هدایت شده از احمد نوایی / سعیدیسم
3.26M
🚨#انتشار_حداکثری
ما مردم در این یک هفته چی باید کنیم؟چطور برای آقای جلیلی رای جمع کنیم؟
+استراتژی تبلیغاتی مون چیه؟☝️
🎙تحلیلگر: #احمد_نوایی
کانال سرباز جنگ رسانه#احمد_نوایی👇
➺@ahmad_navaei [عضویت]
هدایت شده از جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی
859.9K
⚠️ هشدار بسیار بسیار مهم استاد #مومن_نسب در مورد پیامهای مشکوکی که به سرعت دارد در صفحات، کانالها، گروههای هوادار دکتر #جلیلی دستبهدست میشود.
👂بشنوید و تا میتوانید منتشر کنید…
#⃣ #نه_به_دولت_سوم_روحانی
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
هدایت شده از روشنگری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماشاءالله به جوونای نخبه و پرتلاش ایرانی 👊 🇮🇷
https://eitaa.com/ali_nategh110
هدایت شده از روشنگری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماشاءالله لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم
https://eitaa.com/ali_nategh110
هدایت شده از صفرمرزی
ما ۹ میلیون رای داشتیم
هرنفر فقط یک نفر رو راضی کنه میشه ۱۸ میلیون #جلیلی
هرنفر فقط یک نفر طرفدار پزشکیان را پشیمان کنه میشه ۹ میلیون نفر پشیمان
به همین سادگی
برای #انتخابات جهاد کنیم
#یاعلی
#جلیلی
#سرطان_اصلاحات
#تشنگان_قدرت
#دروغگو
#به_عقب_برنميگرديم
#انتخابات_1403
#جهادتبيين
#صفرمرزی
🇮🇷 کانال خبری تحلیلی صفرمرزی
https://eitaa.com/joinchat/309329995Cb940a36589
هدایت شده از تبیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #موشن_تبیان | با کسی که لکنت داره اینطوری ارتباط بگیر!
🔸لکنت زبان یه نوع اختلاله که در جریان طبیعی گفتار به وجود میاد، این افراد تو گفتن کلمات یا صداهای خاصی گیر میکنن و عموما تو برقراری ارتباط با مشکل و استرس روبهرو میشن. برای همین مهمه که بدونیم چطوری باهاشون مکالمه کنیم و ارتباط بگیریم
@TebyanOnline
هدایت شده از کوشک نشین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅نکته مهم زمانی که فردی در استفاده از عابر بانک از شما کمک می خواد🎗
✨کوشک نشین ✨
eitaa.com/kushk_neshin
9.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 درود بر حاج مهدی رسولی
چیکار کرددد👏👏👏
واقعا ملت عجیبی داریم...😵💫
۸ سال به طور کامل تو دوره حسن روحانی سرویس شدیم،
مرغ منجمد صفی با کارت ملی بود،
روغن ، رب گوجه ، پوشک بچه و... نایاب ،
تابستون هر روز برق قطع بود،
مسکن تعطیل شد،
روستاها به امان خدا شد،
حتی آب خوردن رو به برجام گره زد،
کشاورزان و مردم به دنبال آب ،
واکسن وارد نشد خیلی از مردم مردن، همه چیز رو به برجام و FATF گره زدن،
تورم هر روزه ی مواد خوراکی،
صبح بلند شد و گفت؛ «خودم صبح جمعه فهمیدم بنزین گرون شده» و باعث فتنه و مرگ چه جوونهایی شد،
همه کارخونه هارو تعطیل کرد
و.....
ولی بازم مردم زیادی به دولت سوم حسن کلیدساز( #پزشکیان ) و همون وضعیت قبلی رای دادن، واقعا چرا؟
مغزم داغ میشه بهش فکر میکنم😩
اینجاست که خدا رحمت کنه امیرکبیر رو که گفت یک کشور مردم دانا میخواد....👌
#انتخابات
فارغ از بحث جناحهای مختلف، وقتی به دیدگاه ها مینگریم چنین میبینیم که آقای پزشکیان طبق اظهارات خود و رئیس ستادش دنبال تفاهمه، دنبال آزادیه، دنبال مذاکره است ولی آقای جلیلی به دنبال استفاده از ظرفیتهای داخله... نتیجه مذاکره را در دولت آقای روحانی دیدیم و یک فرصت ۸ ساله کامل بهشون داده شد. حداقل بیاییم با حمایت خودمون از سعید جلیلی نتیجه بهرهبرداری از ظرفیت های داخل رو ببینیم. دولت مرحوم رئیسی هم که ناتمام ماند...
پ.ن: قاعدتا کسی که اندکی منطق داشته باشه و بخواد بیطرف نگاه کنه، به نتیجهای جز این بعیده برسه مگر اینکه بخواد مغرضانه تصمیم بگیره.
باید خاطرنشان کرد که با همین وعده آزادی در دولت یازدهم و دوازدهم، اینستاگرام و واتساپ فیلتر شد!
با همین وعده مذاکره، از همسایگان ایران غافل ماندیم و آن فجایع در سال ۹۴ در منا رخ داد و بهطورکلی رابطه با عربستان شکرآب بود! در همان دولت بود که شرکت های بزرگ و برندهای معتبر از جمله سامسونگ، الجی و... همگی از ایران رفتند و بهطورکلی اعتبار و وجهه جهانی ایران از بین رفت.
اینها چیزهایی بود که لمس کردیم.
اینها نتیجه آزادی بود،
اینها نتیجه تفاهم بود،
نتیجه فهمیدن زبانِ دنیا بود،
و قسعلیهذا...
امیرالمؤمنین (علیهالسّلام) در نامهای به رِفاعة که قاضی منصوب ایشان در اهواز بود، اینگونه هشدار میدهد: «این ریاست و مدیریّتى که در اختیار من و شماست، یک امانت است؛ «فَمَن جَعَلَها خِیانَة»؛ هرکس این را به خیانت تبدیل کند و به هوى و هوس آلوده نماید و در خدمت مطامع شخصى و وسیلهى اجراى مقاصد غیر الهى و غیر عادلانهى خود قرار دهد، «لَعَنَهُ اللهُ اِلى یَومِ القِیامَة»؛ تا روز قیامت لعنت خدا بر او خواهد بود.»
منبع روایت: دعائمالإسلام، ج.۲، ص.۵۳۱