هدایت شده از ارغــوان ( نسخه پژمرده)
محیا
( شرمنده . آهنگ خاصی نداره ولی خیلی بهت میومد :› )
هدایت شده از ܣܝ̇ߺܥوܝ̇ߺܘ 🏴
🔴🔴🔴 سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: اصرار مدیران آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری، بی عدالتی محض و یک خطای محاسباتی جدی است
👤عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:
🔹وقتی آموزشها در سال تحصیلی فعلی عمدتا مجازی و البته از کیفیت مناسب هم برخوردار نبوده است و از طرفی کشور در سایه جنگ قرار دارد؛ اصرار مدیران وزارتخانه آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات به صورت حضوری، بی عدالتی محض و یک خطای محاسباتی جدی است.
🔸اگر مدیران تعلیم و تربیت از این حرکت زیگزاگی در تصمیمگیری های بی فایده و سردگم کننده دست برندارند، وزیر محترم را برای پاسخگویی به کمیسیون و صحن خواهم کشاند.💢💢💢
دنیای من
اینو دیدم یاد یه چیزی افتادم
اخرای سال بود.(کلاس ششم بودم)
کتاب فارسی دیگه تموم شده بود.
ماهم سرش خیلی زجر کشیده بودیم .
اومدیم درسایی که رو مخمون رفته بود تو طی سال و از آزارمون لذت برده بود رو ریختیم وسط آتیشش زدیم.
بعد هم از کلاسا دیگه میومدن ببینن که چه خبره ماهم میگفتیم بد اموزی داره برین نگاه نکنین😂
ولی خیلی لذتتتتت بردیم و دلمون خنک شد😈
الان باید بگم که:
#بدآموزی
😂
دنیای من
اینو دیدم یاد یه چیزی افتادم اخرای سال بود.(کلاس ششم بودم) کتاب فارسی دیگه تموم شده بود. ماهم سرش خی
و درباره این،
مدیر شاکی هم شد 😁
هدایت شده از گذرگاهی در هاگوارتز؛📜
کاش هاگرید در خونمون رو میشکوند و بهم میگفت تو جادوگری 🪄
هدایت شده از گذرگاهی در هاگوارتز؛📜
اره من روانیم هری پاتر رو صد بارم که شده میبینم
اینم میخوام تعریف کنم
شیشم بودم.
دونفر از دوستام افتاده بودن دنبال هم و یکیشون برای اینکه اون دستش بهش نرسه در راهرو را بست(کلاس ما توی حیاط بود)
و اونی که توی راهرو بود نتونست سرعتش رو کنترل کنه و با زانو اومد تو شیشه😂😂 (پایین در شیشه بود)
و قسمت عحیبش اینجاست که شیشه شکست زانو اون هیچی نشد.
حالا عحیب تر از قسمت قبلی معاون داشت دعوامون میکرد مدیر داشت میخندید😂(تا اونموقع ندیده بودیم مدیر بخنده معاون عصبی بشه)
معاون برگشت به سمت اونی که درو بسته بود و گفت:
_اگه پاش میشکست یا شیشه میرفت تو پاش میخواستی چیکار کنی؟😡😡
_هیچی بهش میگفتم ببخشید(دوستم گفت😁😁)
اونجا ما از خنده مردیم.
و زیباییش اینجا بود که یه دایره وست شیشه بود و شکسته بود و پا طرف سالمه سالم بود.😁