eitaa logo
دنیای من
54 دنبال‌کننده
142 عکس
116 ویدیو
0 فایل
سلام رفیق! از بودنت در کنارم خوشحالم:) شروعمون: 1405/2/14
مشاهده در ایتا
دانلود
دنیای من
اینو دیدم یاد یه چیزی افتادم اخرای سال بود.(کلاس ششم بودم) کتاب فارسی دیگه تموم شده بود. ماهم سرش خیلی زجر کشیده بودیم . اومدیم درسایی که رو مخمون رفته بود تو طی سال و از آزارمون لذت برده بود رو ریختیم وسط آتیشش زدیم. بعد هم از کلاسا دیگه میومدن ببینن که چه خبره ماهم میگفتیم بد اموزی داره برین نگاه نکنین😂 ولی خیلی لذتتتتت بردیم و دلمون خنک شد😈 الان باید بگم که: 😂
هدایت شده از گذرگاهی در هاگوارتز؛📜
کاش هاگرید در خونمون رو میشکوند و بهم میگفت تو جادوگری 🪄
هدایت شده از گذرگاهی در هاگوارتز؛📜
اره من روانیم هری پاتر رو صد بارم که شده میبینم
اینم میخوام تعریف کنم شیشم بودم. دونفر از دوستام افتاده بودن دنبال هم و یکی‌شون برای اینکه اون دستش بهش نرسه در راهرو را بست(کلاس ما توی حیاط بود) و اونی که توی راهرو بود نتونست سرعتش رو کنترل کنه و با زانو اومد تو شیشه😂😂 (پایین در شیشه بود) و قسمت عحیبش اینجاست که شیشه شکست زانو اون هیچی نشد. حالا عحیب تر از قسمت قبلی معاون داشت دعوامون میکرد مدیر داشت میخندید😂(تا اونموقع ندیده بودیم مدیر بخنده معاون عصبی بشه) معاون برگشت به سمت اونی که درو بسته بود و گفت: _اگه پاش میشکست یا شیشه میرفت تو پاش میخواستی چیکار کنی؟😡😡 _هیچی بهش میگفتم ببخشید(دوستم گفت😁😁) اونجا ما از خنده مردیم. و زیباییش اینجا بود که یه دایره وست شیشه بود و شکسته بود و پا طرف سالمه سالم بود.😁
از کلاس شیشم خیلی ماجرا هست .... اگه شد تعریف میکنم😁
الان دارم فکر میکنم فردا باید درس بخونم یا فیلم ببینم😁
هدایت شده از شاخهِ درختِ سبز؛
آرزو میکنم هممون امتحانات خرداد رو ندیم یا عالی بدیم و روز های خوبی پشت سر بزاریممم