<☆مجتمعِ عجیبناک~
اما عجیبترین بخش افسانه اینه که گاشادوکورو صرفا یه هیولا نیست.اون نماد تمام آدماییه که فراموش شدن.
قرنها بعد، مردم هنوز تو شبای مهآلود از اون حرف میزنن. البته نه به خاطر اینکه واقعا دیده شده
چون فکر اینکه چیزی به اندازه ی یه ساختمون درست بالای سرت وایساده باشه و تو متوجهش نشی ...
خب.. اره دیگه بنظرم خیلی وحشت انگیزناکه
<☆مجتمعِ عجیبناک~
☆اسکلت غول پیکر شب(Gashadokuro) خیلی خیلی وقت پیش زمانی که ژاپن گرفتار جنگو قحطی بود،خیلی از ادما
حقیقتا از بین افسانه های ژاپنی من اینو خیلی دوست دارم حالا چرا؟
<☆مجتمعِ عجیبناک~
حقیقتا از بین افسانه های ژاپنی من اینو خیلی دوست دارم حالا چرا؟
چونکه معمولا کسایی که ضعف دارن تو زندگیشون کسایین که خیلی زیاددد پتانسیل خطرناک شدنو دارن و اگه یکم اینجوری به این افسانه نگاه کنیم میشه این برداشت رو ازش داشته باشیم🤷🏻♀️
بنده از همین جا برای تک تکتون ارزو میکنم که هیچوقت و در هیچ جهان موازی تبدیل به گاشادوکورو نشین 💕💞✨
ی چیز جالب انگار تمام این هیولاها بخاطر رفتار بد ما به وجود اومدن
--
دقیقااا
یه جا خیلی رندوم خونده بودم«انسان ازهر هیولایی والاتر است»و خب.. اره دیگه