<☆مجتمعِ عجیبناک~
☆اسکلت غول پیکر شب(Gashadokuro) خیلی خیلی وقت پیش زمانی که ژاپن گرفتار جنگو قحطی بود،خیلی از ادما
حقیقتا از بین افسانه های ژاپنی من اینو خیلی دوست دارم حالا چرا؟
<☆مجتمعِ عجیبناک~
حقیقتا از بین افسانه های ژاپنی من اینو خیلی دوست دارم حالا چرا؟
چونکه معمولا کسایی که ضعف دارن تو زندگیشون کسایین که خیلی زیاددد پتانسیل خطرناک شدنو دارن و اگه یکم اینجوری به این افسانه نگاه کنیم میشه این برداشت رو ازش داشته باشیم🤷🏻♀️
بنده از همین جا برای تک تکتون ارزو میکنم که هیچوقت و در هیچ جهان موازی تبدیل به گاشادوکورو نشین 💕💞✨
ی چیز جالب انگار تمام این هیولاها بخاطر رفتار بد ما به وجود اومدن
--
دقیقااا
یه جا خیلی رندوم خونده بودم«انسان ازهر هیولایی والاتر است»و خب.. اره دیگه
<☆مجتمعِ عجیبناک~
نه ببینید میخوام خوشبین باشم🦭
شاید یه پیرمرد ناشناس که خیلییی پولدارو کچله و از قضا ابرو و دندونم نداره قراره بیاد کل پولاشو به طور کاملا اتفاقی برای من به ارث بذاره🐥