظرات انتخاباتی مشارکت کردند 🔹 طرح «اندیشکده‌ها و انتخابات ۱۴۰۳» با مشارکت ۴۰ اندیشکده و احصای ۴۳۷ سوال به پایان رسید. 🔹 اندیشکده‌ها، مراکز سیاست‌پژوهی و مشاوره سیاستی در مشارکتی جمعی، در ۱۰ محور به اولویت‌بندی مسائل کشور پرداختند. این طرح با تعداد سوالات زیر به اتمام رسید: ➖ اقتصاد ۹۰ ➖ صنعت و تجارت ۵۶ ➖ توسعه ۷۶ ➖ سلامت ۱۶ ➖ انرژی ۴۰ ➖ مسائل اجتماعی ۳۸ ➖ آموزش و پرورش ۲۷ ➖ فرهنگ و رسانه ۴۶ ➖ کشاورزی و محیط‌زیست ۴۶ ➖ امنیت و سیاست خارجی ۸ 🔹 طرح «اندیشکده‌ها و انتخابات ۱۴۰۳»، بهار سال جاری به مناسبت برگزاری انتخابات نابهنگام ریاست‌جمهوری، به همت خانه اندیشه‌‌ورزان با همکاری زیست‌بوم اندیشه‌ورزی کشور برگزار شد. این طرح به سفارش معاونت سیاسی، معاونت پژوهش و مرکز طرح، برنامه و بودجه صداوسیمای جمهوری اسلامی توسط واحد رصدوارزیابی خانه اندیشه‌ورزان انجام شده است.
✅ اینترنت هدیه ٢۰ گیگابایت ٣۰ روزه همراه اول 🔸 با توجه به‌ اعلام سازمان تنظیم مقررات رادیویی، بسته اینترنت رایگان ۲۰ گیگابایت یک ماهه ویژه پیام‌رسان‌های منتخب داخلی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری برای خطوط دائمی و اعتباری با کد ستاره صد ستاره شش هفت سه مربع فعال می شود. *۱۰۰*۶۷۳# ▫️ پیام‌رسان‌ها: ایتا، روبیکا، ویراستی، سروش، گپ، آی‌گپ، بله، تلوبیون