eitaa logo
کانال دوست
1.1هزار دنبال‌کننده
28.8هزار عکس
24.4هزار ویدیو
79 فایل
🇮🇷از هر چه می‌رود سخن دوست خوشتر است🇮🇷 موضوعات جالب رو براتون به اشتراک میذاریم... کپی مطالب با رضایت کامل میباشد😊 http://eitaa.com/joinchat/2150105099C9478d3116b گروه دورهمی دوست👆 @dost_an 📮ارتباط با ادمین : @Mim_Sad139
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴یکی از دلایل سفر فرماندهان ارشد نیروهای مسلح به بوشهر تحرکات هوایی و رزمی اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در مرزهای کشورمان و تهدید مراکز هسته‌ای در رزمایش اخیرشان است. همزمان با تحرکات رزمی، جاده‌صاف‌کن و عادی‌ساز اقداماتشان نیز مزدورانی بودند که سه‌شنبه شب با باخت تیم ملی در خیابان‌ها رقصیدند و پرچم آمریکا و انگلیس را بالا بردند تا عده‌ای در آن سوی مرزها با علم کردن این تصاویر، علیه کشورمان نزد مقامات غربی فضاسازی کنند. 🔹️ البته ما نیز در آماده‌باش کامل هستیم و برای هر سناریو و اقدام احتمالی‌شان برنامه داریم. پس جای نگرانی وجود ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جو سازی رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران 🔹وزارت دفاع رژیم صهیونیستی گفتگوهای خلبانان در رزمایش مشترک با آمریکا با هىف شبیه سازی «حمله هوایی علیه ایران» را منتشر کرد. 🔹توسل به شگردهای هالیوودی در انتشار تصاویر مربوط به مانور نظامی، فریاد عجز در میدان عمل به شمار می رود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتشار برای اولین بار | جزییات اعترافات کامل جاسوسان موساد که امروز اعدام شدند
ما بخیل نیستیم برید ولی برات آرزو میکنیم آخرش مثل کیمیا علیزاده مجبور نشی که شوهرت پولتو بالا بکشه بعد بری محصولات بهداشتی تبلیغ کنی !
🔴 راننده‌ای که مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفته بود، جان باخت 🔹️راننده‌ای که همزمان با حمله تروریستی به حرم شاهچراغ سلام الله علیه مورد ضرب و شتم اغتشاشگران در شیراز قرار گرفته بود به علت شدت جراحات جان باخت. 🔹️این فرد چهارم آبان امسال مورد ضرب و شتم و اصابت ضربات چاقو اغتشاشگران قرار گرفت و به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود اما به علت عفونت بعد از عمل و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.
جواهری متعلق به علی دایی و دعوت به اعتصابات سراسری ! زیر سایه جمهوری اسلامی گردن کلفت میکنن و جفتک میندازن
💢یازدهمین سالگرد شکار آرکیو ۱۷۰ 🔹نمایی از قدرت پهپادی جمهوری اسلامی ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سخنان امیدوار کننده و وعده‌های [عضو کمیسیون فرهنگی مجلس] در جمع بانوان متحصن قم. 🔹به حول و قوه الهی هزینه‌ی بدحجابی و بی‌حجابی را در کشـور بالا خواهیم برد. 🔹ان‌شاءالله تا دوهفته دیگر طرح عفاف و حجاب اجـرا خواهد شد.
🔴بغداد: نیروهای مرزبانی عراق در مرزهای ایران و ترکیه مستقر شدند 🔹سخنگوی فرماندهی نیروهای مسلح عراق: نخست‌وزیر دستور داده نیروهای مرزبانی کنترل خط مرزی با ایران و ترکیه را به دست گیرند و پس از این دستور، فرماندهی نیروهای مرزبانی مأموریت خود را آغاز کرده‌ است. 🔹عراق نمی‌پذیرد از خاکش برای تجاوز به هیچ کشور همسایه‌ای استفاده شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢‌اظهارات جالب "نوام چامسکی"، فیلسوف و دانشمند علوم شناختی به سوالات جانبدارانه مجری ضد ایرانی بی‌بی‌سی فارسی: 🔹‌ "عربستان سعودی یکی از سرکوبگرترین کشورهای دنیاست اما آمریکایی‌ها همه جانبه از آن‌ها حمایت می‌کنند و از سلاح گرفته تا اطلاعات امنیتی را به آن‌ها می‌دهند!"
🔸اعتراض جمعی از کاربران شبکه های اجتماعی به عدم برخورد قاطع قوه قضائیه با آشوبگران فضای مجازی. 🔹 آقای قوه قضائیه! دهه هشتادیا ما دارند شهید میشند ، بخاطر همین مماشات های بیهوده شما... طرف تو پیجش ساخت کوکتل آموزش میداده و الانم به همین راحتی آزاد شده ! مشخصا وقتی فعالیت برعلیه نظام براشون هزینه ساز نباشه بازم به فعالیتشون ادامه میدند... 🔹این چندوقته آرمان و خیلی از جوانهای دیگمون شهید شدند فقط بخاطر جوسازی یه عده سلبریتی! بعد قوه قضائیه نه تنها با این جماعت برخورد قاطع نمیکنه بلکه بعد از چندروز هم آزادشون میکنه... آقای قوه قضائیه کلاهتو بالاتر بزار خون تک تک این جوان ها بخاطر مماشات با سلبریتی ها به گردن شما هم هست
‏نشریه فرانسوی لیبراسیون در یک کد نبمه پنهان اعتراف کرده است که « ‎ به قلب تپنده جنب اعتراضی مردم ایران تبدیل شده است» اعترافی که واقعیت میدانی دارد و ماشین تبلیغاتی اعتصابات هم، همین کافه‌ها بودند. آقای قاضی! ‎ کن مراکز فساد رو (به همین خشونت)
🔻تیتر را عوض کنید، در قاموس شما مردم چه معنائی دارند...؟! ⛔️خبرگزاری منصوب به سیدحسن‌ خمینی از قول معصومه ابتکار آورده: «شنیدن صدای معترضین و گفت‌وگو باید آغاز شود/ برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند» ⚠️پ.ن سرکار خانم، ظاهرا سلسله داستان فراموشی‌هایِ شما و هم حزبی‌هاتون سر دراز دارد! یادتون رفته رئیس دولت اصلاح‌طلبتان، خطاب به آن دانشجوی معترض گفت: " کاری نکنید بگم از جلسه بیرون بندازنتون...» این فریب دادن‌هاتون باعث شده مردم نسبت به نظام و مسئولان بد بین شوند! آن‌قدر عملکرد شما دچار پارادکس است که در سال 88 همه دیدند کرباسچی که مسئول ستاد کروبی اصلاح‌طلب بود، رای خود را به میرحسین داد! 💢چرا به دروغ دم از زندگی بهتر و جوانان می‌زنید؟! فکر کردید نخبگان اقدامات شما را فراموش کردند؟ حمایت شما از دولت برجام نافرجام، بتن ریزی و تعلیق صنعت هسته‌ای، نابود کردن سرمایه مردم در بورس، گران کردن بنزین و خندیدن به ریش مردم و...طوماری از ناکارآمدی که اهل تحقیق باید لیست کنند. شما از کدام مردم و جوانان سخن می‌گوئید؟! یعنی جوانان کشور در 13 آبان را جوانان ایران نمی‌دانید؟!
نیروی هوایی آمریکا از جدیدترین بمب افکن هسته‌ای خود که قیمتی حدود ۷۰۰ میلیون دلار دارد، رونمایی کرد. ان‌شاءالله توی مسیر عبوریش از ‎ یه کپی ازش میگیریم، با قیمت یک دهم صادر میکنیم روسیه و یمن و ونزوئلا! به قول مشهدی‌ها: از او بالا کفتر می‌آیَ ! بگو بیایَ بگو بیایَ»
اخر عاقبت وطن فروشی کیمیا علیزاده
💢هشدار سرلشکر باقری به نظامیان آمریکایی 🗣رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:‌ 🔸نظامیان آمریکایی می‌دانند اگر نیتی و چشم‌داشتی به منافع ایران در خلیج فارس، سواحل، جزایر و سکو‌های نفتی داشته باشند با نیرو‌های قهرمان سپاه مواجه می‌شوند. 🔹نیروی دریایی سپاه امروز، از نظر کمیت و کیفیت تولید شناور‌های رزمی و موشک‌انداز و مین ریز و سایر انواع شناور‌های سطحی و موشک‌های بردبلند و نقطه‌زن دارای توانایی‌های بی‌نظیری است که قابل مقایسه با گذشته نیست. 🔸در یکی دو موردی که نیرو‌های گشتی آمریکا به اشتباه به حریم سرزمینی ایران وارد شدند دستگیر شدند و با عطوفت و ملایمت ایران آزاد شدند و تعهد کتبی دادند که تکرار نکنند و تا کنون تکرار هم نکرده‌اند.
📸ناتو⁩ خود را برای یک "جنگ سایبری" آماده می‌کند 🔸‏حدود 150 کارشناس امنیت سایبری ناتو این هفته در استونی گردهم آمدند تا برای شبیه‌سازی مقابله با یک جنگ سایبری تمام عیار آماده شوند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥امام جمعه اردبیل با تدوین لغت نامه ترکی آذربایجانی مسئول شبکه گوناز تی وی و مجری آن را با خاک یکسان کرد این فیلم را تقدیم الهام علی اف می کنیم که این روزها داعیه دفاع از حقوق آذری های ایران را دارد و به او می گوییم از حقوق آذری های ایران نگران نباش ! اگر در ادعای خود صادق هستی اجازه بده تا اقوام کشور آذربایجان مثل ایران برای خود لغت نامه بنویسد. نه اینکه به خاطر انتشار یک هفته نامه طالشی در آذربایجان سردبیر و فرزند او را به قتل برسانید.
✍️🏻توییت استاد یک موفقیت بزرگ دیگر در راستای مقابله ریشه ای و ساختاری با فساد خدا قوت به همه عزیزانی که با مطالبه صحیح ، مجدانه و هوشمندانه در این امر بزرگ سهیم شدند چه توفیقی بالاتر از حراست از بیت المال و حق مردم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😍لحظاتی زیبا از حضور فرشته‌های زائر در مراسم جشن تکلیف امروز در حرم مطهر رضوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی نخست وزیر دانمارک ارزشی برای اراجیف برانداز ایرانی قائل نیست