eitaa logo
خشکبار و زعفران دختر پیچ
9.6هزار دنبال‌کننده
479 عکس
251 ویدیو
1 فایل
☫بسم الله الرحمن الرحیم🇮🇷 @amirabadi_m :انتقاد و پیشنهاد سفارش و خرید محصولات: @Dokhtarpichh 09156658132 در کنار هم+حمایت از شما عزیزان +خدمت از ما =سود برای ما و شما 👌💯💫 کیفیت بالا + سودکم = فروش مداوم
مشاهده در ایتا
دانلود
🤲🏻😋😍
بهبود سلامتی کبد زرشک دارای ترکیبات فعال گیاهی مانند فلاوونوئیدها، آنتوسیانین‌ها و تانن‌ها است که به کاهش التهاب و افزایش تعداد سلول‌های سالم کبد کمک می‌کنند. همچنین مصرف زرشک می‌تواند به تنظیم فعالیت آنزیم‌های کبدی کمک کند که نقش مهمی در فرآیندهای متابولیکی کبدی دارند. به‌صورت‌کلی زرشک برای بهبود عملکرد کبد بسیار مفید است. کبد که سالم باشد کل بدن سالم خواهد بود. همچنین عمکلرد صحیح کبد، در داشتن پوستی شفاف تجلی خواهد کرد.
کاهش کلسترول خون یکی از مزایای زرشک برای کاهش چربی خون این است که این میوه حاوی فیبرغذایی بالایی هست که می‌تواند کلسترول بد را از بدن دفع نماید. همچنین زرشک شامل اسیدهای آلفا لینولنیک است که می‌تواند باعث کاهش سطح تری‌گلیسرید شود و به حفظ سلامتی قلب کمک کند. ضمناً مصرف زرشک می‌تواند به پاکسازی کبد کمک نماید که نتیجه‌ی آن در کاهش سطح کلسترول خون قابل مشاهده است. در ادامه بیشتر از خواص زرشک برای سلامت کبد خواهیم گفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلامت جنسی را بهبود می‌بخشد شواهد عنوان می‌کنند که پسته ممکن است باروری را افزایش دهد. هرچند به تحقیقات بیشتری در این زمینه نیاز است. مطالعات به این نتیجه رسیده‌اند که پسته می‌تواند به‌عنوان یک برانگیزاننده‌ی جنسی عمل کند. در یک مطالعه نشان داده شد خوردن روزانه‌ی پسته به مدت سه هفته منجر به افزایش میل جنسی در مردان شد. نشان داده شده که آرژنین، فیتواسترول‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در پسته برای سلامت جنسی مفید هستند. در واقع این یکی از خواص مهم پسته برای مردان است.
خداوند به مال و زندگیتون برکت بده🤲🏻 🧑‍💻لیست قیمت‌های روز در پیام سنجاق شده کانال☝✍🏻
عملکرد شناختی را بهبود می‌بخشد پسته مانند بیشتر انواع مغزها منبع خوبی از ویتامین E به شمار می‌رود. در مطالعه‌ی حیوانی انجام شده روی موش‌های صحرایی نشان داده شد ویتامین E خطر ابتلا به نوروپاتی محیطی را کاهش می‌دهد. این نوع مغز همچنین ممکن است عملکرد شناختی، یادگیری و حفظ اطلاعات را بهبود ببخشد و اسیدهای چرب ضروری در مغز را حفظ کند. پسته ممکن است در محافظت از عملکرد مغز در مقابل مشکلات بالقوه‌ی ناشی از داروهای ضدسرطان نقش داشته باشد.
زیبـــایی😍
انرژی‌بخشی زعفران می‌‌تواند متابولیسم بدن را از لحاظ وجود چربی و گلوگز بهبود بخشد. این ماده غذایی سوخت و ساز چربی‌های دریافتی از طریق غذا را کاهش می‌‌دهد و سوخت و ساز گلوگز را بهینه می‌‌کند. بدین ترتیب انرژی فرد افزایش یافته و حتی از ابتلای وی به دیابت جلوگیری می‌‌شود. در نتیجه توده‌ های چربی در بدن فرد تجمع نمی‌‌کند و وزن او کاهش می‌‌یابد.
ضد پیری پوست زرشک حاوی مقدار زیادی از آنتی‌اکسیدان و ویتامین است که می‌توانند در مقابل رادیکال‌های آزاد و مضر از پوست محافظت کنند و پیری پوست را به تأخیر بیاندازند. همچنین مصرف زرشک می‌تواند باعث روشن شدن و درخشان شدن پوست شود. با توجه به این توضیحات، می‌توان نتیجه گرفت که زرشک به‌طورکلی برای سلامت پوست مفید است. بنابراین، مصرف زرشک به‌عنوان یک روش طبیعی برای سلامتی و شفافیت پوست، اکیداً توصیه می‌شود.