eitaa logo
دکتر کبری خزعلی
127 دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
11.1هزار ویدیو
171 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبر فوری سراسری
. ♨️ قالیباف: شورای‌عالی امنیت ملی زمان ابلاغ قانون حجاب را تمدید کرد رئیس مجلس: 🔹همان مرجعی که ابلاغ قانون عفاف و حجاب را ۲۳ آذر تعیین کرده بود، زمان ابلاغ را تمدید کرد. 🔹در واقع من تاریخ ابلاغ را تعیین نکرده‌ام و حالا هم زمان ابلاغ را رعایت کرده‌ام. ✍.باورش سخته! دوستان مشترک به نقل از آقای نبویان اذعان داشتند که ایشون در جمعی گفته به آقای قالیباف تاکید کردم این مصوبه را ابلاغ نکنید 📌 بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا @fori_sarasari
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
17.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🎥 تذکر رسایی درباره عدم ابلاغ قانون عفاف و حجاب، پاسخ قالیباف و ابهامات بیشتری که با پاسخ وی ایجاد شد! حمید رسایی در تذکرش اعلام کرد: شایعه کرده‌اند شورایعالی امنیت ملی مانع ابلاغ است در حالی که کمیسیون فرهنگی سؤال کرده و از طرف شورایعالی اعلام کرده‌اند که شورا در این باره تصمیمی نگرفته! رئیس مجلس در پاسخ گفت: جنابعالی می‌گویید شایعه و شایعه هم شایعه است (یعنی اهمیتی ندارد) و تأکید کرد همان مرجعی که تاریخ ۲۳ آذر را برای ابلاغ به بنده اعلام کرده بود، آن را مجدداً تمدید کرده است. سؤال: مرجعی که آقای قالیباف از ذکر نامش خودداری کرد، کجاست؟ منتظر توضیحات بیشتر هستیم. 👈 کانال حمید رسایی: eitaa.com/rasaee
هدایت شده از خبر فوری سراسری
الان با این نوع پاسخ دادن شما مسئله حل شد آقای قالیباف؟؟!! شما تاریخ تعیین کردی و به مردم قول دادی و باید عمل کنی! چرا فکر میکنید شما مصلحت رو میشناسید و بقیه نمیفهمند؟ شما چه کاره هستید برادر که به تنهایی از ابلاغ به جهت اجرای قانون جلوگیری میکنید؟ مردم میپرسند وقتی رییس مجلس اینطور در ابلاغ قانون به دولت بهانه جویی میکنه و قصور داره و در واقع قانون شکنی میکنه چطور باید انتظار داشته باشیم بتونه در قبال قانون شکنی های دولت حساسیت به خرج بده و نظارت دقیق اعمال کنه! میفرمایید شایعه شایعه... چه شایعه ای خود شما اعلام کردید که شورای عالی امنیت ملی مانع ابلاغ شده! یا به شایعات درست پاسخ بدید و یا نامه شورای عالی امنیت رو در رسانه منتشر کنید. در غیر اینصورت مردم حق دارند فکر کنند حرف شما کذب هست و شما دروغ میگید! چطور برای دلار ۸۰ هزارتومنی نگران امنیت ملی نیستید اما برای ابلاغ لایحه نصف و نیمه حجاب و عفاف با کلی نقص، نگران امنیت ملی هستید. اگر این اسمش اعمال نظر شخصی نیست پس چیه؟ بفرمایید ما هم یاد بگیریم. واقعا چطور پاسخ خون شهدا را میدهید؟! 📌 بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا @fori_sarasari
هدایت شده از خبر فوری سراسری
. ♨️ افشاگری رسانه UR.S - Z روسیه : 🔹مریم میرزاخانی نابغه فیزیک ایران که قصد برگشتن به ایران داشت، و دعوت رهبر ایران مبنی بر برگشت خود را پذیرفت، آمریکایی ها او را ترور بیولوژیکی کردند. رسانه Izvestia روسیه : 🔹مریم میرزاخانی نابغه جوان ایرانی در ریاضیات و فیزیک به علت قصد برگشتن به ایران، توسط آمریکا ترور شده.. 📌 بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا @fori_sarasari
هدایت شده از خبر فوری سراسری
‌. ✍ بررسی مجدد fatf در مجلس قرارست چه چیز جدیدی برایمان روشن کند؟ موضوع و هدف این ماجرا از صفر تا صد سیاسی ست. اختلاف بر سر تعاریف و ذات مباحثی همچون تروریسم یا ارائه اطلاعات حساس امنیتی که غرب دیدگاه متفاوتی به آنها دارد، باعث میشود غرب براحتی و به هرشکلی ما را به بازی بگیرد. ولی خب باز fatf و باز برجام و باز ... آیا ما بازیچه دست تعدادی خاص هستیم که در دایره آزمون و شکست و کسب تجربه ما را میچرخانند؟! با چه رویی دوباره برگشتید سرخط جناب دولت؟! 📌 بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا @fori_sarasari
هدایت شده از خبر فوری سراسری
11.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ ماجرای شایعه پیشنهاد معاون اولی آقای جلیلی از طرف پزشکیان 🔹جلیلی: این مطلب را من امروز می‌شنوم و اگر کسی این را بیان کرده است نمی‌دانم بر چه اساسی گفته است. این مطلب صحت ندارد 📌 بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا @fori_sarasari
🔴خانم دکتر علم الهدیٰ: شهید رئیسی لحظه‌ای از تقوا دوری نکرد و شاید بهترین شکل تقوا را در اطاعت از رهبری فریاد کشید. همواره خود را سرباز رهبری می‌دانست، نه رقیب. خود را گزینه بدیل قدرت ندانست و تلاش کرد مدام پیروی از رهبری را به دیگران بیاموزد. ♦️سرکار خانم دکتر علم‌الهدی در دومین رویداد نشان مشهدالرضا (علیه‌السلام) که در سالن شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: آنچه انقلاب اسلامی شمرده شده و به بیان مقام معظم رهبری امروز مقاومت نامیده می‌شود، در کشاکش دو سیاست دینی و الحادی است. ♦️وی افزود: از زمان شهادت شیخ فضل‌الله نوری تا شهادت آیت‌الله رئیسی دو نوع مواجهه مردم با سیاست دینی قابل مشاهده بوده و این فاصله حدود ۱۲۰ ساله نشان بلوغ و رشد و تکامل سیاسی مردم است. در حماسه تشییع پیکر شهید رئیسی همه متوجه رشد و تکامل سیاسی مردم شدند. ♦️همسر شهید جمهور با بیان اینکه دال مرکزی سیاست، قدرت است، عنوان کرد: قدرت در سیاست دینی در خدمت حقیقت بوده، در حالی که در سیاست سکولار چه سنتی و چه مدرن در خدمت منفعت و همچنین در خدمت منافع گروهی، حزبی، نژادی و صنفی است. ♦️دکتر علم‌الهدی ادامه داد: سیاست‌گذاران غیر متدین و غیر متعهد در صدد کسب و حفظ قدرت هستند و جریان حاکمیت را در کشور‌های مختلف جهت استخدام مردم برای رسیدن به قدرت پیش می‌برند، اما سیاست دینی در خدمت حقیقت است که حقیقت چیزی به جز توحید نیست. اطاعت از رسول و خداوند برای هدایت مردم است. ♦️عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بیان کرد: در حال حاضر نظام سلطه وحشتناکی ایجاد شده که امروز شرایط را بر مردم جهان بسیار سخت کرده و تنها جریان اسلامی در مقابل آن مقاومت می‌کند. این جریان تنها جریان مقاومت در برابر نظام سلطه است که به استثمار انسان، زمین، طبیعت و حتی تاریخ و اجتماع می‌پردازد. ♦️وی اضافه کرد: تصور آنها این است که مردم توده نفهمی هستند که احتیاج به مراقبت‌های توده‌ای و حزبی دارند، اما انقلاب اسلامی بیش از ۱۲۰ سال است که رشد و تکامل پیدا کرده و مردم ایران نشان دادند نیاز به قیم، احزاب و گروه‌ها ندارند، اگر صبوری می‌کنند به خاطر ایمان به ولایت بوده، به همین دلیل تربیت سیاسی در بین مردم متدین مهم‌تر از بخش‌های دیگر سیاسی است. باید به نقش زنان در این حوزه نیز توجه کرد. ♦️همسر شهید جمهور با اشاره به اینکه تربیت سیاسی در جمهوری اسلامی از گهواره شروع می‌شود، توسط مادران و پدران رخ می‌دهد و فرزندان با ائمه آشنا می‌شوند، تصریح کرد: بالاترین قدرت در بین قدرت‌های اجتماعی و سیاسی، قدرت باور و اعتقاد است که در گهواره شکل می‌گیرد. ♦️علم‌الهدی گفت: شهید رئیسی یک نمونه بالا رفتن بوده، وی توانست به آنچه آرزوی جوانان است، به قدرت، ثروت و شهرت جهانی برسد، اما لحظه‌ای از تقواپیشگی دوری نکرد و شاید بهترین شکل تقوا را در اطاعت از رهبری فریاد کشید. همواره خود را سرباز رهبری می‌دانست، نه رقیب. خود را گزینه بدیل قدرت ندانست و تلاش کرد مدام پیروی از رهبری را به دیگران بیاموزد. ♦️عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: اگر امروز شهید رئیسی بود حتما دوست داشت روی این شعار پیروی از رهبری و ولایت تاکید شود. امیدوارم جوانان با سیره شخصی و سیاسی وی به عنوان یک الگوی کامل یاد بگیرند. گرچه این روز‌ها سختی‌های زیادی بر مردم ما و کشور‌های منطقه وارد می‌شود، اما مسیر شهید رئیسی همچنان بدون هیچ نوع گسست و شکستی با توانایی کامل به دست جوانان، زنان بزرگوار و مردان سختکوش ادامه خواهد یافت. 🇮🇷کانال‌های 🇵🇸 🌍 @ebratha_ir ایتا 🌍 @ebratha.org سروش
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 پنجشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۳، اول ماه رجب خواهد بود 🖼 گزارش استهلال ماه رجب المرجب ۱۴۴۶ ه‌.ق: khl.ink/f/58827
هدایت شده از صراط (تحلیل_سیاسی)
جهان آرا - دوشنبه 10 دی ماه 1403.mp3
36.68M
«جهان آرا» مرد میدان 🎙گفت‌وگو با: احمد احمدی صدر همرزم ◽️ دوشنبه ١٠ دی ۱۴۰۳ به کانال تخصصی تحلیل و تبیین مسائل سیاسی ایران و جهان بپیوندید 👇 @tahlilisiyasiseraat @seraat_tahlil_siyasi
هدایت شده از کانال حسین دارابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰سریال «دَمِ زندگی» روایت زندگی ۵ شهید حادثه تروریستی کرمان بزودی پخش از شبکه دو سیما 🔹این مینی سریال که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امین شجاعی تولید شده؛ در پنج قسمت به روایت زندگی پنج شهید و خانوادهٔ آن‌ها در حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه گلزار شهدای کرمان خواهد پرداخت. قسمت اول چهارشنبه ١٢ دی قسمت دوم پنجشنبه ١٣ دی قسمت سوم جمعه ١۴ دی قسمت چهارم پنجشنبه ۲۰ دی قسمت پنجم جمعه ۲۱ دی حدود ساعت ٢١:٣٠ شبکه دو 📌کاری از حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمان، فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان و شبکه دو سیما | عضوشوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
هدایت شده از کانال حسین دارابی
سال 2025 آغاز شد
🔻قایق کاغذیِ روشنفکریِ تمامیّت‌خواه: اخلاق به‌عنوان پلۀ اضطراری 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. گفتگوی آقای حاتم قادری با آقای بیژن عبدالکریمی، در لحظه‌ای که در انتظار شنیدن پاسخ‌ها و دفاع‌های ایشان بودیم، قطع شد؛ البته نه از سوی حاکمیّت، بلکه از سوی خودش. عبدالکریمی، به اقتضای گفتگویی که طرف مقابلش، یک روشنفکرِ متعلّق به جریان مخالف حاکمیّت بود، به نقد منطق و مبنای روشنفکران پرداخت و اشاراتی نیز به قادری داشت. قادری، شاید مَثَل اعلای همان روشنفکرانی بود که عبدالکریمی، چندین سال است که زبان انتقادی‌اش را به روی‌شان گشوده است، اما روشن است که مخاطبش، نوعی از شخصیّت روشنفکری در دوۀ پساانقلاب است و نه شخص قادری. عبدالکریمی، خودش به جریان روشنفکری تعلّق دارد اما روشنفکری، ماهیّتی به‌شدّت پیوستاری دارد. به‌هرحال، این بار مواجهه در درون جریان و جبهۀ روشنفکری بود و یک روشنفکر، روشنفکر دیگر را خطاب قرار داد تا نشان بدهد که در این پهنۀ معرفتی، دیگرانی نیز هستند که به گونه‌ای دیگر می‌اندیشند. عبدالکریمی، چاره را در تقابل‌های نفی‌مدار و تمامیّت‌خواهانه نمی‌بیند و می‌خواهد در میانۀ همۀ امکان‌ها و امتناع‌های عینی، مسیری بیابد که تلاطم و تکانه نیافریند و جامعه را از چاله به چاه نیفکند. او چون هویّتی مستقل و درون‌زاد دارد و حجّتش را در جایی بیرون از اندیشه‌اش جستجو نمی‌کند، می‌تواند به روشنفکریِ برانداز و بحران‌زاد و مطلق‌بین بتازد و واقعیّت‌ها و عینیّت‌هایی را پیش روی دیدگان این لایه از روشنفکری بنشاند که آشکارا، مبطل استدلال‌های تخیّلی آنهاست. نزاع او با اینان، واقعیّت‌بنیان و اینجایی است، نه سهم‌خواهانه و مصلحت‌اندیشانه. او به‌خوبی می‌داند که چهارچوب‌شکنی و ساختارستیزی، حاصلی جز غلتیدن به آشوب و اغتشاش و بحران و ویرانی ندارد و فردایی که روشنفکریِ جزمیّت‌زده و همیشه‌مخالف وعده می‌دهد، هرگز فرا نخواهید رسید. [دوم]. و اما قادری. او در دهۀ هفتاد و در همنوایی با جبهه و جریان اصلاحات، برخاست و نامش بر سر زبان‌ها افتاد، اما او حتی در آن زمان نیز آنچنان خویشتنِ معرفتی و غایاتِ روشنفکری‌اش را شاذ و شدید و بیرون‌زده تعریف کرد که هیچ‌گاه، جدّی انگاشته نشد. می‌شد به‌روشنی دریافت که نقدها و گفته‌ها و مواضع وی، کارکردی جز ساخته‌وپرداخته‌کردن یک هویّت تقابلیِ ساختارشکن ندارد و نمی‌تواند هیچ مسیر و معبری را بگشاید. بنابراین، فقط می‌توان او را خواند و شنید و بس. تفکّر وی، امکانی برای تحقّق ندارد؛ چون نسبتی با واقعیّت ندارد. او یک قایق کاغذی ساخته بود که به کار بازی ساده‌سازانۀ روشنفکری می‌آمد و نه یک طرح فاخر و عینی که بتواند واقعیّت را دگرگون کند. قادری نشان داد که با ریشه‌ها و بنیان‌ها، سرِ ستیز دارد و منطقش، بر نفی و تصادم و تضاد و اصطکاک استوار است و می‌خواهد همۀ داشته‌ها و اندوخته‌های تاریخی را بسوزاند. روشن است که چنین اندیشه‌ای، بی‌بدنه و بد اقبال می‌ماند و در عمق مهجوریّتِ نظری و اجتماعی، روزبه‌روز، بر غلظت و نفی‌پایه‌گی‌اش افزوده می‌شود، اما همچنان به آن اعتنا نمی‌شود. حادشدگی و غلیان انفجاری، همیشه مخاطب‌ساز نیست. بااین‌حال، او بر همین مدار اندیشید و به اکنون رسید. اکنونِ او، تکرار همان گذشتۀ ناپخته و بی‌حاصل است؛ او همان اندیشه‌های دهه‌های هفتادی خویش را تکرار می‌کند و می‌کوشد چهارچوب نظریِ منسوخ و معیوبش را برای ارائۀ توضیح معرفتی، مطرح کند. این اندیشه، نه در گذشته از کفایت تبیینی برخوردار بود و نه اکنون چنین بضاعتی دارد. [سوم]. پس از چالش‌گریِ عبدالکریمی، قادری دچار عصبیّت و برانگیختگی شد و عنان از کف داد، اما برای نهفتن و پوشاندن این حالت انفعالی، فرار به جلو کرد؛ او می‌خواست از موقعیّت انقباضی بگریزد و دستاویزی بهتر از اخلاقِ گفتگو نداشت. او نمی‌توانست از خودش دفاعِ استدلالی کند، پس باید عبدالکریمی را متهم به تندی و غلظت و بی‌اخلاقی می‌کرد تا هم بگریزد و هم آبرو و اعتبارش را حفظ کند. ادبیات عبدالکریمی، در سطح گفتگوهای رایج بود و حاجت به عذرخواهی نداشت، اما مسأله این بود که وی توانسته بود قادری را از غار تخیّلات روشنفکرانه‌اش بیرون بیاورد و تازیانۀ واقعیّت‌ها و امکان‌ها را بر تنِ طرح وی بنوازد. این نواختنِ بی‌پروا همان و گریختنِ ناموجّهِ قادری از معرکۀ گفتگو، همان. قادری از اخلاق به‌عنوان پلۀ اضطراری استفاده کرد، اما مخاطب می‌فهمد که او از آتشِ استدلال‌هایی گریخت که به جانِ قایق کاغذی‌اش افتاده بود. طرح قادری، نه‌فقط بیگانه با حقیقت و آرمان است، بلکه حتی با واقعیّت و امکان نیز سرِ ستیز دارد؛ این طرحِ غیرقابل‌دفاع، تنها در موقعیّتی می‌تواند بیان شود که یک‌سویه باشد یا در آن سو، طرحی نشسته باشد که همگون و مشابه باشد. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60