هدایت شده از ارغــوان ( نسخه پژمرده)
محیا
( شرمنده . آهنگ خاصی نداره ولی خیلی بهت میومد :› )
هدایت شده از ܣܝ̇ߺܥوܝ̇ߺܘ 🏴
🔴🔴🔴 سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: اصرار مدیران آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری، بی عدالتی محض و یک خطای محاسباتی جدی است
👤عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:
🔹وقتی آموزشها در سال تحصیلی فعلی عمدتا مجازی و البته از کیفیت مناسب هم برخوردار نبوده است و از طرفی کشور در سایه جنگ قرار دارد؛ اصرار مدیران وزارتخانه آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات به صورت حضوری، بی عدالتی محض و یک خطای محاسباتی جدی است.
🔸اگر مدیران تعلیم و تربیت از این حرکت زیگزاگی در تصمیمگیری های بی فایده و سردگم کننده دست برندارند، وزیر محترم را برای پاسخگویی به کمیسیون و صحن خواهم کشاند.💢💢💢
دنیای من
اینو دیدم یاد یه چیزی افتادم
اخرای سال بود.(کلاس ششم بودم)
کتاب فارسی دیگه تموم شده بود.
ماهم سرش خیلی زجر کشیده بودیم .
اومدیم درسایی که رو مخمون رفته بود تو طی سال و از آزارمون لذت برده بود رو ریختیم وسط آتیشش زدیم.
بعد هم از کلاسا دیگه میومدن ببینن که چه خبره ماهم میگفتیم بد اموزی داره برین نگاه نکنین😂
ولی خیلی لذتتتتت بردیم و دلمون خنک شد😈
الان باید بگم که:
#بدآموزی
😂