حروفِدَمکشیده!
کاش انسان میتونست برای روح خستهی خودش و اطرافیانش کاری کنه...
آقای اباعبدالله به داد برس...
به اینجاش فکر نکرده بودم که عزای عمومی تموم بشه، تو ماشین روبروی پرچم ایران همراه آهنگ بخونم :
آهای صدای گیتار
آهای قلب رو دیوار
اگ دست توی دستام نزاری خدانگهدار 😐
حروفِدَمکشیده!
__
مگر عشق همان بند نامرئی و مشترکی نیست که مارا بهم وصل میکند؟
بندی که مانند طناب، بافته شده از چیزهاییست که هردوی ما با آنها زندگی کرده ایم و دوستشان داریم؟
طنابی که امامرضا، ایرانِ امامرضا، چای، کتاب، ماه و خیلیچیزهای دیگر را در خود دارد...
حروفِدَمکشیده!
میان چای و ژلوفن ننگ بر آنکه شک کند 😒
حالا خدایا انقدم زود منو ژلوفن لازم نمیکردی..😐
شده آنقدر از همه گله داشته باشی که ندانی در کدام گوش پچپچهایت را فرو کنی و از او قول بگیری گلهگذاریهایت را فراموش کند؟
حروفِدَمکشیده!
شده آنقدر از همه گله داشته باشی که ندانی در کدام گوش پچپچهایت را فرو کنی و از او قول بگیری گلهگذا
فقط یه زن قابلیت اینو داره که اینهمه از همه ناراحت باشه و ذرهای از اون رو به کسی نشون نده😁
حروفِدَمکشیده!
فقط یه زن قابلیت اینو داره که اینهمه از همه ناراحت باشه و ذرهای از اون رو به کسی نشون نده😁
روز عجیبترین و پیچیدهترین موجود روی زمین مبارک😂